Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Varta trakce 90 Ah: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Varta trakce 90 Ah

Poslední aktualizace před 7 let
haskyhaskyČlen
Přidáno před 7 let
Zdravím.Tak mi po půl roce lehla 90 Ah Varta.Má cenu reklamovat?Máte někdo zkušenosti?Ještě upřesním.Nabíjím tímto - HQ 12V 10A, 7 stupňů, HQ-CHAR-CAR06 a při napětí 11,5V se mi to automaticky přepne na druhou baterii.Tak že si myslím že nabíjím dobře a vybíjím také dobře.
Hasky
Upravil hasky dne 20.11.2016 16:16, před 7 let
BrevlaBrevlaČlen
Přidáno před 7 let
Měl jsem taky Vartu 90Ah (koupená 5/2015) ale "jen" do auta a po půl roce jsem ji reklamoval, protože nedržela. Po nabití vydržena nabitá týden.
Když jsem ji třikrát reklamoval a neuspěl (a to jsem měl i z KIA servisu potvrzení, že je vadná), tak jsem se v prodejně dohodl, že moji baterku pošlou do Německa výrobci a na moji žádost ji tam rozřežou aby zjistili jestli je vadná.
A...... byla. Vrátili mi peníze a už Vartu nikdy více.
.
Vlastik, Ivana, miničivavák Calvin
Auto Jeep Cherokee - grafit
Karavan Hobby 495 UL Excellent
haskyhaskyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Vlastimil Brezka napsal:

Měl jsem taky Vartu 90Ah (koupená 5/2015) ale "jen" do auta a po půl roce jsem ji reklamoval, protože nedržela. Po nabití vydržena nabitá týden.
Když jsem ji třikrát reklamoval a neuspěl (a to jsem měl i z KIA servisu potvrzení, že je vadná), tak jsem se v prodejně dohodl, že moji baterku pošlou do Německa výrobci a na moji žádost ji tam rozřežou aby zjistili jestli je vadná.
A...... byla. Vrátili mi peníze a už Vartu nikdy více.


Tak dříve jsem měl Varty(dvě)105 Ah trakce.Vydrželi rok.Vrátil jsem se zpět k 90 Ah Vartám a - jedna dva roky stará a je v pohodě,druhá cca.půl roku a je v prde.....Tak nevím co používat - zkusit EXIDE ???
Hasky
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Vlastimil Brezka napsal:

Měl jsem taky Vartu 90Ah (koupená 5/2015) ale "jen" do auta a po půl roce jsem ji reklamoval, protože nedržela. Po nabití vydržena nabitá týden.
Když jsem ji třikrát reklamoval a neuspěl (a to jsem měl i z KIA servisu potvrzení, že je vadná), tak jsem se v prodejně dohodl, že moji baterku pošlou do Německa výrobci a na moji žádost ji tam rozřežou aby zjistili jestli je vadná.
A...... byla. Vrátili mi peníze a už Vartu nikdy více.


U mně startovací Varta v autě necelé 3 roky a KO, startovací Varta v traktůrku 1,5 roku a KO - reklamace
nejdřív neuznaná na druhý pokus ano.
Teď jsem kupoval startovačku do jiného auta v Plzni, vzal jsem Baner a bylo mně řečeno že jsou vyrobeny v Rakousku, tak jsem zvědav jak vydrží.
Měli od Baneru i trakční tak až mně odejde moje 180VA Varta (ta tedy drží už 3,5 roku), tak možná ten Baner zkusím i do karavanu.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
LubinoLubinoČlen
Přidáno před 7 let
Moje první trakční Banner 100Ah 4 roky, druhá ta samá 3,5 roku. A dostávaj zabrat měničem...
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj. teď 15.11. jsem vyměnil start. Banner 80 Ah bezúdržb. po šestiletém provozu - od 22.9. 2010 - šklebil jsem se tenkrát, raději bych chtěl údržbovou. Vždy si hned datum koupě napíšu na ten akumulátor, abych kdykoliv se podívám, tak věděl. Přesto po šesti letech vykazovala ještě 40% kapacity. Určitě uvěříte, že zásluhu mám na tom úspěchu i já, kdo čtete moje odborné články a příspěvky o akumulátorech. Po šesti letech provozu je ovšem prognóza nejistá, protože tam jsou ještě další aspekty opotřebení (spad uvolněné činné hmoty pod desky a následný zkrat článku/článků touto hmotou a okamžitý kolaps). Vzal jsem samozřejmě tu samou - ve značkové prodejně v Přerově Lověšicích u pana Rost. Nováka. Zaplatil jsem 2390 Kč. Za mne dobrý. A není to cílená reklama ode mne, naposledy jsem p. Nováka viděl před těmi šesti lety. Čáo, Pepa
VasuVasuČlen
Přidáno před 7 let
Před dvěma léty trakční Varta Dual Purpouse105 Ah, po půl roce kapacita 60Ah.
Reklamaci uznali a ta druhá vydržela něco přes rok. Varta už není Varta, přešel jsem na jinou značku. Nechal jsem si poradit a musel jsem přidat peníze a přešel jsem na značku EXIDE 142 Ah
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 7 let
Varty na hodně vláknech byly tady doporučovány a tyto problémy s touto značkou zaznamenávám poprvé.Já používám traktůrek ,obytka, vždy Bannerky a bez problémů .I v nové obytce jsem měl Bannerky obě a po víc jak třech letech jedou jen nástavbovou jsem dal 180 trakční Bannerku a původní 90 vozím jako záloźní(nechce odejít)Kolega ktarý má zastoupení této firmy mě varoval před internetovými obchody a udělá mi vždy cenu a neprodá nějaký ležák takže jsem spokojený a zastánce Bannerek.
zdenek a Irena Lbczdenek a Irena LbcČlen
Přidáno před 7 let
Máme v karavanu trakční VARTU 105ku asi 5 roků a bez problémů, nemáme elektrický pojezd, tak drží. :^
Všude dobře tak co doma, cestujeme s autobytem RAPIDO...
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Zdenek a Irena Lbc napsal:

Máme v karavanu trakční VARTU 105ku asi 5 roků a bez problémů, nemáme elektrický pojezd, tak drží. :^

Ahoj. Zásadní věc je ta, že olověný akumulátor musí být vždy a co nejrychleji dobitý do konečných znaků nabití, jak je to jen možné. U bezúdržbových máme, bohužel, jen jeden ukazatel, a to je napětí. Je nesprávné takto uvažovat - jo, a musíme dobít ten akumulátor, asi až příští týden, teď to nevyjde. Příští týden to zase nevyjde, pak zase ne a zapomene se na to a broucči sulfáťáčci žerou nenabité desky, které pak nejdou nabít. Ty desky tam, samozřejmě, zůstanou nesežrané, ale že nabít nejdou, je pravda. Čím vyšší nabíjecí proud je, tím rychleji se snižuje životnost. U vybíjecího proudu si tak poroučet kolikrát nemůžeme, ale platí totéž. Další věc, kterou výrobci akumulátorů nikde nevytrubují je ta, že životnost trakčních AKU vysoce rapidně klesá při vybíjení pod 50% kapacity. U startovaček je to pod 80% kapacity. Takže nabíječku malou, k akumulátoru laskavou malým nabíjecím proudem, máme čas, ne?, a akumulátor vydrží roky. Čáo, Pepa
haskyhaskyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Doskocil napsal:

Citovat

Zdenek a Irena Lbc napsal:

Máme v karavanu trakční VARTU 105ku asi 5 roků a bez problémů, nemáme elektrický pojezd, tak drží. :^

Ahoj. Zásadní věc je ta, že olověný akumulátor musí být vždy a co nejrychleji dobitý do konečných znaků nabití, jak je to jen možné. U bezúdržbových máme, bohužel, jen jeden ukazatel, a to je napětí. Je nesprávné takto uvažovat - jo, a musíme dobít ten akumulátor, asi až příští týden, teď to nevyjde. Příští týden to zase nevyjde, pak zase ne a zapomene se na to a broucči sulfáťáčci žerou nenabité desky, které pak nejdou nabít. Ty desky tam, samozřejmě, zůstanou nesežrané, ale že nabít nejdou, je pravda. Čím vyšší nabíjecí proud je, tím rychleji se snižuje životnost. U vybíjecího proudu si tak poroučet kolikrát nemůžeme, ale platí totéž. Další věc, kterou výrobci akumulátorů nikde nevytrubují je ta, že životnost trakčních AKU vysoce rapidně klesá při vybíjení pod 50% kapacity. U startovaček je to pod 80% kapacity. Takže nabíječku malou, k akumulátoru laskavou malým nabíjecím proudem, máme čas, ne?, a akumulátor vydrží roky. Čáo, Pepa


Ahoj a děkuji za reakci.Vzhledem k tomu že používám akumulátory dva,vybíjím na 11,5 V,tak dobíjím maximálně druhý den po vybití-nyní se bavím o víkendových výjezdech.Na delší výjezdy vozím centrálu a dobíjím vždy po vybití.
Hasky
jarous350jarous350Člen
Přidáno před 7 let
Varty jsem už měl v pár autech a vždycky OK. Každopádně u trakční baterie jsem předpokládal výrazně vyšší životnost než u startovací. Teď mě úplně děsíte, že si koupím baterku do svýho prvního karavanu za dvojnásobek ceny startovačky a pak ji po sezóně vyhodím. Není levnější si koupit 5km dlouhou prodlužovačku a připojit se v nejbližší vesnici?
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
haskyhaskyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

jarous350 napsal:

Varty jsem už měl v pár autech a vždycky OK. Každopádně u trakční baterie jsem předpokládal výrazně vyšší životnost než u startovací. Teď mě úplně děsíte, že si koupím baterku do svýho prvního karavanu za dvojnásobek ceny startovačky a pak ji po sezóně vyhodím. Není levnější si koupit 5km dlouhou prodlužovačku a připojit se v nejbližší vesnici?


No to je otázka.Podle mých zkušeností to asi vyjde levněji.
Hasky
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

jarous350 napsal:

Varty jsem už měl v pár autech a vždycky OK. Každopádně u trakční baterie jsem předpokládal výrazně vyšší životnost než u startovací. Teď mě úplně děsíte, že si koupím baterku do svýho prvního karavanu za dvojnásobek ceny startovačky a pak ji po sezóně vyhodím. Není levnější si koupit 5km dlouhou prodlužovačku a připojit se v nejbližší vesnici?


Pokud vím, je tady dost lidí kteří používají normální startovačky, na delší pobyt na divoko to nebude to pravé, ale na víkendový výjezdy to asi dá OK.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Roman ST1Roman ST1Člen
Přidáno před 7 let
Děkuji Pepovi Doskočilovi za příspěvek ohledně odstavení vybitých baterii. :^

Co se týče baterii Varta, tak moje zkušenost je s bateriemi do motorek,
mám hned tři kamarády, kterým tato baterie vydržela maximálně rok. Reklamace je 50:50, záleží na koho narazíte a jak se dokážete tvrdě bránit.
Potřebuji aktuálně novou baterii pro napájení moveru, vím, že Varta to určitě nebude.
VW Golf Alltrack + Hobby 460Ufe
Posádka : Roman, Terezka, Nikolka 4 a Dany 1
Upravil Roman ST1 dne 20.11.2016 22:36, před 7 let
M
michal mttČlen
Přidáno před 7 let
:Mám Varta 115Ah AGM 5 rokov-740 nocí a baterka zatial OK,uvidím do kedy ....Ešte doplním:Trakčná Varta cca 200 cyklov,Banner 300 cyklov,Varta AGM 800cyklov,Trojan 1200cyklov pri 50% vybití. Trojan vyzerá ako najlepšia voľba.Máte s ňou nejaké skusenosti ?
Upravil michal mtt dne 20.11.2016 23:37, před 7 let
E
edahermanČlen
Přidáno před 7 let
TROJAN ??? - Ty vypadá zajímavě.Jak se tato baterie nabíjí? - je to klasika a nebo je zapotřebí nějaká speciál nabíječka?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
aby to nazapadlo balastem, dal jsem odpověď o Trojanech sem:
http://www.carava...ost_215097
nabíjí se klasicky a je to klasická baterka
haskyhaskyČlen
Přidáno před 7 let
Tak jsem včera tu svou Vartu dal vybíjet 2,8 A a na 11,5 volt klesla už když odebrala 18 Ah.Tak že po půl roce,řekl bych že šetrného provozu opravdu super stav.
Hasky
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 7 let
mě se stalo něco podobného a při reklamaci , kdy udělali test řekli, že jsem se o baterii nestaral jak měl a špatným zacházením jsem způsobil že baterie po půl roce odešla.nechal jsem ji pár dnů v hlubokém vybytí a bylo hotovo.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,632,540 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21450 sekund | Průměrně za: 0.2145 (0) sekund | Dotazy: 142 | Použitá paměť: 2.31MB/2MB