Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 7 letNemáte někdo schema zapojení motorků elektrické regulace hlavních světlometů na Fiat Ducato 94-02.Motorky i regulace(kolečko podobné jako je ve starší Octavii) mají pouze tři špičky konektoru.Nenašel jsem zapojení v servisní knížce ani na netu.Nahrazuji tu "výbornou" hydrauliku co tam mám.Našel jsem něco kolem na jiných fórech-Felicie,Fabie,Octavie,mělo by tam být "+ a - a třetí vývod je impulz z regulátoru. Mám origo motory i regulaci co se dávali do těchto Fiatů,Peugotů apd.Snad nic jiného k tomu nebude potřeba.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Tretí vývod nie je impulz, ale napätie z potenciometra . Toto napätie sa posiela do komparátoru vo ,,svetle", a podľa jeho veľkosti komparátor určí do ktorej strany sa má motorček točiť, alebo zastaviť - keď je v správnej polohe .Tak je to na ,,iných modeloch" - konkrétne ale s Ducatom som nerobil . Ako si písal , na oba treba pripojiť + a - a výstup z potenciometra - stredný - priviesť na vstup toho tretieho pinu, na ,,motorčeku".
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 7 letDíky,hledám informace,na schema jsem zatím nenarazil.Snad jej někdo tady má?? Asi to tak bude,podle tvé informace,tak vše je pravděpodobně v tom motorku.Díval jsem se na ten ovladač a je to nějak jednoduché a není vidět žádná elektronika,jen nějaký odpor a pak ten ovládací "potenciometr" a to ovládací kolečko je skoro shodné jak mám v jedničkové Octavii-0,1,2,3. Jen mi ještě není jasné,zda to ovládací napětí je pro každé světlo zvlášť?? Motorky mají tři vývody,kostru a + co se má údajně zapojit na přívod světla,nevím zda na parkovačky?? Ty svítí vždy a nezáleží na přepnutí-potkávací,dálkové. ten třetí bude to ovládací napětí jak píšeš. Mám čas to do jara vyřešit .
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Jediná finta tam ešte je - to napätie nie je v rozsahu 0 - 12 V ,
ale tušim 2 - 10 V. ,,Konce" toho potenciometru sú ,,podopreté "
odpormi , aby sa dosiahlo tohoto stavu . Samozrejme výstupné napätie sa privádza na oba motorčeky , a požadované je, aby to regulovalo pri stretávacíh a diaľkových svetlách - principiálne sa nič zlé nestane, ak to pripojíš na parkovačky .
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 7 letDíky,tak moje úvaha asi bude správná,proto tam vidím také odpory.Četl jsem něco na fórech a chlapi předělávají ovládání na Feliciích apd. a cpou tam z jedničkové Octavie.Až se trochu oteplí budu pokračovat a bádat.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Martin75Člen Přidáno
před 5 letAhoj.
Dovolím si malinko oživit toto téma - dopadlo to nějak? Řeším ten stejný problém u stejnoho auta - hydraulika ovládání světel je v háji a na 20+ let staré Duccato není běžně tento díl k dostání.
Dík