Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Eura Mobil Nobel Art Liner 2: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Eura Mobil Nobel Art Liner 2

Poslední aktualizace před 7 let
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj, chtěl bych se zeptat, máte někdo zkušenosti s obytným autem Eura Mobil Nobel Art Liner 2., motor 3,0L, dostupnost náhradních dílů, a cenové relace? začátkem března bych si chtěl koupit obytňák a tento typ se nám s ženou moc líbí, jak s uspořádánám uvnitř, tak i vnější vzhled :-).
Děkuji za případné informace, či názory !)
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
jestli myslíš tento: http://auto-auta....-vozu.html ,
tak bych si pro něj radši dojel přímo tady: http://suchen.mob...eyeCatcher

Motor 3,0 je skvělý. Měl jsem ho v minulém bydlíku a byl jsem maximálně spokojen. Pokud se jedná opravdu o bydlíka z odkazu výše, tak první přihlášení je sice 2009 ale podvozek bude pravděpodobně z roku 2007. Ještě je potřeba si uvědomit, že NobelART je samostatná značka a nápis Eura Mobil tam nehledej. Kdo jí vyrábí je vedlejší. Distribuuje ji Palmowski - www.palmo-mobil.de . Oproti Eura Mobilu, který vypadá stejně je tam poměrně dost změn.

Tady máš originál Eura Mobil se stejným uspořádáním a i přesto, že první registrace je z roku 2008, tak podvozek je novější než u výše uvedeného NobelArtu. Motor je taky 3,0. Přeji šťastnou ruku při výběru.
http://suchen.mob...geNumber=1
Upravil Hroch dne 25.01.2017 08:13, před 7 let
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
děkuji za vysvětlení, to je pro mě novina, máš pravdu, že u Nobel Art, není žádný Eura mobil.
Já jsem měl vybrán tento http://www.dicar....type=Liner

Líbili se mi km a vypadá dobře, jen je trochu daleko :-(, na ty v D jsem se díval, hlídám to každý den :-).

Já neupřednostňuji značku Era Mobile, ale mám pár požadavků, které jsem si uvědomil, když jsem si auto půjčoval. Chtěl bych určitě aby mělo okna i na pravé straně, to třeba u značky Bürstner moc není, dále bych chtěl největší rozměry dxšxv 699x241x299cm, z důvodů mýta a trajektů a chtěl bych mít v zadní části velké letiště, abychom tam mohli spát s mimčem.

Tak sháním a sháním a sháním :-), cenově kolem 1mil., nechtěl bych moc přes ;-).

Měj se hezky a ještě jednou děkuji.
Určitě se ti ještě ozvu, pokud bych potřeboval poradit, je vidět, že tomu rozumíš, já začínám, tudíž moc zkušeností nemám :-( ;-)
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Ahojda,
ten nájezd kilometrů je super ale pokud jsem to dobře pochopil, tak je v techničáku celková hmotnost 4000 kg, což je docela zásadní problém, když chceš šetřit za poplatky. Budeš platit mýto na dálnicích za každý kilometr jak u nás, tak v Rakousku (od příštího roku asi i v Německu) a to se dost prodraží. Pokud zvolíš bydlíka s maximální hmotností 3500 kg, jezdíš jen s dálniční známkou. U celkové délky jsem zatím nikde nezažil, že by bylo mýto vyšší, když jsi přes 7 metrů a máš celkovou hmotnost do 3500 kg. Je ale pravda, že celý svět jsem objet ještě nestihl :-) . Většinou se dívají na počet náprav a na výšku. Při loňské cestě po chorvatské dálnici kamarád který má bydlíka na výšku přes tři metry platil znatelně víc než já (289 cm). U trajektů už to většinou podle délky děleno je.
Pokud chceš jezdit i v zimě, mrkni se jak je bydlík připraven na mrazy. Když si lehneš pod auto, hned uvidíš jestli má izolovanou odpadní nádrž atd. Nobel Art patří mezi levné značky a tomu většinou odpovídá i výbava.
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
Zjišťoval jsem tu v čechách na úřadě, zda jde váha snížit v TP, bylo mi řečeno, že snížit na 3,5t jde, ale zpět na 4t to už nepůjde.

Jak je na tom Knaus? http://www.mobile...41712.html

Nebo se mi docela líbí i Hymer T 614 CL, https://www.sbaza...r-t-614-cl
ale ten má díky klimatizaci v zadní části výšku 3,2m, ale je krásný, je jako nový, byl jsem se na něj podívat.

