Citovat
SignBoss napsal:
Ono je to těžké. Teď jsem prodával vestavbu. A několik slibů po prohlídce bylo. Že určitě si vezmu, 100% zavolám jestli ano či ne.
Nikdo se neozval.
Prostě kdo první příjde zaplatí - má. Popřípadě na zálohu počkám do daného dne.
A samozřejmě v dnešní době není problém. Než někam jedu, tak předem zavolat a domluvit.
Souhlasím. Taky jsme u prodávaných aut měli spoustu "zájemců", kteří ho na "100%" vezmou. A také jsme byli naivně poctiví, protože jsme na místě rozhodnutému kupujícímu řekli, že musí vyčkat, protože jsme to slíbili lidem, kteří se ozvali první. Nakonec se několik zájemců, co se ozvalo předem, vůbec neobtěžovalo zavolat, že nemají zájem, či dokonce přijet. Mezitím si ten odmítnutý vybral auto jiné. Stalo se nám to prakticky u každého auta, co jsme prodávali a nikdy se z toho nepoučíme a utopicky chceme věřit ve férové jednání. Ale to se netýká jen aut...
Zároveň se mi stalo něco podobného jako kolegovi smekosek, přičemž v jednom případě jsem jel z Českých Budějovic do Tábora, kde jsem nabral mechanika na celý den a jel do Ostravy a zpět. Takže zabitý den můj i mechanika a najeto přes 800 km. A dát zálohu za něco, co jsem ani neviděl, je šílenost. Vždyť kdo ví, jestli to auto vůbec existuje.
Ono je to složité a každý, kdo se ocitl jak na straně prodávajícího, tak na straně kupujícího, subjektivně rozumí oběma úhlům pohledu a ví, že neexistuje univerzální recept na to, jak brát ohledy na všechny, včetně sebe samozřejmě.
Každopádně neexistuje právě nic jednoduššího než zavolat. Ale pokud se něco dohodne, tak to platí. A pokud si to jeden rozmyslí, to nejmenší ve zbytku slušnosti, co může udělat, je zavolat. V tomto případě měl schůzku zrušit prodávající. Kupující se pro své vlastní dobro mohl ještě ujistit, ale oznámit změnu situace měl bezesporu prodávající. Tak to vidím já...
Ale těžko hodnotit, když neznáme všechna fakta a podrobnosti.