Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Fiat Ducato 2011-regulace větráku topení: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Fiat Ducato 2011-regulace větráku topení

Poslední aktualizace před 7 let
M
magnum30Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj, jde mi jen 4. nejvyšší rychlost - přímé zapojení. Nejde 1. 2. a 3. rychlost. Na základě jiné diskuse předpokládám, že jde o špatné regulační odpory nebo špatné kontakty?. Potřeboval bych vědět, jak se k nim dostanu nebo jak demontovat. Je to někde u ventilátoru? Nebo někde okolo kabinového filtru přes otvírací kastlík mezi řidičem a spolujezdcem? Děkuji všem za rady.
GardaGardaČlen
Přidáno před 7 let
Mrkni na teleso vetraku a uvidis tam cosi co jde odmontovat. To je ono ☺
Miloš
L
LipicaniČlen
Přidáno před 7 let
Me zlobi regulace na ducatu r.v.2003, nekdy funguji vsechny stupne,nekdy jen nektere,nekdy zadny.... Mel nekdo tuto zavadu na starsim docatu? Jak to opravit? Diky
MencliciMencliciČlen
Přidáno před 7 let
Je špatný odpor ventilátoru. Jde vyměnit bez prublemu 10min práce. Přeji krásný víkend Menclíci

https://www.aci.c...69121.html

:_
Petr + Aja + Knaus Travel-Liner 710GH !c
Upravil Menclici dne 24.02.2017 21:13, před 7 let
L
LipicaniČlen
Přidáno před 7 let
Diky za radu. Muzes jeste napsat,jak provest vymenu? Kde se regulator nachazi a jak se k nemu dostanu? Dik
MencliciMencliciČlen
Přidáno před 7 let
Je pod palubní deskou na pravé straně. Vyndej kastlik a nebude se pořádně zlom :o je tam vidět tak než ho budeš objednávat tak se podívej jaky máš typ. Opravdu to není náročné !t :^
Petr + Aja + Knaus Travel-Liner 710GH !c
L
LipicaniČlen
Přidáno před 7 let
Predpokladam tedy, ze je potreba vymontovat ven kaslik(prihradku,ulozny prostor)... Zitra na to mrknu, mozna se jeste na neco priptam ☺ zatim dekuji a preji pohodovy vikend

Automatické sloučení 25.02.2017 14:12:
Tak odpor je úspěšně vymontovaný, není potřeba demontovat kaslík (jeho montáž není jednoduchá).

Jen mě ještě zajímá, mi ted nefunguje ani jeden stupeň ventilátoru, před tím fungoval chvíli třeba jen 1 a 2, někdy 1,2,3/pojistka v poj. skříni je dobrá). Většina z Vás píše, že Vám funguje 4 stupeň, může být má závada odporem? závada se projevuje totiž jinak...

Dále men zajímá, zda je bud odpor funkční nebo nefunkční, nebo jestli může být "načatý", ale funguje ještě normálně. Jde mi o to, zda by nebylo vhodné podívat se po vrakovištích...

díky
Upravil Lipicani dne 25.02.2017 15:12, před 7 let
MencliciMencliciČlen
Přidáno před 7 let
Tak prosím vem baterku 12V a zkus ventilátor na ostro jestli se točí jen vycvakni štěká z ventilátoru je tam + a - no a uvidíme !M
Petr + Aja + Knaus Travel-Liner 710GH !c
K
kutil1Člen
Přidáno před 7 let
Když jsem vymontoval odpor, tak jsem se věnoval konektoru, kterým byl odpor elektricky připojen.
Vzal jsem voltmetr a zapnul na ovládači 1. stupeň. Voltmetr jsem připojil na - pól akumulátoru a druhý kabel z voltmetru jsem strkal do otvoru v konektoru. V okamžiku, kdy to ukázalo napětí, tak tam vstupuje z přepínače proud ze stupně 1. Takto pokračuj kromě toho 4. stupně. Ten otvor v konektoru, který zbyl a neukázal napětí, tak tudy pak jde proud z odporů do motorku. Když spojíš bez odporu ten otvor, kudy jde proud do motorku a ten otvor, kde jsi naměřil napětí ze stupně 1a současně máš přepínač na stupni 1, tak se ti roztočí motorek jako při nejvyšším stupni. Nyní víš, že spínač je OK na stupni 1. Takto pokračuj na 2, 3, pokud máš 4 stupně. Do těch otvorů jsem strkal jehlu, neboť konec kabelu voltmetru se tam nevejde. Asi musíš při zkoušce mít zapnuté zapalování. Nevím, jestli jsi se ptal na toto v SZ. Jinak zkusím poradit dál, pokud budu vědět.