Zatím to budu sledovat, stejně koupit mohu, až na začátku března. Ale je to hrozné rozhodování :-).

Měj se hezky, zdraví Aleš
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Ten Hymer je krásný. Odkaz na Knause nefunguje. Obě značky jsou výrazně lepší než Nobel Art.
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Moc děkuji za pomoc, mám na to 1-2 měsíce, zatím pořád sháním informace, ten Hymer je zamluvený, včera jsem se na něj chtěl jet podívat a pán mi řekl, že je již zamluven. Ještě se mi docela líbí i Bürsner, ale toho také haněj, tak uvidím.

Bürsner -
http://www.mobile...52434.html

Ale nemá na pravé straně okna, zož mi přijde nepraktické, když se sedí venku pod markýzou, není tam vidět :-(.

nebo tento, dobrá cena a má okno na pravé straně :-)

http://www.mobile...19786.html

nebo LMC Liberty Finish VI 680
http://www.mobile...35770.html
To je krásné auto, sice jsem měl představu méně km, ale :-)

A ještě jednou posílám Knaus Sport Liner 650 MG
http://www.mobile...41712.html

Měj se hezky
Ahoj Aleš

Automatické sloučení 29.01.2017 19:35:
koukám, že to nejde kopírovat tu adresu z mobile.de, přímo z typu auta :-(
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
Upravil alan2 dne 29.01.2017 20:35, před 7 let
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 7 let
S výškou 3,2 m si nedělej vrásky,měl jsem obytku s touto výškou a něměl jsem nikde problém. Nastavit v navi si můžeš délku, výšku, váhu a trochu ti to pohlídá . Co se týče váhy shodit auto do 3,5 :) tak prosím tě zjisti si opravdovou doložnost a kolik budeš potřebovat doložit, když budeš jezdit na dovolené !!!!!Přeložení o 200 kg budiž i 300 kg nevím nevím ale ok ať mne tu neukamenují ti co řeknou ,že se s vážením ještě nesetkali. Pokud ale budeš běžně přeložen o 500kg může (ale ano nemusí) nastat do budoucna velkej problém (v Evropě to k lepšímu nepůjde) a bylo by naivní si myslet ,že i na častější vážení nedojde :) A pokud ti prodejce řekne ,že doložnost je v pohodě (nech si to auto zvážit) dozvíš se tak velmi zajímavou skutečnost :) Toť vše ode mne a šťastnou ruku při výběru.Tom
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Takový výběr je dnes hodně o kompromisech. Buď váha a kompromisy ve velikosti vozu a jeho výbavě a nebo naopak. Že se situace kolem
vážení rok od roku zhoršuje, už tady bylo napsáno hodně.
Ten Hymer, těžko z fotky posuzovat, renomovaná značka, jen ten motor 2.3 130 k bude k velikosti toho vozu, řekněme slovem školní
klasifikace - dostatečný.
Celkově vzato, vše se odvijí od náročnosti uživatele a jeho možností.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

alan2 napsal:

......Automatické sloučení 29.01.2017 19:35:
koukám, že to nejde kopírovat tu adresu z mobile.de, přímo z typu auta :-(

Jde to, jen musíš tu adresu vložit do HTML tagu pro odkaz. Buď ho vypíšeš ručně nebo jednodušeji klikneš na ikonku zeměkoule se šipkou (napíše to počáteční a koncovou značku odkazu v hranatých závorkách) a mezi ně vložíš (Ctrl-V) adresu z mobile.de. Dále nezapomenout vypnout smajlíky (zatržítko).
Příklad, že to funguje: (a hlavně pak nejsou ty odkazy přes tři řádky)
http://www.mobile.de/cz/Obytn%C3%BD-v...69586.html :_
Upravil Rudy dne 30.01.2017 14:44, před 7 let
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
http://www.mobile...19786.html

