Petr63
příspěvky na které odpovídáme je třeba číst, napsal jsem, že pokud někomu nestačí homologované svícení, asi nemá čivy v pořádku a tím by neměl vlastnit vůdčí list :-)
Jinak jsme ve shodě s homologovanými světlomety a světelnými zdroji
takže zbývá oslňování
1/seřízení světel pokud měním značku žárovky, výrobní tolerance mohou být, nicméně u renomovaných výrobců (což rozhodně není Filson) by být neměl
2/ Automotive lightning - v testu netvrdíš že se jedná o běžný jev, ale je vztaženo pouze k Filsonu. Došlo asi k nepochopení, jistě po výměně mohou světla svítit trochu jinak, nicméně pokud je vše homologované, lze seřídit (za víc jak 20 let jsem se s tím nesetkal, nicméně je to technicky možné, Filson apod bych nikdy nenamontoval
3/ výhrady k oslňování nehomologovaným zdrojem světla - jedná se o fyzikální záležitost nehomologovaných zdrojů zcela jiného rozsahu než to, které je způsobeno výrobními tolerancemi homologovaných zdrojů světla
4/ Pro kvalitu výroby autopříslušenství platí VDA normy, které zaručují minimální rozptyl parametrů
5/ Zkus dát odkazy na Tebou zmiňované testy, já vím pouze o tomto:
http://www.auto.cz/test-autozarovek-s...nici-65942
https://www.adac.de/infotestrat/tests...tabid=tab1
Toto je zajímavé, zřejmě je to ten test, o kterém píšeš (?)
http://auto.idnes.cz/exkluzivni-test-...tomoto_fdv
Poku jsi myslel ten Filson - nejedná se o renomovaného výrobce a navíc po seřízení se to dá uvést do pořádku
Tady je test
http://data.idnes.cz/g/auto/infografi...rovky.html
Nenašel jsem nic, co by dokazovalo Tvé závěry ohledně oslňování nad normu.
Zkušebna Automotive lightning - vzhledem k tomu, že se jedná o zkušebnu výrobce, není to asi homologační zkušebna, která může udělit E7 na žárovku. Stavím se tam a zkusím se vyptat, jak to mysleli.
pokud by měl někdo zájem tady je jak to dělají u Bosche
http://www.boschcarservice.cz/Infobox...Bosch.html