SmartnumericČlen Přidáno
před 8 letAhoj všem, jsem naprostý laik a jdu s dotazem na trh. V bydlíku máme vodovodní baterii, která je prasklá, sic dobře oblepená, že neteče, ale vyměnil bych ji. Baterie není napojena na elektriku. Prostě zvedeme páku, sepne čerpadlo a voda teče. Zavřu páku na baterii, čerpadlo chvíli ještě jede než natlakuje soustavu a pak vypne. .. Dobrá duše mi dala starší baterii, která má ale kabely na zapojení do elektriky. Dotaz je, zda když jí vyměním bude mi fungovat i když nebude napojena na elektriku ? Nebo ji vyměním a musím zapojit na elektriku a bude to fungovat nebo nebude. Nebo vzhledem k naší vodní soustavě tam musím prostě dát baterii která je bez elektriky. Díky všem kteří mě ochrání od zbytečné práce.
Luboš + Jitka + Šimon (6) ... Fiat Ducato Weinsberg METEOR
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 8 letPůjde ti normálně i bez proudu, je v ní jen mikrospínač pro spínání ponorného čerpadla a to ty nemáš a nepotřebuješ tedy to nezapojuj.
Že ti voda poteče zjistíš i tím, že do ní foukneš a otevřeš/zavřeš.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
SmartnumericČlen Přidáno
před 8 letLuboš + Jitka + Šimon (6) ... Fiat Ducato Weinsberg METEOR
Honza PalasekČlen Přidáno
před 8 letTrochu bych se bál, co máš k dispozici za "starší baterii, která má kabely na zapojení". Doposud, co jsem měl baterie s mikrospínači, tak jako vodovodní baterie až tak za moc nestály. Raději bych to v případě tlakového systému, (který vypadá, že máš) nahradil tou nejobyčenější baterií z železářství a komfort plynulosti a spolehlivosti bude stejný, jako máš doma a hlavně o nějakou třídu výš, než z baterie s mikrospínačem...
anglický karavan Abi Globetrotter Jubilee + Citroen C5X7 2,0 HDI
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 8 letCitovat
Honza Palasek napsal:
Trochu bych se bál, co máš k dispozici za "starší baterii, která má kabely na zapojení". Doposud, co jsem měl baterie s mikrospínači, tak jako vodovodní baterie až tak za moc nestály. Raději bych to v případě tlakového systému, (který vypadá, že máš) nahradil tou nejobyčenější baterií z železářství a komfort plynulosti a spolehlivosti bude stejný, jako máš doma a hlavně o nějakou třídu výš, než z baterie s mikrospínačem...
Když jsem jednou měnil baterii v karavanu za "normální" musel jsem prostřihnout dřez byl tam jiný průměr. Ale když ta starší bude pasovat v klidu ji tam dej, samo, že jestli je to nějaká
stará a používaná tak to bych už si taky rozmyslel :_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
SmartnumericČlen Přidáno
před 8 letVyzkouším starší, vypadá na 80%. Což risknu. "Běžná" baterie mě napadla, ale musel bych zvětšit díru a to se mi nechce. Jde tam starší, a když zklame, tak holt se koupí nová. Stará má poškozená, je funkční, jen to je méně estetic. Jinak bez problému jí tam vrátit můžu. Ale díky pánové za rady.
Luboš + Jitka + Šimon (6) ... Fiat Ducato Weinsberg METEOR
DoskocilČlen Přidáno
před 8 letAhoj. Konečně jsem všechny kohoutky s přívlastkem "karavanové", opatřené mikrospínači vyrval, i když mi to zeťák doporučoval už před pěti lety a nahradil je pákovými bateriemi, které se osazují v bytě. Vše mi funguje jako tlakový systém - ale s ponorkou za 400 Kč v nádrži. Už je mi trapné sem dávat odkaz na fotogalerii na KK50+f, bylo by to už alespoň popáté. Spínání mě nezlobilo, zařadil jsem pro spínání čerpadla relé na světla z Favorita, aby mikrospínače neodcházely, ale s*ala mne ta jejich ustavičná netěsnost po čtrnácti dnech navzdory výměnám vnitřních "O" kroužků. Nové vydržely 3/4 roku - Londony. Čáo, Pepa
Ales a HanaČlen Přidáno
před 8 letCitovat
Doskocil napsal:
Ahoj. Konečně jsem všechny kohoutky s přívlastkem "karavanové", opatřené mikrospínači vyrval, i když mi to zeťák doporučoval už před pěti lety a nahradil je pákovými bateriemi, které se osazují v bytě. Vše mi funguje jako tlakový systém - ale s ponorkou za 400 Kč v nádrži. Už je mi trapné sem dávat odkaz na fotogalerii na KK50+f, bylo by to už alespoň popáté. Spínání mě nezlobilo, zařadil jsem pro spínání čerpadla relé na světla z Favorita, aby mikrospínače neodcházely, ale s*ala mne ta jejich ustavičná netěsnost po čtrnácti dnech navzdory výměnám vnitřních "O" kroužků. Nové vydržely 3/4 roku - Londony. Čáo, Pepa
Ahoj,
naprostý souhlas s Pepou Doskočilem, udělal jsem to samé. Za dvě kovové spolehlivé baterie dáš míň peněz než za plastové šmejdy s přívlastkem "karavanové". Těch pár gramů váhy navíc Tě nezabije a máš klid.:_
Aleš, Hana, yorkshire Jája,
Peugeot Boxer - vestavba Trentino