Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Celoroční pneumatiky nebo přezouváte: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Celoroční pneumatiky nebo přezouváte

Poslední aktualizace před 5 let
PATRIKaMISAPATRIKaMISAČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, přezouváte letní/zimní nebo jezdíte na celoročních? Plánujeme koupit celoroční, protože v zimě najedeme cca 3000Km. máte někdo zkušenosti?
Fiat Ducato 2.8idTD Knaus traveller
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 7 let
Za sebe rikam ze neprezouvam, mam Ceckove celorocky a auto pouzivam jako jediny auto co mam takze jezdim kazdej den do prace z prace. Do Alp bych ho na dovolenou v zime asi nevzal na celorockach ale letosni zimu a obcasnych -15C v Praze zvladly skvele. Nic neklouzalo a brzdilo i na snehu dobre.... Kdyz nekde potkas poradnej led tak stejne pomuzou stejne jen pneu s hreby a nezachranej te ani nejlepsi zimni pneu.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
DunnDunnČlen
Přidáno před 7 let
Koupím zimní gumy a jezdím na nich do konce životnosti-cca 6let.Když to spočítám s přezouváním atd.tak mám opět na nové gumy a jsem bez práce.Dělám to léta.
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 7 let
Celoroční jsou kompromis.Nemám obytný auto,ale karavan.Mít obytku,tak mám celoroční.Na osobákách přezouvám léto-zima.
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let
letní/zimní sady kol - a zatím se na všech autech vyplatilo. Investice navíc jsou pouze 4ks plecháčů na zimu.
Upravil Vlasta1 dne 26.02.2017 12:58, před 7 let
Dasa a JirkaDasa a JirkaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
už se to tady mnohokrát řesilo. Jezdím v zimě zimní a v létě letní. Je to pro mě ekonomičtější a nemám rád kompromisy. Aspoň v tomto případě.
Jirka
Jirka, Dáša a Klaudie, minipes Týna
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let
Na osobákách máme celoroční a klidek.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
PATRIKaMISAPATRIKaMISAČlen
Přidáno před 7 let
Díky, nikde v Evropě nebyl nikdy problém v létě na celoročních?
Vzhledem k tomu, že v zimě nejezdíme Alpy, ale jen čr a to jen pár stovek kilometrů tak se nám zimáky moc nevyplatí
Fiat Ducato 2.8idTD Knaus traveller
Jirka VospalekJirka VospalekČlen
Přidáno před 7 let
Zdravím, za mě - přezouvám, celé komplety letní / zimní - přehazuji sám - při té příležitosti se podívám na brzdy, třmeny, tlumiče atd. Investice do disků se vrátí za pár přezutí a na zimu plechy, na léto alu - vše má své výhody. Hlavně brzdná dráha v zimně a co si většina neuvědomuje, v létě na zimních je katastrofální. Vospi
Ixeo 710 i, Fiat
PATRIKaMISAPATRIKaMISAČlen
Přidáno před 7 let
Osobně jezdím na zimních i v létě a pokud jedeš s obytkou do 110Km/h tak ten rozdíl vážně nepoznáš.
Fiat Ducato 2.8idTD Knaus traveller
P
paragČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

PATRIKaMISA napsal:

Osobně jezdím na zimních i v létě a pokud jedeš s obytkou do 110Km/h tak ten rozdíl vážně nepoznáš.


Tak já to teda určitě poznám, na letních o 20 až 30% lepší jízda,obzvlášť když jedeš Španělsko,Portugalsko 7000 km.V těch hicech navíc zimní mizi před očima a jsou hlučnější.Též to dělám jako Vospík,při přezutí prohlídka předku.
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Matně si vzpomínám že v Itálii bylo nějaké omezení v létě se zimními pneumatikami, co se týče koeficientu rychlosti - přesně už nevím . Zimní "kvalitní" pneu se v létě chová opačně a čím vyšší teplota tím je to horší dříve změkne a klouže .Ty tvrdší zimáky jsou na tom o něco lépe jen v létě .
Žijeme jen jednou.
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 7 let
Prezouvam vzdy a na vsech autech myslim ze zvlast zimaky a zvlast letni se vyplati nejen ekonomicky ale kvalita jizdy v lete s letnimi a v zime se zimnimi bude neporovnatelna oproti celorocnim.Myslim ze to muze mit vliv i ja spotrebu a podle mne se celorocni budou i drive sjizdet.Vse je jen o pocatecni investici a ano i o tom kolik clovek za rok najede.Ja jednoznacne letni na elektronech a zimni mam na plachacich .
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
Obytka celorocni (kdyz nechci nejedu) mel jsem sadu zimnich na plechach ale to vecny prehazovani me uz nebavi.
Osobak letni + zimni sada s rafky
Upravil misus dne 26.02.2017 17:14, před 7 let
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let
Jednu sezónu jsem jsem zkusil jezdit s obytkou v létě na zimních. Nic moc, ve vedrech auto plavalo, na dálnici hučelo. Jedinou výhodou byla lepší trakce při výjezdu z mokré louky. Zimáky jsou zkrátka v létě špatné. Celoroční jsou špatné jak v zimě, tak v létě.
Po této zkušenosti jsem se vrátil k osvědčenému modelu dvou sad. Nyní mám letní na hliníku, zimní na plechu.
Podotýkám, že pokus jsem prováděl na obytce. Na osobních autech by mne to ani nenapadlo. Ty přezouvám už od dob, kdy jsem jezdil Favoritem.
ZdeneksedZdeneksedČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Prezouvam vzdy a na vsech autech myslim ze zvlast zimaky a zvlast letni se vyplati nejen ekonomicky ale kvalita jizdy v lete s letnimi a v zime se zimnimi bude neporovnatelna oproti celorocnim.Myslim ze to muze mit vliv i ja spotrebu a podle mne se celorocni budou i drive sjizdet.Vse je jen o pocatecni investici a ano i o tom kolik clovek za rok najede.Ja jednoznacne letni na elektronech a zimni mam na plachacich .

