Mikey no je to dovaha vydat se tam se stařenkou která nemá dost koní a o poruchovosti nemluvje ale dá se ledas co opravit i na koleně . Pěkné ale upřednostnil bych raději pragu V3S vím co dokázala ve vojenském prostoru libava a doupov kde neprojela tatra 815 a to bylo něco pod kapotou u ženistu to nebylo lehké .
zemanekpetrČlen Přidáno
před 7 letSouhlas s hodnocením Hermana.S avií jsem prožil 15ct let a znám na ni každý šroubek protože jsem si postavil obytku už na starém podvozku.Auto je konstrukčně určeno na rozvoz "piva" po městě.Měnil jsem tam snad všechno od ukroucených poloos,rozpadlého kardanu,diferáku,kompresoru,vodní pumpy atd.atd.Snad nevhodnějšì auto i třeba do lehkého terénu neexistuje snad jen ten trabant s kterým kluci objeli kus světa ale ten má výhodu že se dá do opravny" donést" v tašce nebo dotáhnout koněm.A vejtřaska na stavbách přehrad, kde jsem se pohyboval, neměla a myslím že ani dnes nemá v těźkém terénu konkurenci.Tam kde byly tatry v bahně utopené V3S se tlačila pomalu ale stále vpřed.O to více oceňuji tento aviacestovatelský výkon.Drźìm palec ,budou to potřebovat.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
YettiČlen Přidáno
před 7 letDominika i Aviatici mají palec nahoru. Už jsem takhle daleko a nestandardně dlouho nikde nebyl a mám absťák. Fandím jim i závidím .... jen tak dál :)
Me2dČlen Přidáno
před 7 let...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931