No a když mrkneš na konektory odporu, tak nyní vidíš, kudy vstupuje proud do odporu z 1 a kudy odchází do motorku. Změř na těch kontaktech odpor a pokud se ukáže, je 1. stupeň OK, takto pokračuj 2, 3. Pokud odpor nenaměříš, tak nový, nebo spravit. V linku jsem nepsal, že jsem krom kontaktů ještě spravoval elektrické spojení 2 cívek, byl tam blbě secvaknutou kovovou objímkou studený spoj.
Jirka VospalekJirka VospalekČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, mám hodně podobný problém, aktorát jen chvilku běží 4 stupeň a pak vypne. Poradíte, co vyměnit? Přehřeje se nějaký odpor? Vypne po cca 2-5 sekundách. Jinak ostatní stupně bez problémů. Díky Vospi
Ixeo 710 i, Fiat
GardaGardaČlen
Přidáno před 7 let
Podivej se pod kastlik u spolujezdce. Je tam videt motorek vetraku a vedle je obdelnikovy konektor a vedou do toho 4 draty. To ten odpor. Kolega co tu stoji vedle to mel take a u nej to delaly uvolnene konektory. Staci je vycistit a trochu napruzit cili stlacit klestema.
Jinak se ten odpor vyjme povolenim tech dvou sroubku co jsou videt.
U starsich Fiatu se musi sundat spodek palubky coz je 6 sroubku. Novejsi to maji pristupne bez demontaze.
Miloš
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, před dvěma lety mě také šel ventilátor jen na 4. otáčky. U Fiat Smažík mi poradili koupit odporník :-), tak jsem ho koupil a za měsíc to samé - rada v tom samém servisu kup si odporník. Tak jsem pátral dál a vyjmul ventilátor a dolní ložisko rotoru bylo zatuhlé a protáčelo se celé ložisko v plastu. Odběr byl asi cca 20A. Pořádně jsem to vyčistil, odběr klesl myslím na 13A a v odporníku jsem vyměnil tepelnou pojistku (takový hliníkový váleček myslím za 90,-Kč. Funguje to doteď. Ať se zadaří.
MTSMTSČlen
Přidáno před 7 let
Ta tepelná pojistka je jednorázová a odejde, když se zadřou ložiska motorku. Zvýší se odběr a odpory se přehřejí, není to zkrat, takže pojistka v pojistkovnici nevypadne a odnese to ta tepelná, která je napevno přibodovaná u odporů. Takže výměna předřadných odporů, bez výměny motorku je dočasná ! Někdo je schopen zadřený motorek opravit, výměna kluzných ložisek je náročná, motorky jsou nerozebíratené - zalisované. Pokud motorek pouze rozchodíte a promažete, vydrží to sice déle, ale ložiska už jsou jednou poškozená. Ale znám lidi, co pravidelně vyndávají a mažou motorek několik let, protože cena motorku už tehdá dosahovala hodnoty vozu.
V žádném případě se nepokoušejte překlemovat tepejnou pojistku, zažil jsem taxikáře, kterému takto upravené odpory za jízdy "protekly" skrz ventilaci rovnou na boty zákazníka.


Ještě, že už jenom měřím emise a neopravuju elektriku !!!
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
M
magnum30Člen
Přidáno před 7 let
Podařil se mi demontovat regulační odpor, odpojit přívodní konektor, povolit jistící vrut a vysunout odpor. Odpor i tepelnou pojistku jsem proměřil, byly v pořádku. Zjistil jsem trochu vyhřátý kontakt silnějšího přívodu, vyčištění a přihnutí kontaktu konektoru. Smontováno a všechny rychlosti běží.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: magnum30, Garda, Lipicani, Menclici, kutil1, Jirka Vospalek, Pirat z Ruzyne, MTS

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,726,775 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.17726 sekund | Průměrně za: 0.17726 (0) sekund | Dotazy: 110 | Použitá paměť: 2.07MB/4MB