Ono to opravdu funguje, díky Rudy

Automatické sloučení 30.01.2017 20:00:
Ahoj
Já samozřejmě dělám kompromisy, chtěl bych auto do 3,5t, délka do 6,99m, výška do 2,99m, od toho všeho se odvíjí i váha, pokud bych si vybral auto větší, bude těžší.
Bohužel, vše co splňuje mé představy, jsem se zatím vzhlédl v Nobel Art Liner http://www.dicar....type=Liner
Uspořádání uvnitř, je přesně podle našich představ, dokonce má i 3l motor, což byla také jedna z věcí, která by se mi líbila. Ale bohužel, je to prý nic moc kvalita :-(.
Nemám moc zkušeností s obytnými auty, zatím je získávám, do této doby jsem měl možnost si 3x půjčit Hymer B 504 CL, r.v. 2008. To jsem se pěkně namlsal, ale zase když vidím to zpracování, například, když se podívám pod přední nárazník, tak tam vidíš těch drátů, které tam visí a jak při jízdě po lehce horší cestě drnčí na pravé straně opěrka na ruku a vodící tyčka pro žaluzii na pravé okno, tak si říkám, jak může vypadat horší auto? :-D. Také jsem si vyzkoušel s 2,3 (131kw) vyjet na GG a musím konstatovat, že na to ten motor moc dobrý není, tam ty koníci chybí. Po rovince je to v pohodá, jeli jsme ve čtyřech a krásně dupal, ale v horách to neudýchá.

Samozřejmě je vše o financích, chtěl bych se dostat na 1mil., max 1,1mil., tak uvidím.
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
Upravil alan2 dne 30.01.2017 21:04, před 7 let
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let
když už jsem poradil s vkládáním odkazů, zkusím přidat pár osobních zkušeností. Loni jsme vyměnili náš Hobby Van za integrovaný Hymer B514SL (2008), dĺka 6,6m, motor 3.0l@160Hp, 50tis. km, E4, manuální 6 stupňová převodovka, AL-KO podvozek Heavy.
Moje zatímní zkušenosti:
Auto je mnohem lepší na "bydlení", 60 cm délky navíc a především 15cm šířky je neskutečně poznat. Výhodou je prostorné sezení, 4 plnohodnotná lůžka, obrovská garáž, dvojitá podlaha a poctivé zpracování interiéru.
Moje obavy z řízení integrálu se nepotvrdily, auto se řídí velice dobře, samozřejmě se s ním nedostanu všude tam, kam jsem se dostal s menším a užším HobbyVan. Nicméně to nepovažuji za problém. Motor 3.0 je vynikající, má obrovský kroutící moment (hodí se při manévrování na Stellplatzu, najíždění na klíny...), výkonově autu nadmíru sluší. Často se na dálnici zapomenu a hned mám na rychloměru 140. Tento motor, pokud vím, patří naopak k těm nejspolehlivějším (problémy se objevovaly pouze na převodovkách s ním kombinovaných + problém všech Fiatů - zarezlé žhavící svíčky a elektroinstalace).
Všude se však najde pár much. Nemile mne překvapil podvozek Fiatu, který je v porovnání s Fordem tvrdý, nekomfortní, přenáší vibrace a netlumí rázy od děr. Uvažuji o výměně předních tlumičů za AL-KO ASC, sháním však reference, zda to má smysl. Mezi další nevýhody patří spotřeba o dva a půl litrů vyšší (12L Hymer, 9,5L Hobby Van). Hmotnost plně naloženého auta se vším potřebným pro dvě osoby (kola, loď, zásoby, oblečení....) je 3600kg, což doufám při kontrolním vážení projde.
Celkově však musím říci, že jsem z autem velmi spokojen, pro cestující dvojici velmi komfortní na cestování a hlavně na "bydlení", zůstává rezerva pro další dvě spolucestující osoby. Kvalita zpracování Hymer (i přes dráty v motorovém prostoru) je ve srovnání s ostatní produkci nadstandardní, auto nevrže a vše je "festovní". Nákupní cena byla v Tebou uváděném rozmezí.
Snad ti výše sepsané pomůže v rozhodnutí. Každopádně přeji, ať vybereš dobře. :_
J
Jirka WČlen
Přidáno před 7 let
Trochu se připojím, když dovolíte. Tvrdost podvozku se mi taky moc nelíbí. Uvažoval jsem o vzduchovém odpružení na celé auto (vzadu mám), ale byl by to nějaký zásadní rozdíl? A nebo výměna předních tlumičů, jak píše Rudy? Poptávám se kudy chodím a výsledek nijaký. Věděl by někdo něco víc? Možná je toto na samostatné téma. J.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
3.0 JTD jsem měl v předchozím autě. Připojuji se ke kolegům a rovněž moc chválím.
Potěšení z jízdy pro každého řidiče obytky.
Pro Al-ko acs jsem se již rozhodnul, reference ale mohu podat až květen - červen .
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
Myslím Rudy, že ta spotřeba je podmíněná tím motorem, protože co jsem jezdil s integrovaným Hymerem, měl motor 2,3 (131), měl jsem spotřebu 8,8 - 10l/100km, vše se odvíjelo od řidiče :-). A to jsem s tím mastil po dálnici i 130km/h po D, plně naložení ve 4 lidech. Za týden jsme najeli 2800km a průměrná spotřeba 9,8 L/100km.

