Máme ho doma - konečně!
Sterckeman 475, max. 1500 kg. A potom jsem jel s autem na garančku - H Santa Fe 2,2 CRDI AWD, najeto 150 tis. A výsledek - přední náprava, turbo, tlumiče. Asi bude nutná výměna.
Dotaz: Jak vidíte Ford Mondeo 2,0 TDCi AWD 110 kW, na kouli 2 tuny, souprava 4,3 tuny? Papírově bude stačit, máte prosím někdo zkušenosti s tímto vozem? Je mi jasné, že pokud karavan připojím za Land Cruisera, tak o tom ani nebude vědět, ale ten je mimo rozpočet.
Díky!
Nejde to celkom pochopit z tvojho prispevku, ale budem predpokladat ze ten Hyundai je tvoj a vtom pripade by som si ho nechal. Jebto vacsie tazsie auto s vacsim objemom a 4x4 tak by som to opravil a jazdil dalej. Este aj ten motor svojou konstrukciou je vhodnejsi na tahanie.
Hyundai mám 8 let a musím říct, že je to fakt dobré auto. Jenom se ty roky začínají projevovat. Vloni to byla zadní náprava, obě ložiska. Nyní kulový čep spodního ramene na předku, k tomu turbo - začíná si přifukovat. Nějakou dobu to ještě vydrží, ale vyměnit turbo bude docela pecka!
Začínám hledat náhradu a podobná SUV nyní jsou spíše nazdobené leštěnky.
Máme ho doma - konečně!
Sterckeman 475, max. 1500 kg. A potom jsem jel s autem na garančku - H Santa Fe 2,2 CRDI AWD, najeto 150 tis. A výsledek - přední náprava, turbo, tlumiče. Asi bude nutná výměna.
Dotaz: Jak vidíte Ford Mondeo 2,0 TDCi AWD 110 kW, na kouli 2 tuny, souprava 4,3 tuny? Papírově bude stačit, máte prosím někdo zkušenosti s tímto vozem? Je mi jasné, že pokud karavan připojím za Land Cruisera, tak o tom ani nebude vědět, ale ten je mimo rozpočet.
Díky!
Mondeo s tým motorom bude v pohode, ja len rozmýšlam, či nemá zmysel investovať do to Santa Fe.Zoznam dielov, ktorý si uviedol nie je až taký nenormálny, okrem toho turba (to bude možno repasovatelné).
A ešte jedna zásadná vec, mondeo je len predohrab
Hyundai mám 8 let a musím říct, že je to fakt dobré auto. Jenom se ty roky začínají projevovat. Vloni to byla zadní náprava, obě ložiska. Nyní kulový čep spodního ramene na předku, k tomu turbo - začíná si přifukovat. Nějakou dobu to ještě vydrží, ale vyměnit turbo bude docela pecka!
Začínám hledat náhradu a podobná SUV nyní jsou spíše nazdobené leštěnky.
Turba se zrovna bát nemusíš, já jsem si nechal repasovat cena cca 6000,- tři rooky funguje a v poho.
Mám taky Mondeo 2,0 85 Kw manuál, na kouli 1800 kg,a tahám karavan 1350 kg jízdní vlastnosti v pohodě, samozřejmě vyšší auto bude asi lepší,ale já jsem spokojen.Jinak zde : www.zugwagen.info můžeš porovnat různé soupravy a vlastnosti. Mondea bych se tedy nebál.
Díky za reakce.
Repasované turbo na H je za cca 7 tis. To asi má smysl! Nové ne.
To Mondeo je nové, 4 x 4, stejný výkon, jenom je cca 300 kg lehčí, zase má elektronickou stabilizaci na kouli. Jde o to, že je supr nabídka, zatím jsem tahal pouze s tím H. Osobně si myslím, že auto velikosti Mondea nebo Passatu je pro přívěs 1500 kg akceptovatelné minimum. Nicméně chtěl jsem znát názory zkušenějších.
No hlavně ne Ford, je nutno zjistit kód motoru, co stojí repase trysek, čerpadla, kamaráda to stálo 86000,- a to se vyplatí. Ford neumí motormenagement, prostě je to tak.
Ked to tak vezmem tak tie veci ktore menujes su vlastne okrem turba spotrebak ktore vymenis a zas bude klud ak tam nedas nejake nahradne sracky. A pre niektorych dokaze byt aj turbo spotrebna suciastka :) Odporucam ti to ale menit tak ze spravim celu prednu napravu alebo zadnu ale nie len jednu stranu i ked sa jedna neozyva, lebo potom ma clovek pocit ze sa to sype stale daco ked sa opravuje len to co pocut.
rok jsem tahal Bürstnera papírově 1350 kg (realita +/- 1500 kg) s Golfem Variant VII 2.0 TDI (110 kW), 4x4, na kouli 2000 kg a bylo to naprosto v pohodě.
