Víťo,
nic ve zlém - ten prodejce asi nevědel o čem mluví.
Jednak oba systémy jsou zcela o něčem jiném - to hlavně z pohledu redukování tlaku. I proto je není možné kombinovat. Pravda, oba umějí střídat lahve a v tomto směru fungují podobně.
Podle mého názoru už vůbec není pravda to, že se nesmí používat za jízdy. Pokud si to koupíš, společně s tím dostaneš certifikát o tom, že je možné to použít za jízdy. Ten já mám v autě a pokud by byl problém s policíí, rád jim ho ukážu. Je to je přímo od TUV a dalších podobných institucí. Pokud vím, takto není schváleno používat za jízdy snad jen v jedné zemi ( a to je tuším Francie ).
Frankana stále píše na stránkách, že je možné to použít za jízdy - viz tady:
http://www.franka...grpId=8232
Ohledně hadic a připojení G8/G10 - zařízení se dodává standardně bez hadic a ty se objednávají zvlášť. Aspoň takto jsem to kupoval já s tím, že jde jen o typ připojení na lahev!!! Stejně tak to dodává třeba opět Frankana. Právě proto to většina prodejců prodává zvlášť díky tomu, že je to v každé zemi jinak. Opět stránky Frankana:
http://www.franka...grpId=8252
Jinak ten rozdíl není opravdu v ničem jiném a je to jen koncovka na připojení na lahev - vše ostatní je stejné!!!
Pravda, je jasné, že bez obou věcí se dá také žít. :D:_
Použil jsem stránky Frankany - myslím, že je to jeden z nejrozšířenějsích dodavatelů.