Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 TSI vs TDI: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

TSI vs TDI

Poslední aktualizace před 7 let
T
TFeitČlen
Přidáno před 7 let
Zdravím Vás přátelé,

jsem stále zastánce koncernových TDI. Přes 1,9 TDI u Octavií jsem přešel na 2,0 TDI CR Yeti a tahám karavan 1300 kg. Jsem s tím naprosto spokoje, ale trochu mě znervoznují ruzné zprávy ekoteroristů o budoucím rušení vjezdu dieslů do měst, další přísnější podmínky atd. Předpokládám, že Yetinu budu mít ještě dva roky a pak jako ostatní předcházející auta jí budu měnit, možná i za Yeti II. Začínam tak tedy přemýšlet s jakým motorem. Po dlouhé době jsem se podíval i na údaje nabízených benzínových motorů TSI a překvapilo mě, že u 1,4 TSI 110 KW je udávaná možnost tahat karavan o hmotnosti 2000 kg. Chci se tedy zeptat na váš názor na tento motor a nebo zprávu od někoho, kdo tento motor má a táhá s ním karavan. Já stále ctím pravidlo, že objemem nic nenahradíš..... :):)
ondrejhackoondrejhackoČlen
Přidáno před 7 let
Také jsem nato koukal, ta 1.4 tsi to jednou-dvakrát do roka dá.Auto nepojede a bude žrát,Mám vyzkoušeno 1.6 benzín Dacia Duster(té se může o 110kw zdát).Neznám úmysly ekoterorystů ale řekl bych že se potřebují z měst zbavyt starých golfu a octavek jelikož jsou ty 1.9 pouze eko 2-3.Nové diesely eko5.Zatím bych řekl klídek
Ondra 82,Pavla 79,Nicol 07,Julia 12
www.pilafrantisko...
B
bob7373Člen
Přidáno před 7 let
V benzínu je nutno minimálně 1,6 TSI, spíš víc Schade máme v podnikové půjčovně a kolem 150000 jsou s benzínovými motory problémy a to nic netahají. Deklarovaný výkon není možno ani částečně používat trvale. Duster může u atmosféry 1,6 jet na maximum pořád, přeplňované TSI radši ne - pokud odejde tryska tak se zastaví. Schade bych vůbec nebral, jsou jiné benzíny, vhodnější - Mazda, Toyota apod.Ale průkopníkem se může stát každý. Samozřejmě na dvě cesty ročně s přiměřenou jízdou u nového auta 1,6 stačí
MildaProMildaProČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

TFeit napsal:

Já stále ctím pravidlo, že objemem nic nenahradíš..... :):)


Přesně tak, toho bych se doporučoval držet, za 1.4 obsah (byť naturbenou) pověsit 2000kg přívěs?
To je vtip :)
K
kyklopČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

TFeit napsal:

Zdravím Vás přátelé,

jsem stále zastánce koncernových TDI. Přes 1,9 TDI u Octavií jsem přešel na 2,0 TDI CR Yeti a tahám karavan 1300 kg. Jsem s tím naprosto spokoje, ale trochu mě znervoznují ruzné zprávy ekoteroristů o budoucím rušení vjezdu dieslů do měst, další přísnější podmínky atd. Předpokládám, že Yetinu budu mít ještě dva roky a pak jako ostatní předcházející auta jí budu měnit, možná i za Yeti II. Začínam tak tedy přemýšlet s jakým motorem. Po dlouhé době jsem se podíval i na údaje nabízených benzínových motorů TSI a překvapilo mě, že u 1,4 TSI 110 KW je udávaná možnost tahat karavan o hmotnosti 2000 kg. Chci se tedy zeptat na váš názor na tento motor a nebo zprávu od někoho, kdo tento motor má a táhá s ním karavan. Já stále ctím pravidlo, že objemem nic nenahradíš..... :):)