Na dálnici nebyl problém jet kolem 120-130 km/h s tempomatem, ani do kopce se auto vůbec nenadřelo. Spotřeba podle rychlosti 9-11 litrů/100 km.
Takže já bych se toho nebál...
rok jsem tahal Bürstnera papírově 1350 kg (realita +/- 1500 kg) s Golfem Variant VII 2.0 TDI (110 kW), 4x4, na kouli 2000 kg a bylo to naprosto v pohodě.
Na dálnici nebyl problém jet kolem 120-130 km/h s tempomatem, ani do kopce se auto vůbec nenadřelo. Spotřeba podle rychlosti 9-11 litrů/100 km.
Takže já bych se toho nebál...
čest Klappe
Golf + 1500 kg a 130km/h - pán je suterén, až se vyválíš v příkopě, tak doufám že nikoho nesmeteš.
rok jsem tahal Bürstnera papírově 1350 kg (realita +/- 1500 kg) s Golfem Variant VII 2.0 TDI (110 kW), 4x4, na kouli 2000 kg a bylo to naprosto v pohodě.
Na dálnici nebyl problém jet kolem 120-130 km/h s tempomatem, ani do kopce se auto vůbec nenadřelo. Spotřeba podle rychlosti 9-11 litrů/100 km.
Takže já bych se toho nebál...
čest Klappe
To teda musela bejt jízda,máme Touarega 160kw,váha 2,5t a karavan 1400kg a letět s ním 130 bych se fakt bál,holt Golf je asi jiná liga.
Pokud máš 1600kg papírových, tak určitě ne žádný osobák, ideálně offroad, nebo dodávka(vw transporter, trafic apod.), kdyžtak zavolej.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Zdar a sílu!
Tak o tom dumám celý den a vychází mi nejlíp Land Cruiser nebo Pajero. Jsem holt na poctivou kovářskou práci a hlavně fyzika platí furt! I v tom Santa Fe je 1500 kg cítit. Jednou jsem zkusil 120 km/h a nedovedu si to představit v Octavce. Ale o tom přece jízda s karavanem není.
Další věc - co v autě není, to se nepokazí, hlavně ty "kurvítka".
Ahojte, taky teď řešíme tahouba pro karavan Hobby váha 1600kg.klidně si nechám poradit.diky za odpověď
Máme stejnou váhu přívěsu 1,6t a jako tahouna jsme zvolili Kia Sorento 2,5 crdi, na háku 3,5t. Jen se s touto soupravou dostávám na váhu 4250kg, což je horní hranice pro B96. Já mám BE, takže mi to nevadí, ale trápí mě poplatky na dálnicích a rychlostních silnicích. Letos chceme jet do Polska a tam už zapadneme mezi náklaďáky a musíme pořídit mýtnou krabičku 120zl a minimální nabití za 120zl. A to vše kvůli cca40km dálnice. Raději to objedu po okrskách. Chci tím říct, že pokud se dostaneš nad 3,5t, tak máš víc problémů.
Jinak Sorento je super, minimum elektroniky a dobrý výkon.:^
Měly jsme Burstnera váha 1300kg a tahal jsem to peugeotem 5008 1,6hdi a docela v pohodě a to jsme na jezdili za sezónu cca 4000km ake teď chceme jídlo do suv máme nějaký tip ale říkám nechám si poradit.díval jsem se na Sorento a i na Volvo xv60 ax90.nějaké zkušenosti někdo s Volvem.
Cena u Forda originál v ČB....
Ono je nutno většinou vyměnit i čerpadlo a veškeré trubky, minimálně vyčistit ultrazvukem. Závisí to na kódu motoru, někdy se dá koupit repas za dvacku, někdy pouze originál. No a když máte humanitní vzdělání a technik to dobře vysvětlí, auto potřebujete, tak to dopadne právě takhle. To je prostě tak..... I Škoda má u některých modelů podobné ceny, repas prostě není - to je první věc při nákupu auta, zejména staršího - ceny nejen kapoty, světel a nárazníku, ale i dalších komponent. Poradit si ale dá málokdo :-)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru. Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru. Vy nemůžete odpovědět v této diskusi. Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru. Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy. Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.