Ahoj mam problém u mého obytného auta z roku 1992 netopí boiler .Problém je ten že plyn se pustí jisra zapálí a pak hoří asi 3 vteřiny a vypne se plyn a zhasne .Řídící jednotka prověřena vše v pořádku podle mě je problém v tom že čidlo plamene nefunguje je to možné ? Díky za rady Hlava.
PetrDubiČlen Přidáno
před 7 letA není v bojleru voda? To bývá hlavní důvod nefunkčnosti těhle bojlerů. Ucpe se odtoková trubka u komínku a voda uvnitř dělá neplechu.
Bojler jsem měl asi 3krát venku trubku jsem pročistil hořák je jako novej hoří celej pěkně ale to čidlo se mě po shlédnutí pár záběrú na You tube zdá krátké aš bude čas tak to vyndám a podívám se na to znova .
PetrDubiČlen Přidáno
před 7 letTak to holt vymontuj a zkus ho trošku přihnout do plamene..
Ještě mě napadlo, jestli nemáš třeba špatný kontakt v konektoru u kabelu k čidlu? Nebo vadné čidlo?
Ahoj,měl jsem stejný problém.Měl jsem zbytek plynu v bombě z minulé sezony,když jsem dal novou vše funguje jak má.Milan.
Skusím jinou bombu dobrý nápad dík
DudlaČlen Přidáno
před 7 letmoje B10 mela podobnej problem, pri prvnim zapnuti plamen chytnul a boiler nahrala vodu. Nasledne po odpusteni vody a samocineho zapaleni to nechytlo, vzdy zajiskril, plamen jako by chytnul a hned to chciplo a takhle porad dokola, nez jsem to koleckem vypnul a zapalil rucne. Ve finale byl problem v regulatoru plynu u lahve
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
Tak spraveno čidlo plamene jsem nasměroval dle poláka na You tube a uš to maká chvíly to ještě zhasínalo dal jsem novou bombu a jede jako drak.