Citovat
tom74 napsal:
Ahoj všem,
mám "téměř" udělanou vestavbu v citroenu jumper 2007 a začínám řešit exteriér.
potřeboval bych ho přelakovat, jsou tam nějaké ťukance, ale hlavně docela oloupaný lak, je to prostě bolest tohoto modelu ( + ducato a boxer )
chtěl bych ho asi zase nechat na bílo, taky abych nemusel nechat lakovat i vnitřky dvěří apod.
řešil jste už někdo toto téma?
kolik bych si měl tak připravit peněz ???
díky moc za rady Tom
Ahoj, mám Ducato 2007 - loupací lak. Začalo se to rozlézat, hlavně nad čelním oknem, kapotou, na zadních dveřích nahoře a měl jsem prasklej lak na kov na šoupačkách.
Přijel jsem za lakošem a on že jo, že to udělá. Díl nad sklem, kapotu motoru a zadní dveře kolem 6 000. Se šoupačkama do 10 000.
Cenu dodržel a já jsem spokojenej. Jen mi říkal, že jak do toho vjel bruskou, začalo se to loupat celý. A na díl nad sklem si stavěl lešení. ...a že další už dělat nebude!
Lakovaný díly jsou super, hladký, krásný. Zbytek je sežranej UVčkem, drsnej a začíná se loupat jinde.
Je to nekonečnej boj. Dá se to zastavit sprejem, nebo teď jsem to zalepil folii.
Ptal jsem se na plastidip a bez střechy začínají ceny na 25 000 bez DPH.
Ten ale nevydrží, musí se to zalakovat ještě nějakou ochranou... Životnost cca 10 let.
Kašlu na to, raději to projezdím. Sice to vypadá blbě, ale nerezaví to.
Je to tím, že stojí auto venku. Známej má stejnej rok, umýval ho i několikrát týdně. Jezdil s nám autodopravu. Ale hlavně, denně stálo v garáži. Umytý a naleštěný. A neloupe se ... najeto půl milionu.
Jo a ťukance mi "vytahovali" nedestruktivní metodou na důlky po krupobití. Lak se u toho nepoškodí.
Dan