Citovat
Dravec Team napsal:
- myslím si že tvůj problém by mohlo vyřešit zařízení které se jmenuje Booster.
- na veletrhu karavanů v Brně mi to borec vychvaloval do nebes a prý za jízdy s tímto zařízením můžeš klidně i topit na elektriku
- no snad mi zde elektroodborníci nedají hned přes prsty :D:)
Takže:
1) Booster sice pomůže při nabíjení, ale fakt z hovna bič neuplete :). Booster je zařízení k POSÍLENÍ NABÍJENÍ NÁSTAVBOVÉ BATERKY !!!!! To není zdroj. ZDROJ JE ALTÍK. To za prvé.
2) Typickej představitel (prodejce,nadšenej kutil) kterej vo elektrice ví že kope, ale radostně předává dál do světa informace který předním už řada lidí překroutila.
TOPIT BOOSTEREM V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ NELZE !!!! Ledaže by ho pozvolným nadproudem upek :o.
Protože nabíjecí proud 45A*14V je ubohejch 630W. Ouplně vidím tu úsporu jak vytápí 30kubíkovou boudu půlkilowattou výkonu. Klasický topení autový má myslím 3-7kW. A to vytápí jen kabinu. To za
druhé.
3) určitě ne Tobě dát přes prsty !c, ale jít na veletrh já a poslouchat ty blitky "rádoby-odborníků" tak tam mám konflikt hned v prvním kole. Proto tam nelezu. A exploduju jen když už to nejde vydržet.
to by bylo za třetí
Závěr.
Auta před 25 lety měly dětský baterčičky 45-70AH (jakože !M velký), nabijáčky 4,5A u výkonnejch zdrojů 7A.
O dnešní elektrický "rozežranosti" tehdy nikdo neměl ani zdání.
A majitelův dotaz zněl, jestli na ten ubohoučkej obvůdek může pověsit (na tudle výzbroj obrovskejch) 240W,.... a já mu píšu, že bych to nedělal.
řešení; přesně jak píše PetrDubí: Pokud to chce řešit sofistikovaně - tak samozřejmě lze provýst přímý napájení ze startovací baterie s blokací podpěťovkou, ale to je dalece za hranicí tohodle vlákna.
Tož tak, pánové.
Fšem hezkej wheekend.
:_Karel, Váš notně utahanej servisák v aktivní službě.