Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Legislativa u firemních aut: INFORMACE PRO CESTOVÁNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Legislativa u firemních aut

Poslední aktualizace před 7 let
AldaGSAldaGSČlen
Přidáno před 7 let
Zdravím, nikde jsem podobné vlákno nenašel.
Jsem budoucí začátečník a zatím řeším předpisy. Moje auto má max. hmotnost 2410kg, což uz mi jasně napovídá, že si budu muset dodělat BE.

Auto mám ale na IČO a tak mě napadá, jestli vůbec můžu jezdit se soupravou nad 3,5t, kdy auto bude firemní a přívěs soukromý.

Neřeším v tuto chvíli ŘP, ale legislativu - abych neměl stejné (pro mě neřešitelné) předpisy jako kamion (tachograf, profesák atd).

Díky za rady, Aleš.
Jana a Petr VJana a Petr VČlen
Přidáno před 7 let
několik let jsem tahal můj soukromý karavan firemním autem. Několikrát jsem byl v Čechách na silnici kontrolován, žádné problémy, nikdo se nad různými majiteli nepozastavoval. Jednou na rakouských hranicích po mě chtěli celníci souhlas majitele, že mohu se služebním autem do zahraničí. Toť vše.
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let
[quote]AldaGS napsal:

Zdravím, nikde jsem podobné vlákno nenašel.
Jsem budoucí začátečník a zatím řeším předpisy. Moje auto má max. hmotnost 2410kg, což uz mi jasně napovídá, že si budu muset dodělat BE.

Pokud budeš mít soupravu do 4250kg, stačí ti rozšíření B96
( harmonizační kod 96) . V autoškole jen zaplatíš a uděláš jednu jízdu. Bez testů.
AldaGSAldaGSČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Jana a Petr V napsal: