Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 zapojení vod.baterie: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

zapojení vod.baterie

Poslední aktualizace před 8 let
SmartnumericSmartnumericČlen
Přidáno před 8 let
Ahoj všem, jsem naprostý laik a jdu s dotazem na trh. V bydlíku máme vodovodní baterii, která je prasklá, sic dobře oblepená, že neteče, ale vyměnil bych ji. Baterie není napojena na elektriku. Prostě zvedeme páku, sepne čerpadlo a voda teče. Zavřu páku na baterii, čerpadlo chvíli ještě jede než natlakuje soustavu a pak vypne. .. Dobrá duše mi dala starší baterii, která má ale kabely na zapojení do elektriky. Dotaz je, zda když jí vyměním bude mi fungovat i když nebude napojena na elektriku ? Nebo ji vyměním a musím zapojit na elektriku a bude to fungovat nebo nebude. Nebo vzhledem k naší vodní soustavě tam musím prostě dát baterii která je bez elektriky. Díky všem kteří mě ochrání od zbytečné práce.
Luboš + Jitka + Šimon (6) ... Fiat Ducato Weinsberg METEOR
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 8 let
Půjde ti normálně i bez proudu, je v ní jen mikrospínač pro spínání ponorného čerpadla a to ty nemáš a nepotřebuješ tedy to nezapojuj.
Že ti voda poteče zjistíš i tím, že do ní foukneš a otevřeš/zavřeš.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
SmartnumericSmartnumericČlen
Přidáno před 8 let
:g Pecka. Díky !
Luboš + Jitka + Šimon (6) ... Fiat Ducato Weinsberg METEOR
Honza PalasekHonza PalasekČlen
Přidáno před 8 let