Mne to až také prekvapivé nepríde, voči 1,9 to má 33kW navrch a rovnaký max. krutiaci moment vo výrazne širšiom rozsahu. K tomu 6 stupňovú prevodovku, kde bude prvých 5 stupňov kratších ako u tej 1,9tdi. Môžeme riešiť akurát tú spoľahlivosť...
Trip Ja-RoTrip Ja-RoČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, asi bych zvážil jak často opravdu pojedeš s karavanem. Utahat dnešní nízkobsahové motory ( byť s výkonem ) není nic složitého i bez tahání přívěsů. Už pánové konstruktéři přichází na to, že snižování objemu není pravda ta nejlepší cesta . I nižší emise, kterými se někteří výrobci neustále zaštiťovali, nejsou tak zcela jednoznačné, vč. systému Start Stop. Bude potřeba si uvědomit, jak se bude souprava chovat v kopci, jaká bude dynamika celé soupravy,...
Osobně jsem přesvědčen, že objem se opravdu špatně nahrazuje.....z vlastní zkušenosti - měli jsme obsah diesel 2,7 a 110 kw, dnes mám 2,0 obsah a 125 kw. Se stejným karavanem subjektivně horší jízdní vlastnostmi, spotřeba stejná....
Jarka + Roman+ Štěpán + Kuba + 2 kníračí slečny ( Magie a Berry )
T
TFeitČlen
Přidáno před 7 let
Zatím děkuji všem za odpovědi. Karavan bych řekl táháme dost, ročně tak najedem cca 5000 - 6000km. Před 13 roky jsme začínali s benzínem 1,2 Ibizou a malým karavanem.Už jsem to tady kdysi popisoval, cesta přes Alpy ve větrném pytli za kamionem, auto žralo i trávu u silnice... tenkrát jsem si řekl, že tudy cesta nevede a přešel jsem na 1,9 TDI. Ibiza byla klasické HTP s 47 KW u TSI je výkon 110 KW, proto jsem si říkal si mohou deklarovat těch 2000 kg. Když jsem kupoval Yetinu, tak mi v autosalonu vnucovali 1,2 TSI, že jede jak pila. Když jsem se jich zeptal jestli pojede jak pila přes ALPY, když připojím těžký karavan, tak otočili a začali mi nabízet raději 1,8 TSI. Takže 2.0 TDI CR mi nakonec vyšlo ze všech možností jako nejlepší a i nejlevnější:):) Sice jsem nyní ve skupině Dieselgatte, ale neřeším to. Přece jenom objem motoru je asi základ celého úspěchu.
H
happyČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj všem,

řeším totéž od doby, kdy jsem si spočítal německý mýtný:-) V kempech začnu sledovat, jaký auta jezdí na benzin a zjišťovat zkušenosti. Dokud nezačnou bláznit Rakušané, tak mne diesel neomezuje, Německo bych chtěl víc projet ještě letos.

Jinak borec z vývoje aut mi dal brouka do hlavy - perspektivně se mu jako nejlepší tahoun karavanů zdá elektromotor. Jasně, dojezd s přívěsem bude ještě menší než bez něj. Ale za 4-5 let se to třeba ještě někam posune s dojezdem. Nebo za 10 let:-) A když jezdíme s dětmi, stejně stavíme co 200 km na čůrání, svačinku a během toho se to třeba nabije.

Tedy po dieselu možná jedno auto na benzin a pak... ... pak třeba fakt ta elektrika.
Hezký večer všem, ať mají jakýkoli motor:-)
M
Macek01Nováček
Přidáno před 7 let
Ahoj, take prispeju zkusenosti. Meli jsme doma Seat Ibiza 1.4 tsi a Superba 1.8 tsi. Seat byl dost zravej a vykon byl dostacujici pro ne plne auto a spise po meste. Zato spotreba byla vyssi cca 8l/100km. Superb byl vykonove nekde jinde, auto ma sily dostatek spotreba mezi 7-9litru/ dle jizdy. Nicmene u 1.4tsi se projevila zavada turba cca ve 40tis kilometrech a muselo byt porizeno nove - po zaruce. U superba se ve 105tis odporoucel cely motor a doslo k jeho uplne vymene nastesti v ramci prodlouzene zaruky. Zavada byla na mechanismu rozvodu a dle autorizovaneho servisu se jedna o bolest techto aut - tuto vetu jsem slysel u zavady prevodovky, konzole razeni atd atd. Moje zkusenosti jsou bohuzel negativni a pokud ja doporucuju auto tak japonsky vyroby a to protoze mam jeste Nissan rv 2006 jedina zavada je blikajici kontrolka oranzove barvy a to opravim dotankovanim a to auto ma dnes 380tis km najeto. Doporuceni berte s rezervou, ale preplnovane benziny jsou oredimenzovany turbem a moc spolehlivosti mi teda neukazali a kdyz clovek stravil dost casu v servisu a na odtahovce tak s karavanem bych do toho nesel vubec. Obe auta jsme meli jako nova a zachazeli jsme s nimi velmi dobre. Hezky vecer vsem, M.
A
allroadČlen
Přidáno před 7 let
Tsi nebrat a to v akom kolvek objeme, tie motory maju problem same zo sebou nieto este aby tahali karavan/vid zarucne vymeny motorov v 25tis/km. Vsetci asi poznate slogan VW Das auto. V servisnych kruhoch sa tomu teraz vravi Das problem.
Tu je urivok vystihujuci dnešnu dobu napriec celym spektrom aut a nech si nikto nemysli ze prave on ma tu spolahlivu znacku to sa uz dnes nenosi.
Je potřeba ale říci že "zlatá doba automobilizmu" (tak tomu říkám já), která podle mě byla od 1995 do roku 2005 je dávno pryč. Auta vyrobené v této době vydržela asi nejvíc s minimem zásadních oprav. Jak určitě skoro všichni sledujete nebo máte přímou zkušenost tak auta co se vyrábí dnes mají čím dál častěji méně čí více žávažné poruchy už třeba při 50 tis. Takže si troufám říci že málo které auto vydrží sotva 1/3 toho co vydržela auta ze zlaté doby. Zkrátka je to spotřební věc kterou je třeba za 5-6 let vyhodit (zvrakovat) a koupit novou. Pokud půjde vše stejným tempem tak za pár let nám stejně budou komplikovat jezdit s auty staršíma 10 let kvůli emisím nebo si nebudeme moc ani vyměnit kolo, protože na to nebudeme mět osvědčení či licenci pro výměnu kol z EU. O úrovni servisů už ani nepochybuji protože banální problém je neřešitelný už i dnes, hlavně že na všechno mají zkoušky, licence, oprávnění, vybavení, atd.
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj. Úžasné. Příspěvek do první třetiny psán Slovensky, zbytek bezchybnou češtinou, až na někde chybějící čárky, oddělující souvětí, (to ale dělají všichni), a málokteré (auto) se píše dohromady, jinak je to nesmysl. Smekám. Já bych ve Slovenském jazyce raději pro (svoji) ostudu nic nepsal. Mínusy mi nevadí. Čáo, Pepa
V
VerkoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Doskocil napsal:

Ahoj. Úžasné. Příspěvek do první třetiny psán Slovensky, zbytek bezchybnou češtinou, až na někde chybějící čárky, oddělující souvětí, (to ale dělají všichni), a málokteré (auto) se píše dohromady, jinak je to nesmysl. Smekám. Já bych ve Slovenském jazyce raději pro (svoji) ostudu nic nepsal. Mínusy mi nevadí. Čáo, Pepa


Zdravim. Je tam napisane ze je to urivok. Predpokladam ze to on nepisal ale je to skopirovany nejaky clanok!)
A
allroadČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Verko napsal:

Citovat

Doskocil napsal:

Ahoj. Úžasné. Příspěvek do první třetiny psán Slovensky, zbytek bezchybnou češtinou, až na někde chybějící čárky, oddělující souvětí, (to ale dělají všichni), a málokteré (auto) se píše dohromady, jinak je to nesmysl. Smekám. Já bych ve Slovenském jazyce raději pro (svoji) ostudu nic nepsal. Mínusy mi nevadí. Čáo, Pepa


Zdravim. Je tam napisane ze je to urivok. Predpokladam ze to on nepisal ale je to skopirovany nejaky clanok!)


Keby to cital poriadne prisiel by nato :)
Trip Ja-RoTrip Ja-RoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

happy napsal:

Ahoj všem,

řeším totéž od doby, kdy jsem si spočítal německý mýtný:-) V kempech začnu sledovat, jaký auta jezdí na benzin a zjišťovat zkušenosti. Dokud nezačnou bláznit Rakušané, tak mne diesel neomezuje, Německo bych chtěl víc projet ještě letos.

Jinak borec z vývoje aut mi dal brouka do hlavy - perspektivně se mu jako nejlepší tahoun karavanů zdá elektromotor. Jasně, dojezd s přívěsem bude ještě menší než bez něj. Ale za 4-5 let se to třeba ještě někam posune s dojezdem. Nebo za 10 let:-) A když jezdíme s dětmi, stejně stavíme co 200 km na čůrání, svačinku a během toho se to třeba nabije.

Tedy po dieselu možná jedno auto na benzin a pak... ... pak třeba fakt ta elektrika.
Hezký večer všem, ať mají jakýkoli motor:-)


