Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Přelakování dodávky: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Přelakování dodávky

Poslední aktualizace před 8 let
T
tom74Člen
Přidáno před 8 let
Ahoj všem,

mám "téměř" udělanou vestavbu v citroenu jumper 2007 a začínám řešit exteriér.
potřeboval bych ho přelakovat, jsou tam nějaké ťukance, ale hlavně docela oloupaný lak, je to prostě bolest tohoto modelu ( + ducato a boxer )
chtěl bych ho asi zase nechat na bílo, taky abych nemusel nechat lakovat i vnitřky dvěří apod.

řešil jste už někdo toto téma?

kolik bych si měl tak připravit peněz ???

díky moc za rady Tom
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 8 let
kdyz jsem se pred par lety po tomto shanel ja tak mi znali problemu a cen rikali ze na dodavku asi tak 20 tisic pokud to ma byt udelano poradne. Nakonec jsem zelenou koupil za par tisic sam a strikal mi to v garazi kamarad a myslim si ze odvedl stejne dobrou praci jako by udelali lakyrnici v lakovne.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
H
Honza-PHČlen
Přidáno před 8 let
Na srovnatelnou kvalitu můžeš rovnou zapomenout. Nikdy v garáži nedocílíš stejný lak jako v lakovacím boxu.
V garáži bych stříkal možná zahradní lavičku ale určitě ne auto natož obytku.
Honza, Romča, Honzík (13)
F
fifa32Člen
Přidáno před 8 let
Záleží kolik peněz do toho chceš vrazit.Když jsem měl starého Formana a nechtěli mi dát technickou, protože jsem vždycky nejvíc oprýskaný nebo rezatý kus vzal štětcem základovkou, poradili mi na STK následující, podotýkám, že jsem zkoušel i stříkat v garáži dvousložkovým lakem, ale výsledek byl dost katastrofální. Čili rada: Koupit v hobbymarketu molitanové válečky pro lakýrníky s držáky příslušných velikostí plus barvu podle vkusu a libosti, ideálně podle doby zasychání. Potom křížem ne moc napitým válečkem auto natřít, jedna až tři vrstvy, každá musí dobře proschnout, nestavět natřené v létě pod svítící pouliční lampu.
Sice to zní na první pohled dost zoufale, ale výsledek je lepší, než byste čekali, profi nástřiku v boxu se to sice nevyrovná, ale rozdíl se pozná jen opravdu zblízka. Zcela zásadní je kvalita přípravy lakovaného povrchu, tedy tmelení a broušení, pokud si s tímhle dá člověk práci, je výsledek lepší, než by se zdálo.
Kromě přípravy je ale zásadní dělat to v zavřeném hmyzuprostém prostoru, venku to opravdu nejde, a když už se nějaká muška přilepí, radši jí tam nechat, snaha o nápravu vede prakticky vždycky k horšímu výsledku.
Upravil fifa32 dne 10.09.2016 13:18, před 8 let
G
gutČlen
Přidáno před 8 let
Sundání reklamy ,vyvaření a lakování Sprintera se nakonec vyšplhalo skoro na 100 000 Kč. Je to sice zvěrstvo ale já natíral auto taky štětkou červeným syntetickým industrolem. Žádná krása, ale že je to štětkou šlo poznat jen z blízka. Jestli se to loupe tak ti každý seriozní lakýrník řekne že to chce celé sundat celé znova filer a barva, počítám že 50 000 bude málo. Já vyvařil s láskou mercedes 123 pijáno vše rezavé šlo pryč. Vařeno CO 2 hned po obroušení svaru základovka nastříkáno v lakovně a za tři roky jsem léčil bubliny a stříkal znova.
Momentálně vše natírám Alkytonem je drahý ale pěkně kryje . Ale je to dlouhá cesta asi bych volil tu garáž jako florián 79 mouchy vytahuj jehlou a podlahu polij vodou ať se nepráší.
Mnoho zdaru Gut.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let
Pokud ti nezalezi na vysledku tak to natri stetkou ci nastrikej na ulici.
Pokud si ale paradne vymazlil vnitrek tak to nezkaz zvenku a dej to do profesionalni lakovny.
Bude to sice drazsi nez bastleni , ale to uz tak u lepsich veci byva. A pekna vec ti da mnohem vic jak par tisicovek pod polstarem. :_
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
korec80korec80Člen
Přidáno před 8 let
Podle mého názoru je to zásadní otázka peněz, času a zručnosti...

Nemám zkušenosti s tím kolik stojí nalakování celé kasle auta natož dodávky, ale 100% vím, že tyhle profesionální lakovny si nejvíc účtují za "přípravné práce". Ty vlastně spočívají v tom, že celou stříkanou plochu musí kvalitně připravit na samotné stříkání barvy. Z celého lakování je to to nejdůležitější, samotné stříkání je pouze jak se tak lidově říká, třešnička na dortu.

Příprava podkladu pro stříkání je poměrně časově náročná. Myslím si že právě na tomto se dá nejvíc ušetřit. Když je člověk aspoň trochu šikovný z 90% tuto přípravu zvládne vlastními silami, profesionální lakýrník pak pouze doupravý drobné nedostatky(šikovný "lakýrové" jsou puntičkáři, takže vždy něco najdou :) ), nastříká plničem, případně ještě něco přebrousí a auto je připraveno na barvu.

Ano finální stříkání je třešnička na dortu, ale taky to není pro každého a taky hlavně každý nemá takové možnosti(vhodná hala, neprašné prostředí, dostatečné odsávání, vhodná teplota...), určitě se vyplatí tento finální krok přenechat odborníkovi s vhodnými prostory, protože není nic horšího, než když po desítkách hodin kvalitní přípravy(broušení, kitování, leštění...je to fakt úmorná práce) pak samotná barva stojí za prd... to je vážně k pláči...

