madmax1200Člen Přidáno
před 7 letZdravim,napisu to presne tak jak to bylo.
Minuly vikend jsme jeli lyzovat na vikend.Pred odjezdem jsem mel natlakovano jen 3 bary a venku bylo cca - 15,tak jsem to na benzince dotlacil na 5 bar a dojeli na hory.Pres noc bylo venku -28.Rano jdu vencit psa a koukam jak nam pekne sedi prdel.Kouknu na budik a tam 0bar.Dofoukam prirucnim kompresorem na 3bar ( vic ho nechci trapit) a za hodinu to same....prazdno.Venku bylo -20.Ted je kolem nuly a mechy drzi.Ma nekdo nejakou myslenku,cim by to mohlo byt.
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
Ahoj to bylo KÚZLO
Kde jsi byl tento víkend.
gut Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
madmax1200Člen Přidáno
před 7 letMinuly vikend na Bile.....tento vikend v Polsku Soszow
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
zemanekpetrČlen Přidáno
před 7 letMadmax,kaźdá vzduchová soustava je náchylná vzniku vlhkosti a tím pádem k zamrznutí.Podzimní štamprle "domoviny"(50 %alkohol) mě to jistí a tři roky bez problémů ale musí si dát i řidič.
madmax1200Člen Přidáno
před 7 letCitovat
zemanekpetr napsal:
Madmax,kaźdá vzduchová soustava je náchylná vzniku vlhkosti a tím pádem k zamrznutí.Podzimní štamprle "domoviny"(50 %alkohol) mě to jistí a tři roky bez problémů ale musí si dát i řidič.
a kudy to tam naleju.....do sebe bych samozrejme vedel :D .., trochu ale nechapu,jak se ten tlak mohl najednou vytratit...... muzes to prosim nejak vic rozvest,at neumru blbej :D
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
zemanekpetrČlen Přidáno
před 7 letJá musím rozpojit nějaký spoj na výtlačné větvi od kompresoru ale kde to utíká tobě nevím.Prostě moje prevence funguje a mrazy mé vzduchové soustavě nevadí.U tebe by to mohla být netěsnost zvětšená mrazy.Jen mé doporučenì né všelék a já taky nevím zda umřu blbej.
Pouze můj názor : Co to jsou za měchy - výrobce a jak jsou zapojeny 1.nebo 2. okruhy + stáří.
Na 5at. je není třeba foukat to jsou jako kámen tvrdé a ještě v mrazu kdy je pryž zmrzlá . Uplně stačí 2at. , pravděpodobně tam bude někde netěsnost , vezmi vodu s jarem a potři všechny spoje . Pokud ti to drží při O.C tak to bude tím přefouknutím a mráz tomu pomohl jak už tady bylo řečeno ale může se to časem projevit i při te 0.C
Jinak najdi si odkaz na - LAMA měchy dá ti více info co a jak pokud je máš od něho ty se dají rozebrat a výměna není tak drahá jako ty z D. Goltschmity jsou zalisované .
madmax1200Člen Přidáno
před 7 letstari nevim,znacka bridgestone.....jeden okruh..... v lete drzi ... unik tak 1 bar za 14 dni..
i ted drzi........ zrejme jsem to jak rikas prehnal.....tim mrazem mozna nekde ztvrdla nejaka spojka a fouklo to vsechno ven.....druhy den kolem -15 to same..... dnes kolem nuly v poho.....jakmile padne teplota pod - 10. nafoukam,beru jar a jdu na to :)
Fiat Hobby 600 2.5TD,Opel Arena 2.5D,Renault Trafic 2.1D,MB W 124 2.5D,Fiat Ducato 230 2.8D ..... neni nad stare dehtové astmatiky :-P
Přídavné vzduchové pérování
Avatar člena
LANA
Člen
Příspěvek: 163
Založený: 06.12.2009
Hranice
Věk: 64
Schéma zapojení rozvodu vzduchu pro montáž přídavného vzduchového pérování.
Wink
Pro více informací můžete zavolat na telefon: 773 616 322
LANA přiloženo následujícísoubor:
schma_pdavnho_vzduchovho_provn.pdf [65.62kB / 1233 Stažitelný obsah]
LANA přiloženo následujícíobrázek:
schma_pdavnho_vzduchovho_provn.png
Já bych si to předělal na 2.okruhy je to jié kafe . 1.okružní jsou na nic tlačí to vzduch z jednoho do druhého měchu a výsledek je špatný- houpeto více.
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 15.01.2017 21:40,
před 7 letSapukiČlen Přidáno
před 7 letMně se to taky někdy stalo. Dělal to ventilek na palubce. Stačí na něho ťuknout, tedy pokud je to tím.
pachtaČlen Přidáno
před 7 letČasto uniká vzduch ve spojkách rozvodu ty se dají rozpojit většinou bývá poškozený konec hadičky od zajišťovacího kroužku proti vypadnutí hadičky pokud je dostatečně dlouhá hadička tak se odřízne poškozený konec asi 0.5cm a hadička se zasune zpět a je po úniku.
DoskocilČlen Přidáno
před 7 letAhoj. Pryž, neboli správně česky guma, tak ta má obrovskou tepelnou roztažnost, a samozřejmě také obrovskou schopnost smršťování. Není jiného takového materiálu s takovou, někdy velice nepříjemnou vlastností. Kdysi se této schopnosti pryže také využívalo v termostatech určitého typu. Čáo, Pepa
Pavka01Člen Přidáno
před 7 letAhoj.Kolega Sapuki psal o úniku ventilků na palubce což mě trápí docela dost.Mám měchy teprve od září a super,jen ty ventilky to je problém.Když se mi je podaří nějak usadit tak dobré,foukám 2-2,5 baru drží stále,ale jak na ně musím šáhnou je vždy únik nahodile jeden nebo druhý uteče.Měnil jsem jich už několik
a po krátké době zas pokles,po týdnu 0.Momentálně mám na obou ventilkách čepičky.Máte někdo radu jaké ventilky dát nebo co stím.Sadu jsem koupil
od zdejšího člena a vše velmi dobré.Měchy jsem si montoval sám,ale ty ventilky nechápu???
LANAČlen Přidáno
před 7 letHerman to zde popsal přesně a srozumitelně.
Hlavně na obytném autě by měl být namontovaný dvouokruhový systém. Měchy jsou na zlepšení konfortu jízdy a neměly by se zbytečně přefoukávat.
Napojení měchu pouhým zasunutím hadičky do O kroužku spojky není pod vozidlem moc vhodné řešení a časem dojde k úniku vzduchu ze soustavy. Z toho důvodu řešíme tento spoj šrouboucí spojkou s hadičkou a není s tím žádný problém. :t
SapukiČlen Přidáno
před 7 letJá to teda foukám na 2,5 až 3,5. Na 5 jsem to nafouknul jen asi dvakrát, když jsem potřeboval dohonit rovinu na nerovném terénu. Přes zimu nejezdíme, tak to mám teď na 1,5 baru. Na nule by se to nikdy nemělo nechávat.