Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 obytnak za 300 tisic -iluze?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

obytnak za 300 tisic -iluze?

Poslední aktualizace před 7 let
F
fagus2016Nováček
Přidáno před 7 let
Dobrý den,

děkuji za přijetí, jsem patrně nejnovější nováček:-) Chtěla bych Vás poprosit o názor. Dá se pořídít slušný malý obytný vůz za 300 000-400 000 tisíc? Nejedná se mi o nejnovější interiéry, designové vychytávky, nevadí mi starý, ale funkční interiér. Hledám ale především spolehlivé auto, aby se s ním dalo jet cca 5000 km po Evropě a nemusela bych řešit případné opravy, protože tomu nerozumím. Líbí se mi vany a pod. Jízda pro čtyři pasažéry, spaní samozřejmě může být pro míň, stan to jistí:-)

Díky moc za Vaše cenné názory.:)
Iva
Upravil fagus2016 dne 18.12.2016 07:43, před 7 let
H
hymer662Člen
Přidáno před 7 let
Cena je reálná. Spíše jde o stav a najdeš zde mnoho vláken co a jak.
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 7 let
myslím, že se sehnat dá, doporučuji obytnou dodávku, ale záleží jak potřebujete místo, vestavba je plechová, jen zaizolovaná a většinou tak není náchylná na větší zatékání. Klidně od někoho, kdo si auto stavěl sám, je tu spoustu šikulů, co dlouho nevydrží u svého auta a musí pořád stavět nové, že?:D
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
A
adamBČlen
Přidáno před 7 let