Ahoj všem,
chtěl bych dát do předních světel ( hlavně potkávací ) žárovky s vyšší svítivostí. Mám ducato (2007), je tam asi H7.
Jaké máte zkušenosti s žárovkami typu "svítivost +50%, blue....," apod?
vyplatí se to investovat ? nebo ta údajná vyšší svítivost je vůbec poznat ?
dík Tomáš
daluksČlen Přidáno
před 7 letAhoj,
Mám v bydlíku Osram Night breaker H4 a ten rozdíl je velký. Svítí opravdu víc a světlo má bledší odstín jakoby do barevné teploty LED.
Jak je to s nižší životností nevím, v noci tak často nejezdím a mám denní svícení LED.
Za mě ok
HrochČlen Přidáno
před 7 letSvítivost +50% funguje, neumím posoudit jestli je to opravdu o 50%, ale svítí výrazně lépe.
SadyČlen Přidáno
před 7 letAhoj, rok jsem používal H7 Osram night break, rozdíl je opravdu znatelný, ale výdrž je jen rok.
Teď mi odešla jedna H7 a tak jsou koupil v akci novinku Osram night break laser.
Takže mám teď jednu night break a druhou night break laser. Pocitově je laser asi ještě víc jako klasický xenon, ale znovu opakuji je to jen pocit, nikde jsem to neměřil.
No ale nekupte to, když to bylo v akci.
Nissan Pathfinder + Abbey Aventura 318
Gdysi Bohouš (Wartburg 353W) + Wenzel
badČlen Přidáno
před 7 lettaky jsem si dal žárovky s vyšší svítivostí z autokelly na své Ducato a opravdu svítí při stejném příkonu víc , dá se to poznat i na měření regloskopem. Za mě ano, životnost cca 3 roky jinak spokojenost. Světlo je jasnější .
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
kokiČlen Přidáno
před 7 letAhoj mám zkušenost na třech autech z žárovky OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED a fakt super mám rok a půl a zatím ok, auta jezdí pořád bez denního svícení, je pravda, že původní model OSRAM NIGHT BREAKER vydržel rok:):_
PetrDubiČlen Přidáno
před 7 letAhoj,
když jsem kupovval před 9 lety předchozí auto, tak tam byly nějaký německý žárovky, který svítily dost bíle, takže když odešly a viděl jsem jak svítí normální žárovky, tak jsem koupit od Osramu Nightbreaker, později Nightbreaker plus a teď mám ty poslední unlimited (ty jsem v létě přendaval do nového auta). Já jsem s nima spokojenej a svítí fakt dobře. Původní Nightbreakry vydržely tak ten rok (používány i na denní svícení), plus asi tak rok a půl až dva a ty unlimited mám už přes rok a zatím dobrý.
V bydlíkovi mám ty původní Nightnreakery H4 a zatím dobrý. Když jsem to testoval, tak oproti klasické H4 svítí rozhodně víc a je v noci líp vidět. Jinak manželka v noci hůř vidí a v autě bez Nightbreakerů nechce jezdit, protože prý vidí prd.
Jenom bych si dal pozor na žárovky s vyšších výkonem (jak už tady zaznělo) a na žárovky, které mají na žárovce nějakou folii nebo polep (hlavně modrou). Už jsem viděl pár parabol, které byly od toho plastu, který se časem začne postupně odpařovat pěkně znečistěné a buď se musí rozebrat celé světlo a paraboly vyčistit a vyleštit (pokud to jde) nebo vyměnit světla. Osram nebo Philips mají na těch jejich žárovkách barevné sklo (což je samozřejmě dražší) a ne nějakou folii nebo plast..
pachtaČlen Přidáno
před 7 letV tomto vlákně se řeší výměna žárovek za vyšší svítivost tak trochu odbočím, neřeší se tady čistota reflektoru ono mi auto málo svítí dám tam jiné žárovky.Často se stává že při výměně žárovky špatně dosedne krytka zůstane tam škvírka nebo ji tam vůbec nedá a za krátký čas je parabola zaprášená a 10-15% svítivosti je nenávratně v pr.... přitom při zběžném pohledu to není vidět. Další problém plastové skla ty degradují poměrně rychle na 4-5letém autě se musely světla leštit též to majitel řešil výměnou žárovek.Taky jsem řešil výměnu žárovek nakonec došlo na výměnu světel, žárovky původní a vidím na cestu.
Martin MrakČlen Přidáno
před 7 letJá jsem měl Osram Night breaker H4 a vydržely cca 35000km a to svítily pořád.
Svítivost opravdu o hodně lepší. Teď mám nižší třídu žárovek,ale příště půjdu zase do Osram Night breaker H4. :_
Martin
Facebook- Martin Havelka
MikeyČlen Přidáno
před 7 letKupoval jsem v Polsku H4 a už je tam mám čtyři roky. Svítí výrazně intenzvněji, barva světla je studenější.
moodsČlen Přidáno
před 7 letCitovat
Majli napsal:
A četl jsi tu poslední větu dole na tvém odkazu ? Já jen, že mi to nebe a dudy za to nestojí p)
Myslíš: "Žárovky nejsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích."?
Máš pravdu. Asi to opravdu za problémy s plněním pojišťovnou při případné komplikaci (nehodě) nestojí.
Mirek & Nori & Barča & Roller Team Granduca 285 P
No ono není nikdy nic jenom černé nebo bílé. To že je žárovka homologovaná ještě neznamená, že i v seřízeném světlometu neoslňuje. Stačí si přečíst testy žárovek . Kdo má čočkové světlomety, ten při správném seřízení nemůže oslňovat ať má žárovku jakoukoliv, protože hranici světla a stínu určuje clonka. S normálními světlomety prostě musí majitel po výměně žárovek minimálně zapojit trochu rozumu a např. posvítit na zeď. Hned je vidět, jestli nad hranicí světla a stínu není více "osvětlený flek".