Dobry den,
Rad bych si nechal poradit jake auto poridit na vestavbu pro dva hlavne na vikendy. Zatim mame v hledacku Transporter t4, idealne by jsme chteli vejit do 100000 kc i s vestavbou, na t4 se mi libi velikost pro dva IMHO idealni a kdyz to neni zrovna sanitka tak se vejde do 1,9 m coz jak jsem cetl byva casto omezeni. Chceme pohodlne spani, moznost si uvarit, pripadne umejt nadobi vysprchovat se vedle/za autem.
Predem dekuji za tipy.
Ahoj,
Jo, na bazos koukam, nevim jak moc to je realny problem ale tohle co jsi nalinkoval je presne ta sanitka tedy vyzsi nez 1,9m. Jinak obecne lidi na Transporter foru varuji pred tou 1.9 TD ze je to moc slabe. Kazdopadne dik za odkaz treba se to nekomu bude hodit. Uprime jsem tim dotazem myslel spis na jaka jinna auta jeste koukat jestli treba s tou t4 nejsem uplne mimo a tak.
Dik
No, kdybych chtěl T4, tak právě vysoký a dlouhý. Stále je to kompaktní auto, ale uvnitř se dá hýbat, vyhnout, postavit, převléci... Naše Důra je vysoké 230 cm, ale se střešním boxem 270 cm. Bez boxu to byla pohoda, vjel jsem i do myčky, vlastně nepamatuju, kam bych nevjel. Měl jsem strach, že s boxem to bude horší, že se nevejdeme pod některé mosty a tak. Ale za celou sezónu jsem na takovou překážku nenarazil, zapovězen nám zůstal jen jeden parkovací dům při dovolené v Amsterodamu. No a co - zaparkovali jsme jinde - a mám se kvůli jednomu snadno řešitelnému "omezení" omezovat v nízkém autě po celý zbytek roku?
Me2dČlen Přidáno
před 8 letJediné kam nevjedeš jsou kryté a podzemní garáže, jinak celoevropsky koukej mít pod 2,8 to mají ty nejnižší podjezdy na vesnicích a silnicích 3.-4.tých tříd. naprosto bezvadnej je trafic s vysokou střechou a nehnije, T4 při vší úctě prostě hnije před očima (a to jsem v busíkách najezdil docela dost let), 1,9 je slabá, ale při troše údržby věčná, nebo 2,4 d bez turba. Jen už tě nepustí do velkých měst v EU. T4 je všude využíván jako dělník, tak km budou vyšší, ale dá se sehnat už obytný nebo částečně upravený, ke kterým se lidi chovají lépe. Klidně zavolej :_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Franta REZACČlen Přidáno
před 8 letAuto v kterém musíš být skrčený je pouze kompromis. A jak praví Me2d, s průjezdy problémy nejsou. S výškou 2,7 m jsem projel vše, krom některých nákupních center v F a I. Teď mám taky velkou hlavu jestli mám koupit auto v základu vysoké 2,5 m, nebo 2,7 m. Když na to dám solár, okna apod. Tak jsem na 2,9 m. A to už je dost.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Pepa001Člen Přidáno
před 8 letJak se říká , deset lidí deset názorů, já osobně mám už druhou T4 a jsem spokojen, prostě každému vyhovuje na cestování něco jiného. Jinak motorizaci vybírám vždy 2,5 TDI aby to trochu jelo.
Pepa, Alča, Niki (11) VW T4 + střešní stan , karavan N-126n
allfaČlen Přidáno
před 8 letMám T5, výška 2m, vestavbu pro dva, vodu, ledničku, skříňky. Na střeše solár, takže něco přes 2m.
Loni jsme projížděli Francii od Normandie do Bretaně podél pobřeží a malá výška se hodila. Mají na spoustě parkovišť klandr na 2m, aby jim tam nejezdily obytky.
V autě v podstatě jen spíme, takže ležíme. Vaříme většinou venku. když je třeba umýt ve dřezu nádobí, tak to pak bolí ohnutá záda, ale vyřešila to rybářská stolička.
Velikost auta nám vyhovuje. S větším počítáme až na penzi, na delší výjezdy.
