Ahoj lidi,
hledám rady k řešení mého problému.
Mám Trumatic C 6002 (RV asi 2006). Trumatic normálně topil, ale v průběhu noci se zničeho nic něco porouchalo a větrák rozfuku jel najednou na plné pecky a nešlo to vypnout. Foukal dokonce, i když byl ovladač na pozici pouze ohřev vody, taky i když byla truma vypnuta. Musel jsem větrák odpojit, prostě nešel vypnout.
V servise šel kotel ven, rozebrali ho na díly, proměřili a vyčistili vše co se dalo, nakonec mi vyměnili řídící jednotku za cca 10 tisíc. Říkal jsem si OK je to drahé, ale aspoň je po problému, ale už druhou noc po opravě se závada zopakovala. Všechno jelo jak mělo a najednou se rozjel větrák na plné pecky a nešel vypnout.
Samostatný ohřev vody funguje bez problémů.
Nemáte někdo něco podobného za sebou? Nějak se mi nechce opakovat tuto akci s nejistým výsledkem za dalších 10 tisíc.
Automatické sloučení 03.05.2017 12:07:
Tak mám vyřešeno. Mohlo by se někomu hodit.
Závada byla způsobena neodborně vyměněným ventilátorem, který byl sice rozměrově vyhovující, ale měl jiný (vyšší odběr), což po čase způsobilo spálení tranzistoru na řídící jednotce a tím pádem jel rozfuk na plné pecky a nic jej neregulovalo. Poprvé na řídící jednotce nebylo znát co se pokazilo, tentokrát došlo k jednoznačné destrukci a snad se podaří vadnou součástku vyměnit, ať nemusím platit novou jednotku.
Podotýkám, že onu výměnu ventilátoru provedli v Hykru a to těsně před prodejem auta (bylo v bazaru v komisi). Fakt super přístup, ventilátor nejede "dupnem" tam co máme, ať se s tím trápí nový majitel... Takže i u poměrně renomovaného prodejce je třeba dávat pěkný pozor.
Všude dobře, tak co doma?
www.mahari.cz - Indické nástěnné dekorace
Upravil Tompetr dne 03.05.2017 12:07,
před 7 letTak to je výkon najít na tom tišťáku ovládání ventilátoru. Chtěl jsem tady vložit fotku ale nejde.
Upravil gut dne 03.05.2017 17:32,
před 7 let