Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Vzduchovy podvozek za silnych mrazu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Vzduchovy podvozek za silnych mrazu

Poslední aktualizace před 7 let
madmax1200madmax1200Člen
Přidáno před 7 let
Zdravim,napisu to presne tak jak to bylo.
Minuly vikend jsme jeli lyzovat na vikend.Pred odjezdem jsem mel natlakovano jen 3 bary a venku bylo cca - 15,tak jsem to na benzince dotlacil na 5 bar a dojeli na hory.Pres noc bylo venku -28.Rano jdu vencit psa a koukam jak nam pekne sedi prdel.Kouknu na budik a tam 0bar.Dofoukam prirucnim kompresorem na 3bar ( vic ho nechci trapit) a za hodinu to same....prazdno.Venku bylo -20.Ted je kolem nuly a mechy drzi.Ma nekdo nejakou myslenku,cim by to mohlo byt.
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
G
gutČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj to bylo KÚZLO

Kde jsi byl tento víkend.
gut Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
madmax1200madmax1200Člen
Přidáno před 7 let
Minuly vikend na Bile.....tento vikend v Polsku Soszow
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 7 let
Madmax,kaźdá vzduchová soustava je náchylná vzniku vlhkosti a tím pádem k zamrznutí.Podzimní štamprle "domoviny"(50 %alkohol) mě to jistí a tři roky bez problémů ale musí si dát i řidič.
madmax1200madmax1200Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

zemanekpetr napsal:

Madmax,kaźdá vzduchová soustava je náchylná vzniku vlhkosti a tím pádem k zamrznutí.Podzimní štamprle "domoviny"(50 %alkohol) mě to jistí a tři roky bez problémů ale musí si dát i řidič.

a kudy to tam naleju.....do sebe bych samozrejme vedel :D .., trochu ale nechapu,jak se ten tlak mohl najednou vytratit...... muzes to prosim nejak vic rozvest,at neumru blbej :D
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 7 let
Já musím rozpojit nějaký spoj na výtlačné větvi od kompresoru ale kde to utíká tobě nevím.Prostě moje prevence funguje a mrazy mé vzduchové soustavě nevadí.U tebe by to mohla být netěsnost zvětšená mrazy.Jen mé doporučenì né všelék a já taky nevím zda umřu blbej.
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Pouze můj názor : Co to jsou za měchy - výrobce a jak jsou zapojeny 1.nebo 2. okruhy + stáří.
Na 5at. je není třeba foukat to jsou jako kámen tvrdé a ještě v mrazu kdy je pryž zmrzlá . Uplně stačí 2at. , pravděpodobně tam bude někde netěsnost , vezmi vodu s jarem a potři všechny spoje . Pokud ti to drží při O.C tak to bude tím přefouknutím a mráz tomu pomohl jak už tady bylo řečeno ale může se to časem projevit i při te 0.C
Jinak najdi si odkaz na - LAMA měchy dá ti více info co a jak pokud je máš od něho ty se dají rozebrat a výměna není tak drahá jako ty z D. Goltschmity jsou zalisované .
Žijeme jen jednou.
madmax1200madmax1200Člen
Přidáno před 7 let
stari nevim,znacka bridgestone.....jeden okruh..... v lete drzi ... unik tak 1 bar za 14 dni..

i ted drzi........ zrejme jsem to jak rikas prehnal.....tim mrazem mozna nekde ztvrdla nejaka spojka a fouklo to vsechno ven.....druhy den kolem -15 to same..... dnes kolem nuly v poho.....jakmile padne teplota pod - 10. nafoukam,beru jar a jdu na to :)
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Přídavné vzduchové pérování
Avatar člena

LANA
Člen

Příspěvek: 163
Založený: 06.12.2009
Hranice
Věk: 64
Schéma zapojení rozvodu vzduchu pro montáž přídavného vzduchového pérování.
Wink
Pro více informací můžete zavolat na telefon: 773 616 322
LANA přiloženo následujícísoubor:
schma_pdavnho_vzduchovho_provn.pdf [65.62kB / 1233 Stažitelný obsah]
LANA přiloženo následujícíobrázek:
schma_pdavnho_vzduchovho_provn.png


Já bych si to předělal na 2.okruhy je to jié kafe . 1.okružní jsou na nic tlačí to vzduch z jednoho do druhého měchu a výsledek je špatný- houpeto více.
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 15.01.2017 21:40, před 7 let
SapukiSapukiČlen
Přidáno před 7 let
Mně se to taky někdy stalo. Dělal to ventilek na palubce. Stačí na něho ťuknout, tedy pokud je to tím.
pachtapachtaČlen
Přidáno před 7 let
Často uniká vzduch ve spojkách rozvodu ty se dají rozpojit většinou bývá poškozený konec hadičky od zajišťovacího kroužku proti vypadnutí hadičky pokud je dostatečně dlouhá hadička tak se odřízne poškozený konec asi 0.5cm a hadička se zasune zpět a je po úniku.
Hanka a Pavel
P
petakČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

madmax1200 napsal:

