Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 7 letPrávě mně odešla další H7 ve světlometu během roku je to už 6 (odchází jednou vlevo jednou vpravo).
Dávám žárovky koupené u benzínek nabíjení je v pořádku za jízdy naměřím cca. 13,6V.
Máte někdo nějaký typ na značku/typ žárovek které vydrží déle ??
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
JozaČlen Přidáno
před 7 letměním cca 4 ks ročně asi je to takovej typ ....... myslím, že to mají všichni podobně - asi udělali soudruzi někde chybu
V niektorych autach je to dane konstrukciou svetla, ziarovky sa viac prehrievaju a odchadzaju... (focus, clio, c4) Napriklad focus ma vraj vyrobcom predpisane specialne ziarovky H7, ktore su odolnejsie voci vzniknutemu teplu - co je na tom pravdy neviem... Zasadny vplyv na zivotnost ma aj zazltnutie, zajdenie vonkajsieho plastoveho krytu svetla - zasa vznika vacsie teplo vovnutri.... Zo skusenosti dlhsie vydrzia kvalitne autoziarovky - Bosch, Hella, Osram, atd - treba kupovat u velkopredajcov autodielov (Autokelly a pod.) a mozno vyjdu narovnako alebo aj lacnejsie ako menej kvalitne na pumpe....
JimbooČlen Přidáno
před 7 letMám v práci Ducato rv.2013 a mením cca 6 žárovek do roka. Podle jednoho "experta ":t na elektriku prý můžu být rád, že jen tolik . Podle dodavatele prý mají žárovky výdrž max . 1000 hod a to jsou udajně velmi kvalitní.:o
BeranČlen Přidáno
před 7 letNa prvních Fabiích odcházely H7 neuvěřitelnou rychlostí.Škodovka, pokud vím,to řešila vložením snižovacího odporu,součástka se dala koupit a jednoduše doplnit.Pak byl pokoj.Nevím ale,co to udělalo se svítivostí,předpokládám,že když to bylo oficiální řešení mělo by to být v pořádku i po této stránce.Já osobně ale mám ty nejlepší zkušenosti se žárovkami Tesla,dtto zapalovací kabely.
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 7 letVyzkouším to přijde mně to jako dobrý nápad asi to sníží svítivost, ale potmě jezdím
málo kdy.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Já žiju v přesvědčení že dobíjení má mít 14.2 V. Většinou nastartuji rožnu světla pustím ventilátor a potom měřím.
Žárovky měníme v práci taky pořád. Doma na osobáku máme xenony a to jsou taky pěkné ceny, žárovky taky odchází a navíc se vypaluje parabola.
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 7 letCitovat
gut napsal:
Já žiju v přesvědčení že dobíjení má mít 14.2 V. Většinou nastartuji rožnu světla pustím ventilátor a potom měřím.
Žárovky měníme v práci taky pořád. Doma na osobáku máme xenony a to jsou taky pěkné ceny, žárovky taky odchází a navíc se vypaluje parabola.
To "měření v autě jsem provedl takovým měřidlem do cig. zapalovače, ale 14,2
naměřených za jízdy na nabité baterii by se mně zdálo hodně.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
EmhČlen Přidáno
před 7 letAhoj, nevím jestli to sem patří, ale já to vyřešil tak, že na všechna auta jsem koupil denní svícení a už mám asi 6-7let klid. Večer jezdím minimum času tak jsem žárovku asi ani novou od té doby už nedával.