Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Zapojení okruhu v bydlíku: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Zapojení okruhu v bydlíku

Poslední aktualizace před 7 let
D
duickerČlen
Přidáno před 7 let
Chtěl bych se zeptat, možná blbě, ale jsem úplný amatér co se týče elektriky. Kupujeme karavan a ten má v sobě trakční baterii, ale která živí pouze mover, zbytek nástavby je připojen na šťávu pouze když se připojí na elektřinu. Moje otázka zní jak je náročné připojit zbytek karavanu co se týče osvětlení, ledničky na trakční baterii a aby se zároveň dobíjela při napojení na proud.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
náročné to není, ale vyžaduje to dílčí přestavbu el-instalace v karavanu. V rozsahu např. 10-20tis Kč. Podle stavu a výzbroje.
D
duickerČlen
Přidáno před 7 let
Díky Karle za odpověď, jen se ještě zeptám, myslel jsem, že tam půjde jen vyvést fousy od trakční baterie na okruh v bydlíku, nabíječka u baterie na mover je. Nezlob se, že se ptám tak blbě, ale jsem elektro nepolíbený. Díky za odpověď
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
Ano, pokud má zdroj v karavanu tzv. přednostní relé.
Bývá to označené jako "vstup auto" nebo "12V auto"
Pokud to tak je, můžeš "fousy" z baterky (o odpovídajícím průřezu) přivýst na tyto svorky.
Karavan si bude sám přepínat mezi napájením z 220V a provozem z baterky.
D
duickerČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj Karle,

posílám fota zařízení co je v karavanu, jestli to půjde zapojit na okruh 12V.

Díky
duicker Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
PSkaravanPSkaravanČlen
Přidáno před 7 let