Možná se pletu, ale za hybridy nelze tahat přívěs, jak je to v případě čistých elektromobilů ?
Jarka + Roman+ Štěpán + Kuba + 2 kníračí slečny ( Magie a Berry )
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Na elektromobily Nissan Leaf a eNV nelze tažné zař. namontovat.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
A
Andre2Člen
Přidáno před 7 let
Osobně si myslím, že současná produkce nenabízí žádné auto, za které lze zapřáhnout karavan a které zároveň vydrží najezdit minimálně 300tkm jen s předepsanou údržbou. Pokud to nebude auto v manažerském režimu, tzn že to najede za 2 roky. Ani TSI nebude žádná výhra. Stejně jako kolega výše, vidím stejně, že poslední auta s rozumnými náklady na provoz se přestala vyrábět někdy na přelomu milénia. Je to čím dál horší, na motorech stále více (a stále dražších) kurvítek. Je až neuvěřitelné jak některé díly motoru můžou tak rychle selhat, a přitom by si člověk řekl, že automobilky mají tolik dlouholetých zkušeností. Třeba řetězové rozvody, proč BMW z roku 1990 na ně najezdí min 500tis km a u BMW z roku 2010 selžou na 100tis km? A toto pozoruju napříč značkami. Až si člověk musí myslet, že to nemůže být náhoda.
Naději dávám elektrifikaci, vidím vysoké šance v tom, že lze postavit velmi životný, spolehlivý a bezúdržbový systém. Dojezd za pár let problém nebude, on v podstatě není ani dnes -kolik % lidí najezdí denně víc jak 200km? Je ale velký otazník v tom, zda-li zavedené automobilky mají něco takového zájem postavit a prodávat? Když se nebude měnit olej, filtry, rozvody, spojky, DPFka, vstřikovače... Spalováky jsou pro ně mnohem větší busines, a čím víc se budou srát, tím lépe.
Scout 2,0TDI momentálně bez bydlíka
H
happyČlen
Přidáno před 7 let
Jo, jo, jednoduchost a navíc elektromobil má vysokou tažnou sílu i zrychlení při nízkých rychlostech. Což pro nás karavanisty bude velký argument.
Jen jet v jednom tahu do Chorvatska s jedním tankováním nepůjde. Ale pokud člověk jezdí poznávacím stylem - třeba cestou kempovat v Rakousku i Slovinsku - a rychlonabíječka za půlhodky dodá šťávu na 300km (s karavanem na 200km) - pak ani toto nemusí být velkým negativem.
A
allroadČlen
Přidáno před 7 let
Ono to bude zniet otrepane, ale za vacsinu dnesnych poruch treba hladat emisie, nakolko vsetko musi byt lahke, mat to nizky odpor aby to co najmenej zatazovalo motor a vsetko to ide na ukor zivotnosti danej suciastky/krasny priklad je rozvodova retaz na tsi ktora sa natiahne za 30tis.km tak ze ju napinak uz nedokaze napnut a motor kaput.
O
oldjanČlen
Přidáno před 7 let
No jo pánové, nejlepší bude jezdit vlakem, ne.
Ono vymyslet motor, aby měl výkon 180koní, 2litry objem , nulové emise, spotřebu do 6l a cenově byl dostupnej, to není jen tak. A to jsem zapomněl na rozměry a hmotnost, aby se dal nacpat i do nějaké malé sračky.
Není problém vymyslet motor, který vydrží mnoho km, ale jednak to není žádoucí z pohledu obratu dílů a byl by drahej a těžkej. Takže holt se s tím vším budeme muset smířit. Nebo to bojkotovat a jezdit tím vlakem.

Ale abych se vrátil k tomu původnímu dotazu. Jednoznačně 2,0TDI euro 6. Kupodivu ta složitá šílenost funguje lépe, jak mladší bratr. Ovšem když se do toho bude muset hrábnout, tak lítají desítky tisíc.

Ale ani motory TSI bych nezatracoval s vyjímkou provedení s turbem a kompresorem. Od toho ruce pryč. Některým motorům se navrátil zpět řemen, ostatní mají silnější řetězy, takže už vydrží i 100tis, km. Jeho výměna není až tak finančně náročná. Životnost turbodmychadel není o nic horší než li u dieselu.
Trip Ja-RoTrip Ja-RoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

happy napsal:

Jo, jo, jednoduchost a navíc elektromobil má vysokou tažnou sílu i zrychlení při nízkých rychlostech. Což pro nás karavanisty bude velký argument.
Jen jet v jednom tahu do Chorvatska s jedním tankováním nepůjde. Ale pokud člověk jezdí poznávacím stylem - třeba cestou kempovat v Rakousku i Slovinsku - a rychlonabíječka za půlhodky dodá šťávu na 300km (s karavanem na 200km) - pak ani toto nemusí být velkým negativem.



Prosím o info, na který elektromobil lze namontovat TZ ?
Jarka + Roman+ Štěpán + Kuba + 2 kníračí slečny ( Magie a Berry )
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,722,775 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.17525 sekund | Průměrně za: 0.17525 (0) sekund | Dotazy: 147 | Použitá paměť: 2.36MB/2MB