Prave ze jsme taky byli ve Francii osobakem a kdyz jsem videl ty znacky rikal jsem si ze to s dodavkou bude problem, pak jsem cetl ze podobne jsou v rakousku, italii atd.
Ale tim ze jsem nikdy vetsi auto nemel netusim jestli to realnej problem je.
Kazdopadne ano dlouha verze a motor 2,5 TDI 75 kw to je to co jsem zatim vycetl.
Chapu ze neni pohodlne mit nizke auto ale zatim mam pocit ze nam to moc vadit nebude, stejne jak rika allfa predpokladam ze budem cely den pryc a pri spani/sezeni to nepoznam takze jen to prevliknuti se a vareni za spatneho pocasi.
Pepa001Člen Přidáno
před 8 letZa měsíc je Vševestavbový slet, možná když si tam uděláš výlet tak budeš moudřejší, spousta z nás tam bude, od malých aut po velké, ono vidět vše na živo je asi nejlepší.
Pepa, Alča, Niki (11) VW T4 + střešní stan , karavan N-126n
JozaČlen Přidáno
před 8 letkdyž se v autě nepostavíš tak je to na prd. když tě chytnou třeba záda tak si ani nenatáhneš kalhoty ... a nemysli, že tě záda nechytnou, dřív nebo pozděj k tomu dojde. Promiň je to názor skeptika, ale je to vyzkoušený.
Franta REZACČlen Přidáno
před 8 letCitovat
Joza napsal:
když se v autě nepostavíš tak je to na prd. když tě chytnou třeba záda tak si ani nenatáhneš kalhoty ... a nemysli, že tě záda nechytnou, dřív nebo pozděj k tomu dojde. Promiň je to názor skeptika, ale je to vyzkoušený.
Moje slova pane.......
A s tím výškovým omezením to tak hrozné není,
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
To vubec ne, nahodou to vypada moc pekne.
Nemuzes to nejak zdokumentovat celkem me to zajima, pises tam ze to je cele vyndavaci jak resis ukotveni a taky to navazani na vetrani.
Me ani nevadi kdyz by ses tim zivil slo ciste o ten odkaz bez textu jak od spambota. nemyslel jsem to nejak spatne.
Jak se ptal "Petr Z" mas nejakou hrubou cenovou kalkulaci? Taky me to celkem zajima.
Dik
Sice to vypada hezky, cena si také bude přijatelná, ale s tím plynem nevím. Jasné, řada lidí to takhle nebo podobně řeší, ale pokud si vzpomínám na různé diskuze tady, tak jednak podmínkou použití PB je minimálně průduch v úrovni podlahy a ne s nuceným oběhem (nejde o spaliny z ledničky, ale odvětrání pro případ, že by plyn utíkal, propanbutan se drží dole), kromé toho za jízdy by měly být plynové spotřebiče vypnuté a plyn zavřený, a možná, tím si nejsem jist, by bomba měla být ve venkovním kastlíku, ne v "obytném" prostoru. Taky improvizuji, ale ledničku mám pokud, tak elektrickou, a bombu k vařiči na jízdu zavírám a na noc ( asi jsem posera) dávám ven pod auto.
lukasvlkČlen Přidáno
před 8 letto fifa32 - plynová absorbční lednice nebo box je většinou trojkombinace - 12/220V/plyn = takže za jízdy můžeš jet na 12V, když máš v kempu přípojku na elektriku tak si jí jednoduše zapneš na 220V. Nucenej odtah spalin - může se řešit buď do boku vozu nebo do podlahy (s přídavným sacím ventilátorem - kterej ti dělá odtah) Co se týče „průduchu“ jak píšeš - co si budem povídat, každej kdo v autě spí má stejně pootevřený okna kvůli rosení a auto taky není hermeticky těsný. Já ikdyž spím a venku je pod nulou a topím bufíkem, tak mám stejně boční okna trochu pootevřený. A kdo má strach z plynu - tak jednoduše kompresorovku - kde je teda značně jiná cena... bohužel. Mám plynovej box 5let a naprostá spokojenost. S přídavným ventilátorem pro lepší odvod tepla od výparníku pro zvýšení účinosti chlazení nemám problémy ani ve vedrech venku nad 30st...