Ahoj, jde mi jen 3. nejvyšší rychlost - přímé zapojení. Nejde 1. a 2. rychlost, asi tepelná pojistka, nebo odpory. Předpokládám, že to není přímo v přepínači, kde to najdu, jak demontovat? U jiných Fordů je to někdo v přívodu vzduchu kvůli chlazení.
Standa2Člen Přidáno
před 7 letAhoj. Známá to závada. Odpor najdeš na chladičovce, vlevo vedle chladiče. Většinou jen špatný kontakt..
Standa2
Upravil Standa2 dne 19.02.2017 17:36,
před 7 letDěkuji, mrknu na to, až budu zase u auta.
Nazdar, nechci se mýlit, ale "spirála" na chladičovce slouží k odstupňování rychlosti větráku chladiče(ů). Kolega má asi na mysli ventilátor topení. No a rezistor pro větrák topení bývá právě na těle topení pod palubkou.
Pavka01Člen Přidáno
před 7 letKolega misus a Standa2 ti radí dobře,s větrákem chladiče to nemá nic společného,je poháněn řemenem.
pachtaČlen Přidáno
před 7 letPod palubkou ze strany spolujezdce je ventilátor topení chyť za kryt motorku ventilátoru pootoč s ním (je na bajonet) a vytáhneš komplet ventilátor na svorkovnici změříš funkci ovládacího knoflíku a zbytek doměříš na ventilátoru.
DoskocilČlen Přidáno
před 7 letAhoj. Třístupňový regulátor otáček ventilátoru větrání je v podstatě neopravitelný blok, sestávající ze srážecích odporů a i diod, které mají zabránit zpětné indukci napětí do sítě 12 V při doběhu ventilátoru. Blok je vsazen z vnějšku do proudu vzduchu přímo na ventilátoru, tímto proudícím vzduchem jsou ochlazovány ty spirály srážecích odporů, které srážejí napájecí napětí pohonu ventilátoru a tím otáčky. Stojí ta sranda asi 300 Kč. Výměna velice jednoduchá, připojení sdruženým konektorem (štekrem). Čáo, Pepa
misusČlen Přidáno
před 7 letJe to klasika zavada u tehle transitu. Ventilator chladice je hnanej primo motorem pres termo spojku.
Tenhle odpor je na 1 a 2 stupen umisteni vedle chladice vlevo,kdyz stojis pred autem a mas hlavu sklonenou k motoru tak vpravo !
V lepsim pripade budou jen kontakty ko v horsim a to spis to musis vymenit.
Zdravím, ten samý problém mám na Fiatu Ducato 2012. Ze začátku se závada projevovala vyjímečně, teď asi po roce, dvou občas regulace jde, ale čím dál tím méně. Kdo má zkušenost s touto závadou a poradí jak to opravit.
Automatické sloučení 22.02.2017 13:11:
Aktualizace na Fiat Ducato - stejná závada.
Upravil magnum30 dne 22.02.2017 14:11,
před 7 letAhoj, tak ten odpor vlevo u chladiče nemám. Kde asi bude....
kutil1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
misusČlen Přidáno
před 7 letJa ho mel schovanej myslim v ty horni pricce. Vlevo vedle chladice
Ahoj, na fotce vidím, že je tam reostat motoru. Má někdo zkušenost právě s tímto umístěním? Demontoval to někdo z tohoto místa?
kutil1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Pavka01Člen Přidáno
před 7 letTak tedy hledej u toho motorku,navrhoval to zde pachta,asi to tak bude,já jsem to zatím vždy našel v motorovém prostoru.
navaraČlen Přidáno
před 7 letAhoj. Pokud u Transita šel ventilátor topení jenom na 3 tak to u mě byl vždy odpor vnitřního ventilátoru. Měl jsem jich několik a u každého jsem ho měnil alespoň jednou. Na palubovce jsem měl na místě před spolujezdcem odkládací schránku (taková plastová miska), ta šla vyndat a pod ní to šlo vyměnit. Hodně zdaru, protože moc místa a reservy na kabelech tam nebylo. Zdar.
badČlen Přidáno
před 7 letJo je za kaslíkem v tělese ventilátoru, na víčku byl šroubek a špatně se dával ven.
Odporová sada bývá namontována tak, aby byla chlazená vzduchem ventilátoru, hledal jsem to zpravidla po drátech. Opravit to nešlo tak jsem jej vždy měnil za nový.
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric