Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Eura Mobil Nobel Art Liner 2: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Eura Mobil Nobel Art Liner 2

Poslední aktualizace před 7 let
Dasa a JirkaDasa a JirkaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
moje cesta byla karavan, alkovna a teď integrál. Naprostý souhlas s Rudy. Jedině snad u spotřeby mám jiná data, ale to nechci řešit.
Jirka
Jirka, Dáša a Klaudie, minipes Týna
PepiPepiČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Rudy napsal:

Nooo, já bych to zas tak jednoznačně neviděl. Integrál má svoje výhody i nevýhody, stejně jako polointegra, vestavba nebo alkovna. Je to věcí osobních preferencí. A s těmi opravami nebo pojistkami to není zas tak horké. Rozdíl v pojistce mezi mou dřívější polointegrou a integrálem je cca 5 000 Kč ročně (4000 z toho dělá pojištění čelního skla a 1000 kč rozdíl v ceně aut.
Ostatní argumenty:
Přístup k motoru? To je problém servisu.
Cena? Ano, ale za lepší izolaci kabiny, větší prostor, kratší auto.
Spotřeba- ano, proti polointegře +1l, s alkovnou na stejno.
Výška - nižší než u polointegry se spouštěcí postelí nebo alkovny (pokud srovnávám auta s jednoduchou a dvojitou podlahou).
Délka - vždy kratší při stejném obytném prostoru,
Cena předního okna cca 50 tis - řeší pojistka za zmíněné 4tis ročně, stejně jako havarijní pojištění řeší cenu opravy karosérie.
Délka oprav - záleží na servisu. Ano, drobné ťukance vpředu na kabině polointegry vyřeší každá dílna na počkání, jakákoli větší havárie vždy hne i nástavbou a pak už rozdíl v době opravy žádný není.
Ano jsou to peníze navíc ale toto navýšení není nijak významné k ostatním nákladům. Karavaning je velmi drahý koníček.
Moje cesta byla karavan, polointegra, integrál. Zatím nemám pocit, že bych udělal chybu.
Ahoj,když jsem to tvoje auto viděl,určitě jsi chybu neudělal,spíš naopak čau pepa:^
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Nerad bych aby se to tady zvrhlo ve vychvalování toho, či onoho provedení bydlíku. Je skvělé, že si každý může koupit to co mu vyhovuje a když mu to vyhovuje, tak to logicky bude chválit. Já jsem měl jako první karavan (tento způsob cestování mi nevyhovoval), další byla alkovna - pro rodiny s malými dětmi ideální, pak přišel na řadu integrál, se kterým jsem byl maximálně spokojen a teď mám polointegrál a už vím, že u tohoto provedení zůstanu. Zkrátka mi vyhovuje nejvíc. U výšky bych si dovolil s Rudym nesouhlasit - je to opět o provedení jednotlivých aut. Mám polointegrál se spouštěcí postelí a je nižší než integrál, který jsem měl. U integrálu doporučuji opravdu kvalitní pojistku, jelikož tam není drahé jen čelní okno (50-60.000,-), ale i zpětné zrcátko (20.000,-) a o předním světle netřeba diskutovat. Výhodou je nádherný výhled přes přední okno a více prostoru v přední části. Nevýhodou je těžší předek a tudíž poměrně "nekomfortní tlumení". Všechno jsou však věci, na které si zvykneš. Ať už vybereš to, či ono, budeš určitě nadšený bydlíkář.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Když už padla řeč o spotřebě, tak ten rozdíl 2L/100km mezi 2.3 a 3.0 se smaže, pokud bude chtět 2.3 držet tempo.
A mnohdy ho ani neudrží.
Jinak vše podstatné shrnul Rudy, souhlasím.
Tam kde končí alkovny a polointegrály, začínají integrály. To je prostě královská třída . Jak vzhledově, tak vnitřním
prostorem. Není to žádná kabina z dodávky, na které je naroubovaný obytný přívěs. .-)

Automatické sloučení 01.02.2017 14:53:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Když už padla řeč o spotřebě, tak ten rozdíl 2L/100km mezi 2.3 a 3.0 se smaže, pokud bude chtět 2.3 držet tempo.
A mnohdy ho ani neudrží.
Jinak vše podstatné shrnul Rudy, souhlasím.
Tam kde končí alkovny a polointegrály, začínají integrály. To je prostě královská třída . Jak vzhledově, tak vnitřním
prostorem. Není to žádná kabina z dodávky, na které je naroubovaný obytný přívěs. .-)


A vyjímky samozřejmě existují :-D
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 01.02.2017 15:53, před 7 let
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Tam kde končí alkovny a polointegrály, začínají integrály. To je prostě královská třída . Jak vzhledově, tak vnitřním
prostorem. Není to žádná kabina z dodávky, na které je naroubovaný obytný přívěs. .-)



A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Kvalita polointegrálu od Carthaga nebo od Niesmann Bischoff bude výrazně vyšší než integrál Nobel Art o kterém je tady řeč. Co se týče naroubování karavanu na dodávku, tak totéž je integrál - podvozek naprosto totožný, jen je vepředu místo plechů a plastů sklolaminát :-) .
Jak jsem již psal, každé provedení má své výhody a nevýhody a je na každém konkrétním uživateli co upřednostní. Pokud dobře sleduji tvé příspěvky, tak budeš po integrálu jezdit dodávkou :-) . To je taky zajímavá změna a jistě pro ni máš své důvody.
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Rudy se v některých věcech nevyjádřil přesně, srovnejme 7m vozy integrál a polo integrál samosebou je to o typu vnitřního provedení . Na posezení v předu je na tom lépe integrál ca o 50cm šířka je stejná u obou , muj má zase vetší kufr . Srovnáno s RAPIDEM intrgrálem . Topení v zimě větší spotřeba .

TŘÍLITROVÝ motor : kdo jej má a jezdí 140km /hod rád bych věděl tu spotřebu xxx opravdovou ve dvou lidech plně naložen .
Ja mám 2.3 obsah víc jak 130km nejedu a vlezu se do 12lit někdy i 11.5lit . Tak to shrnu lepší je dobře naroubovaný vůz než předražený a službu mi udělá stejnou . Joo a při prodeji mi cena nespadne o tolik .:D

RUDY:
9000.tis kč ti dělá rozdíl jen v povinném pojištění a za přední sklo .Já to mám 4800.včetně přední sklo a vlezu se do ceny bez doplatku .Kolik platíš havarijní ? Pokud to máš nový vůz jako já?
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 01.02.2017 16:58, před 7 let
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Herman napsal:

Rudy se v některých věcech nevyjádřil přesně, srovnejme 7m vozy integrál a polo integrál samosebou je to o typu vnitřního provedení . Na posezení v předu je na tom lépe integrál ca o 50cm šířka je stejná u obou , muj má zase vetší kufr . Srovnáno s RAPIDEM intrgrálem . Topení v zimě větší spotřeba .

Integrál Hymer B514SL, 6,6m = 4 plnohodnotná lůžka, prostorná lavice do L, kuchyně, prostorná šatní skříň v úrovni očí, kombi wc se sprchou, garáž pro skůtr a dvě kola -auto pro dva při zachování možnosti cestování ve čtyřech. Zkus najít stejně dlouhý polointegrál při zachování těchto parametrů. Spotřebu topení v zimě nedokážu bez exaktního měření určit ale díky dvojité podlaze a dobré izolaci si nemyslím, že by byla větší než v polointegrálu s plechovou neizolovanou kabinou.

Citovat

Herman napsal:
TŘÍLITROVÝ motor : kdo jej má a jezdí 140km /hod rád bych věděl tu spotřebu xxx opravdovou ve dvou lidech plně naložen .
Ja mám 2.3 obsah víc jak 130km nejedu a vlezu se do 12lit někdy i 11.5lit . Tak to shrnu lepší je dobře naroubovaný vůz než předražený a službu mi udělá stejnou . Joo a při prodeji mi cena nespadne o tolik .:D

Jak jsem psal, jezdím 130, občas mi to ulítne na 140 = průměr 12l. Rozdíl mezi 3.0 a 2.3 je jen v tom, že budeš li držet polointegrál 2.3 kolem 100km/hod dostaneš se pod 10l. S třílitrem integrálem pojedu za 11. K ceně - zrovna integrály od Hymru si cenu drží více než dobře. Navíc, koupil jsem starší ale zachovalý za méně než půl ceny nového. Ten už drasticky padat na ceně nebude.

Citovat

Herman napsal:
RUDY:
9000.tis kč ti dělá rozdíl jen v povinném pojištění a za přední sklo .Já to mám 4800.včetně přední sklo a vlezu se do ceny bez doplatku .Kolik platíš havarijní ? Pokud to máš nový vůz jako já?

Nezáleží, zda je auto nové nebo starší, pojišťuje se na hodnotu. Ta bude zhruba stejná u mého staršího integrálu jako u Tvého nového Forstera. (něco přes 40 000 EUR?) Platím havarijní pojištění (obsaženo zákonné ručení, pojištění ráfků a všech skel bez limitu a bez spoluúčasti, na ostatní spoluúčast 5%/5000Kč) po všech slevách 13 534,- Kč ročně. Faktem je, že první nabídky pojišťoven začínaly na 58 000,- ročně. Chce to trochu vyjednávat nebo mít dobrého makléře, což je můj případ.

Hermane, nechci se tady přít ani poměřovat pindíky. Jen jsem chtěl reagovat na některé předsudky ohledně integrálů, které se zde objevily. Ber to jen jako informaci, která může někomu pomoci v rozhodování. Hezký večer :_
Upravil Rudy dne 01.02.2017 18:17, před 7 let
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
RUDY
Není to o porovnávání pindíku , ale ukázat vše PRO a PROTI . Do tvé délky 6.60m je to dobré když tam vše vejde co uvádíš . Určitě máš zadní spaní příčně a wc+koupelna v jednom , Hymer to umí dobře sestavit k dané délce vozů .

Mám spodek zateplen ten jsme letos odzkoušeli v -10C na horách , problém je jen dostat více tepla do kabiny řidiče . Zadní část je přehřátá ložnice včetně kufru . Mám tam místy dvojitou podlahu což je dobré ale v Euromobilu to špatně spočítali kde rozložit teplo kde ho má být nejvíce .

Mám to už promyšleno vsunu na konec do potrubí pomocný ventilátorek a protáhnu to do dvojité podlahy za řidičem a spolujezdcem až do kastlíku na láhve PB ,jak jsem to měl ve starém voze .
Tak zase někdy. :_
Žijeme jen jednou.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Hroch napsal:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Tam kde končí alkovny a polointegrály, začínají integrály. To je prostě královská třída . Jak vzhledově, tak vnitřním
prostorem. Není to žádná kabina z dodávky, na které je naroubovaný obytný přívěs. .-)



A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Kvalita polointegrálu od Carthaga nebo od Niesmann Bischoff bude výrazně vyšší než integrál Nobel Art o kterém je tady řeč. Co se týče naroubování karavanu na dodávku, tak totéž je integrál - podvozek naprosto totožný, jen je vepředu místo plechů a plastů sklolaminát :-) .
Jak jsem již psal, každé provedení má své výhody a nevýhody a je na každém konkrétním uživateli co upřednostní. Pokud dobře sleduji tvé příspěvky, tak budeš po integrálu jezdit dodávkou :-) . To je taky zajímavá změna a jistě pro ni máš své důvody.


Ne ne Hrochu, měl jsem na mysli pomyslný žebříček postavení jednotlivých kategorií co se vzhledu, designu a pohodlí týká. A dodávka je tedy potom pomyslný low-end tohoto žebříčku :-) .
Proč si pak uživatel vybere danou kategorii je velice subjektivní, mnoha okolnostmi ovlivněná záležitost . Co jsou pro jednoho výhody jsou pro druhého nevýhody a i to je velice relativní.
Pro mne je třeba výhoda silný motor, druhému na něm vadí náklady na provoz. Nechtěl bych auto bez podélných postelí, druhému by vadila větší délka vozu, atd.
Já třeba přecházím na dodávku abych dal dohromady práci i cestování. I když mi už řada kolegů řekla, jestli jsem se nezbláznil :-).
Kdybych měl ale vybírat jen srdcem tak Niesmann Bischoff Smove by u nás jednoznačně vyhrál -)
http://www.niesma...ve/158/653

.


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 02.02.2017 10:22, před 7 let
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Kdybych měl ale vybírat jen srdcem tak Niesmann Bischoff Smove by u nás jednoznačně vyhrál -)
http://www.niesma...ve/158/653

.


.


Tak to byl pro mě taky jasný favorit až do té doby než jsem do něj vstoupil. Exteriér je neskutečně promyšlený do všech detailů. Napojení kabiny na obytnou část je prostě pecka. Uvnitř mě hrozně zklamal. Pro mě totálně nevyhovující . V integrálu jsem měl vzadu příčnou postel a nijak mi nevadila. Teď mám podélné postele a je to opravdu mnohem příjemnější řešení.
Jsem zvědav, jak se ti bude cestovat v Malibu. Chvíli jsme o něm taky uvažovali ale vadil mi stísněný prostor a horší izolace. Řemeslné zpracování je výborné. Navíc předpokládáme, že s námi ještě občas vyrazí kluci, tak jsme zvolili polointegrál se spouštěcí postelí.
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Hroch napsal:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Kdybych měl ale vybírat jen srdcem tak Niesmann Bischoff Smove by u nás jednoznačně vyhrál -)
http://www.niesma...ve/158/653

.


.


Tak to byl pro mě taky jasný favorit až do té doby než jsem do něj vstoupil. Exteriér je neskutečně promyšlený do všech detailů. Napojení kabiny na obytnou část je prostě pecka. Uvnitř mě hrozně zklamal. Pro mě totálně nevyhovující . V integrálu jsem měl vzadu příčnou postel a nijak mi nevadila. Teď mám podélné postele a je to opravdu mnohem příjemnější řešení.
Jsem zvědav, jak se ti bude cestovat v Malibu. Chvíli jsme o něm taky uvažovali ale vadil mi stísněný prostor a horší izolace. Řemeslné zpracování je výborné. Navíc předpokládáme, že s námi ještě občas vyrazí kluci, tak jsme zvolili polointegrál se spouštěcí postelí.





Přesně jak říká HROCH - prohlédl jsem všechny fotky , z venku propracován perfektně hlavně kabina dveře blatníky /přesah u kol . Disain je vidět že se na tom pracovalo ale vnitřek měli udělat v HYMERU a bylo by to dokonalé , zbytek si každý dodělá doma . :D Jen jsem tam nenašel ceny .
Žijeme jen jednou.
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj, zdravím všechny. Po delší odmlce jsem zase tu, měl jsem moc práce.
Chtěl bych se zeptat, jak by jste hodnotili Hymer B 660 SL, na Mercedesáckým podvozku (automat) http://www.kupima...95449.html ?

Předem děkuji za komentáře ;-)
Mějte se fajn
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
P
paragČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

alan2 napsal:

Ahoj, zdravím všechny. Po delší odmlce jsem zase tu, měl jsem moc práce.
Chtěl bych se zeptat, jak by jste hodnotili Hymer B 660 SL, na Mercedesáckým podvozku (automat) http://www.kupima...95449.html ?

Předem děkuji za komentáře ;-)ó

Mějte se fajn


Podle mého názoru určitě dobrá kvalita,avšak doložnost do 3500 kg téměř nulová.Jezdil bys asi neustále přetížený a za 9 let jen 34000 km??
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Krasavec :^ .
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Ano pěkný. Jen s tou váhou budeš bojovat, a bude to boj nerovný :-) .
2008 Sprinter bude mít ještě automat jen pětistupňový, což oproti 7st. představuje nižší jízdní
komfort a o cca 2 litry vyšší spotřebu. 7 st. je až od roku 2012.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Díky za názory :^.
S tou váhou si to uvědomuji :x, doložnost je 340kg, to je opravdu málo, když k tomu připočtu soláry, TZ a zbylé doplňky, opravdu toho moc nezbude :o.
V inzerátu píšou, že je to 6ti kvalt, to si teda zjistím, protože do 4 kvaltu bych nešel, to máš pravdu, to je jízdní komfort fuč :(.

Já snad nic nekoupím :o :D.
Ještě jednou děkuji za názory, jste super :^ :_

Automatické sloučení 06.03.2017 22:56:
Jj, také mi to přijde podezřelé od 2008 najet pouze 34tis. km, ale prý není ani použitý wc :D.
Prý je to servisováno v Mercedesu, pošle mi VIN, tak se na to podívám !)
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
Upravil alan2 dne 06.03.2017 23:56, před 7 let
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 7 let
No a až se všichni ti plasťáci do 3,5t a 7-mi a víc metry :-D rozsypou, zbyde ti tu pořád za zlomek spolehlivá pomalá avijka, která ti nakonec udělá stejnou službu s mnohem více dobrodružstvím !M
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Me2d napsal:

No a až se všichni ti plasťáci do 3,5t a 7-mi a víc metry :-D rozsypou, zbyde ti tu pořád za zlomek spolehlivá pomalá avijka, která ti nakonec udělá stejnou službu s mnohem více dobrodružstvím !M



hmm, za chvíli s ní nevyjedeš ani ze dvora. Ale kdo necestuje, tak to bohatě stačí.
Ale vážně, dodnes na ní vzpomínám, jak jsem s ní lítal do Itálie. A na otočku. V pondělí jsem vyjel a někdy už v pátek jsem byl zpátky. .-)

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
To já začínal se škodou 1203, koupil jsem od nemocnice sanitku, předělal a lítali jsme s ní do itálie !y.
To mi bylo 18 roků :D.

Ale nyní k věci, co říkáte na Hymer B 514 SL, r.v. 2007, najeto 56 000km, motor 158 Ps, je po prvním majiteli, prodává to z důvodů, že čekají třetí mimčo a nevejdou se do toho :). Má to doložnost 590kg.
Na inzerci to má za 46 800 Euro, už jsem ho stáhl na 44 000 Euro.

Díky za názory :^
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
A nevadí ti ta malá lednice ?
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: alan2, Hroch, ramtlah1, JiPe Highlanders, Rudy, Jirka W, Laky, Vlasta1, Dasa a Jirka, Pepi, parag, Me2d

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,717,841 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21108 sekund | Průměrně za: 0.21108 (0) sekund | Dotazy: 148 | Použitá paměť: 2.38MB/4MB