Dovolím si oponovat, mám Continental 225/75 R16C M+S Four Season. Skvělá celoroční guma. Určitě speciální zimní má lepší vlastnosti ale jezdím celoročně i hory a žádný problém. Ale hlavně, mám na nich 75 tisíc a ještě nejsou sjeté. Určitě je koupím znovu.
PATRIKaMISAPATRIKaMISAČlen
Přidáno před 7 let
Právě také přemýšlíme o continentalech vanco four season. V zime budou pouzite zhruba na 3000km
Fiat Ducato 2.8idTD Knaus traveller
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let
Jelikož jsem měl dvě obytky na kterých jsem používal zimní resp. letní sady pneu a nyní již druhou sezónu jezdím na celoročních - přidám svůj názor.

Pokud někdo najede v zimě 3-4tis. pochybuji, že pro něj mohou být dvě sady ekonomicky výhodné. Po 5ti sezónách bude na zimákách 15-20tis, vzorek bude ještě ve velmi dobré kondici, ale o stavu směsi si dovolím pochybovat ( mám na osobáku rozdíl mezi předními a zadními pneu 6 let a je to znát ). Tudíž, kdo má výše uvedený nájezd, celoroční pneu mohou být i ekonomicky dobrým řešení. Než jezdit s 8 let starými zimáky, to radši každých 4 - 5 let vyměním celoroční za nové.

Předchozí obytka měla letní nízkoprofilové 16' elektrony na léto a standartní 15' zimáky na plechu ( už jsem ji s elektrony koupil, sám bych si je nepořídil ) . Přiznávám, že byl v jízních vlastnostech léto - zima rozdíl, ale tu pohodu co mám s celoročníma bych za ty jízdní vlastnosti nevyměnil ( takové terno to zase nebylo a to jsme vestavbáři, u alkoven si o rozdílu dovolím pochybovat) . S celoročníma jezdíme běžně na hory, celkem v pohodě, když příjde do tuhého, nasazuji řetězy.

Tak můj závěr, pokud bych přes zimu najel 10-15tis, dam dvě sady. S mými třemi, čtyřmi zimními výjezdy do hor a zbytkem zimních výjezdů za teplem nebo city turistikou - jednoznačně celoroční.

Samozřejmě, pokud někdo neví co s pěnězi, sada zimní letní bude vždy lepší, stejně jako letní nízkoprofilovky na hliníku a zimáky na plechu, jako silnější motor, jako lepší auto ....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
PATRIKaMISAPATRIKaMISAČlen
Přidáno před 7 let
Děkuji vidím to stejne

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Jelikož jsem měl dvě obytky na kterých jsem používal zimní resp. letní sady pneu a nyní již druhou sezónu jezdím na celoročních - přidám svůj názor.

Pokud někdo najede v zimě 3-4tis. pochybuji, že pro něj mohou být dvě sady ekonomicky výhodné. Po 5ti sezónách bude na zimákách 15-20tis, vzorek bude ještě ve velmi dobré kondici, ale o stavu směsi si dovolím pochybovat ( mám na osobáku rozdíl mezi předními a zadními pneu 6 let a je to znát ). Tudíž, kdo má výše uvedený nájezd, celoroční pneu mohou být i ekonomicky dobrým řešení. Než jezdit s 8 let starými zimáky, to radši každých 4 - 5 let vyměním celoroční za nové.

Předchozí obytka měla letní nízkoprofilové 16' elektrony na léto a standartní 15' zimáky na plechu ( už jsem ji s elektrony koupil, sám bych si je nepořídil ) . Přiznávám, že byl v jízních vlastnostech léto - zima rozdíl, ale tu pohodu co mám s celoročníma bych za ty jízdní vlastnosti nevyměnil ( takové terno to zase nebylo a to jsme vestavbáři, u alkoven si o rozdílu dovolím pochybovat) . S celoročníma jezdíme běžně na hory, celkem v pohodě, když příjde do tuhého, nasazuji řetězy.

Tak můj závěr, pokud bych přes zimu najel 10-15tis, dam dvě sady. S mými třemi, čtyřmi zimními výjezdy do hor a zbytkem zimních výjezdů za teplem nebo city turistikou - jednoznačně celoroční.

Samozřejmě, pokud někdo neví co s pěnězi, sada zimní letní bude vždy lepší, stejně jako letní nízkoprofilovky na hliníku a zimáky na plechu, jako silnější motor, jako lepší auto ....
Fiat Ducato 2.8idTD Knaus traveller
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,728,044 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18985 sekund | Průměrně za: 0.18985 (0) sekund | Dotazy: 144 | Použitá paměť: 2.32MB/2MB