Jinak děkuji za tvůj názor, každý názor dobrý :-). Také jsem se díval na Hymera, ale zatím jsem nenašel ten pravý :-(.

Zatím se tu mějte :_
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let
Ta spotřeba je dána nejen motorem, ale i aerodynamikou integrálu (aerodynamiku má stejnou jako pračka :) ). Měl jsem integrál s motorem 3.0 a taky jsem se pod 12l nedostal, ale ten motor je luxusní. Přibližně před rokem jsem integrál vyměnil za polointegrál s motorem 2,3 a spotřeba se motá kolem devíti litrů.
alan2alan2Člen
Přidáno před 7 let
co bylo důvodem té výměny, integrál, za polointegrál?
Aleš (44), Lenďa (31) a Tomášek (2)
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Už se tady o tom psalo , pokud jezdíš převážně ve dvou lidech intagráč je přepych - zbytečný . Pořizovací cena/ spotřeba PHN /výška někdy i délka/a pro ty co si dělají údržbu sami - špatný přístup k motoru / cena předního okna nepokryje pojistka/ doložnost / drahé opravy karoserii/ havarijní pojištění.
Žijeme jen jednou.
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

Herman napsal:

Už se tady o tom psalo , pokud jezdíš převážně ve dvou lidech intagráč je přepych - zbytečný . Pořizovací cena/ spotřeba PHN /výška někdy i délka/a pro ty co si dělají údržbu sami - špatný přístup k motoru / cena předního okna nepokryje pojistka/ doložnost / drahé opravy karoserii/ havarijní pojištění.


Přesně jak píše Herman. Potkáš srnu a jseš půl roku bez auta. Připojištění okna stojí skoro stejně jak celé havarijko.Taky jsem se velmi rozhodoval, už jsem měl i vybráno ale toto byl hlavní důvod, proč jsem cukl. Dokonce mě na problematické a drahé opravy při havárii upozornil při výběru typu auta i prodejce.Ač by vydělal víc.
Upravil Vlasta1 dne 01.02.2017 10:33, před 7 let
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let
Nooo, já bych to zas tak jednoznačně neviděl. Integrál má svoje výhody i nevýhody, stejně jako polointegra, vestavba nebo alkovna. Je to věcí osobních preferencí. A s těmi opravami nebo pojistkami to není zas tak horké. Rozdíl v pojistce mezi mou dřívější polointegrou a integrálem je cca 5 000 Kč ročně (4000 z toho dělá pojištění čelního skla a 1000 kč rozdíl v ceně aut.
Ostatní argumenty:
Přístup k motoru? To je problém servisu.
Cena? Ano, ale za lepší izolaci kabiny, větší prostor, kratší auto.
Spotřeba- ano, proti polointegře +1l, s alkovnou na stejno.
Výška - nižší než u polointegry se spouštěcí postelí nebo alkovny (pokud srovnávám auta s jednoduchou a dvojitou podlahou).
Délka - vždy kratší při stejném obytném prostoru,
Cena předního okna cca 50 tis - řeší pojistka za zmíněné 4tis ročně, stejně jako havarijní pojištění řeší cenu opravy karosérie.
Délka oprav - záleží na servisu. Ano, drobné ťukance vpředu na kabině polointegry vyřeší každá dílna na počkání, jakákoli větší havárie vždy hne i nástavbou a pak už rozdíl v době opravy žádný není.
Ano jsou to peníze navíc ale toto navýšení není nijak významné k ostatním nákladům. Karavaning je velmi drahý koníček.
Moje cesta byla karavan, polointegra, integrál. Zatím nemám pocit, že bych udělal chybu.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: alan2, Hroch, ramtlah1, JiPe Highlanders, Rudy, Jirka W, Laky, Vlasta1, Dasa a Jirka, Pepi, parag, Me2d

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,859,820 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22275 sekund | Průměrně za: 0.22275 (0) sekund | Dotazy: 136 | Použitá paměť: 2.28MB/2MB