Minuly vikend na Bile.....tento vikend v Polsku Soszow


Ahoj, bylo v tom Soszowě hodně lidí? A stál jsi na parkovišti u sjezdovky?
Upravil petak dne 16.01.2017 10:32, před 7 let
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

pachta napsal:

Často uniká vzduch ve spojkách rozvodu ty se dají rozpojit většinou bývá poškozený konec hadičky od zajišťovacího kroužku proti vypadnutí hadičky pokud je dostatečně dlouhá hadička tak se odřízne poškozený konec asi 0.5cm a hadička se zasune zpět a je po úniku.


Přesně. Zkřenčí mrazem O kroužky a utečou.
Další věc je dilatace a tepelná roztažnost. Když už to těsní tak/tak - tak mrazem se hadička ještě smrskne a O-kroužek už to neudrží,....
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj. Pryž, neboli správně česky guma, tak ta má obrovskou tepelnou roztažnost, a samozřejmě také obrovskou schopnost smršťování. Není jiného takového materiálu s takovou, někdy velice nepříjemnou vlastností. Kdysi se této schopnosti pryže také využívalo v termostatech určitého typu. Čáo, Pepa
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Citovat

pachta napsal:

Často uniká vzduch ve spojkách rozvodu ty se dají rozpojit většinou bývá poškozený konec hadičky od zajišťovacího kroužku proti vypadnutí hadičky pokud je dostatečně dlouhá hadička tak se odřízne poškozený konec asi 0.5cm a hadička se zasune zpět a je po úniku.


Přesně. Zkřenčí mrazem O kroužky a utečou.
Další věc je dilatace a tepelná roztažnost. Když už to těsní tak/tak - tak mrazem se hadička ještě smrskne a O-kroužek už to neudrží,....




Myslím si že hlavní příčina ja to přetlakovaní na 5at. a tím i častému namáhání všech spojů nejen při jízdě a mráz to završil . Pokud se nepletu tak u jednookruhového obvodu co tam má dochází při jízdě k navýšeni tlaku z jednoho měchu do druhého až o několik at. + těch 5at co tam má což může být i 8at. , jako u spojených nádob . Potom je vše namoženo a toto je výsledek . Nedoporučuje se to přehánět ani u 2.okruhového ,ztrácí se funkčnost a účinnost pérování -POMOCNÉHO
Žijeme jen jednou.
Pavka01Pavka01Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj.Kolega Sapuki psal o úniku ventilků na palubce což mě trápí docela dost.Mám měchy teprve od září a super,jen ty ventilky to je problém.Když se mi je podaří nějak usadit tak dobré,foukám 2-2,5 baru drží stále,ale jak na ně musím šáhnou je vždy únik nahodile jeden nebo druhý uteče.Měnil jsem jich už několik
a po krátké době zas pokles,po týdnu 0.Momentálně mám na obou ventilkách čepičky.Máte někdo radu jaké ventilky dát nebo co stím.Sadu jsem koupil
od zdejšího člena a vše velmi dobré.Měchy jsem si montoval sám,ale ty ventilky nechápu???
LANALANAČlen
Přidáno před 7 let
Herman to zde popsal přesně a srozumitelně.
Hlavně na obytném autě by měl být namontovaný dvouokruhový systém. Měchy jsou na zlepšení konfortu jízdy a neměly by se zbytečně přefoukávat.
Napojení měchu pouhým zasunutím hadičky do O kroužku spojky není pod vozidlem moc vhodné řešení a časem dojde k úniku vzduchu ze soustavy. Z toho důvodu řešíme tento spoj šrouboucí spojkou s hadičkou a není s tím žádný problém. :t
SapukiSapukiČlen
Přidáno před 7 let
Já to teda foukám na 2,5 až 3,5. Na 5 jsem to nafouknul jen asi dvakrát, když jsem potřeboval dohonit rovinu na nerovném terénu. Přes zimu nejezdíme, tak to mám teď na 1,5 baru. Na nule by se to nikdy nemělo nechávat.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: madmax1200, gut, zemanekpetr, Laky, Sapuki, pachta, petak, Karel Prokop, Doskocil, Pavka01, LANA

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,652,716 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23012 sekund | Průměrně za: 0.23012 (0) sekund | Dotazy: 130 | Použitá paměť: 2.2MB/4MB