Žádnej specialista nejsem , ale před 18 lety jsem si takto připravoval své první auto Škoda 100 L, včetně vyvařování děravé kasle. Mám to v živé paměti, to broušení a kitování, hlazení kasle jestli už je to bez boule :) no mazec. Ale Ušetřilo mě to spoustu peněz na úkor času...

Toť má zkušenost a i rada.

Ať to dobře dopadne
JozaJozaČlen
Přidáno před 8 let
osobně si myslím, že žádnej slušnej lakýrník nebude stříkat na podklad kterej si sám neudělal a když, tak ti řekne, že je to celý bez záruky....... tak jak jsi napsal - ten základ je to důležitý a amatér to většinou neudělá dobře
G
GSmanČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tom74 napsal:

Ahoj všem,

mám "téměř" udělanou vestavbu v citroenu jumper 2007 a začínám řešit exteriér.
potřeboval bych ho přelakovat, jsou tam nějaké ťukance, ale hlavně docela oloupaný lak, je to prostě bolest tohoto modelu ( + ducato a boxer )
chtěl bych ho asi zase nechat na bílo, taky abych nemusel nechat lakovat i vnitřky dvěří apod.

řešil jste už někdo toto téma?

kolik bych si měl tak připravit peněz ???

díky moc za rady Tom


Ahoj, mám Ducato 2007 - loupací lak. Začalo se to rozlézat, hlavně nad čelním oknem, kapotou, na zadních dveřích nahoře a měl jsem prasklej lak na kov na šoupačkách.
Přijel jsem za lakošem a on že jo, že to udělá. Díl nad sklem, kapotu motoru a zadní dveře kolem 6 000. Se šoupačkama do 10 000.
Cenu dodržel a já jsem spokojenej. Jen mi říkal, že jak do toho vjel bruskou, začalo se to loupat celý. A na díl nad sklem si stavěl lešení. ...a že další už dělat nebude!
Lakovaný díly jsou super, hladký, krásný. Zbytek je sežranej UVčkem, drsnej a začíná se loupat jinde.
Je to nekonečnej boj. Dá se to zastavit sprejem, nebo teď jsem to zalepil folii.
Ptal jsem se na plastidip a bez střechy začínají ceny na 25 000 bez DPH.
Ten ale nevydrží, musí se to zalakovat ještě nějakou ochranou... Životnost cca 10 let.
Kašlu na to, raději to projezdím. Sice to vypadá blbě, ale nerezaví to.
Je to tím, že stojí auto venku. Známej má stejnej rok, umýval ho i několikrát týdně. Jezdil s nám autodopravu. Ale hlavně, denně stálo v garáži. Umytý a naleštěný. A neloupe se ... najeto půl milionu.
Jo a ťukance mi "vytahovali" nedestruktivní metodou na důlky po krupobití. Lak se u toho nepoškodí.
Dan
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 8 let
Řešil jsem prakticky to stejné. Potřeboval jsem opravit lak na Sprinteru a také nalakovat novou střechu. Nikdy před tím jsem to nedělal, karosářská jde mimo mě. Osobně jsem volil variantu mít auto ochráněné barvou před korozí než nádherné na vzhled. Nikde se autem nechlubím, mám to pro cestování. Takže jsem přípravné práce dělal sám a vlastní nástřik mi dělal člověk, který lakuje ocelové konstrukce. Mě osobně to stačí a zdálky to vypadá normálně. Samozřejmě z blízka je vidět ruka amatéra. A potvrzuji, že stříknuté to byla za 2 dny, ale příprava mnohonásobně delší. Když jsem se jen tak ptal v lakovně, co by za to chtěli, tak první nástřel byl kolem 60-ti tisíc za všechno.
G
gutČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

vlk-cz napsal:

Řešil jsem prakticky to stejné. Potřeboval jsem opravit lak na Sprinteru a také nalakovat novou střechu. Nikdy před tím jsem to nedělal, karosářská jde mimo mě. Osobně jsem volil variantu mít auto ochráněné barvou před korozí než nádherné na vzhled. Nikde se autem nechlubím, mám to pro cestování. Takže jsem přípravné práce dělal sám a vlastní nástřik mi dělal člověk, který lakuje ocelové konstrukce. Mě osobně to stačí a zdálky to vypadá normálně. Samozřejmě z blízka je vidět ruka amatéra. A potvrzuji, že stříknuté to byla za 2 dny, ale příprava mnohonásobně delší. Když jsem se jen tak ptal v lakovně, co by za to chtěli, tak první nástřel byl kolem 60-ti tisíc za všechno.


Sundej si plast ze schodku řidiče je to místo kde to nejvíc trpí, při každém šlápnutí se odře barva pod plastem. V pátek jsem vyráběl celý spodek schodku nový. Sprinter r.v. 2000 najeto 650 000 Km. Venkovní práh jde koupit nový a vnitřek jsem naohýbal. Pokud to natřeš vydrží to dýl. Ještě mě čeká blatníček u dveří.
Mnoho zdaru Gut
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 8 let

Citovat

Honza-PH napsal:

Na srovnatelnou kvalitu můžeš rovnou zapomenout. Nikdy v garáži nedocílíš stejný lak jako v lakovacím boxu.
V garáži bych stříkal možná zahradní lavičku ale určitě ne auto natož obytku.

Tady se nesrovnává kvalita.....Každej kdo si to dělá sám to dělá jak nejlíp to umí.Né každej má na to peníze to odvézd do lakovny.Je už jedno jestli to dotyčný udělá válečkem,nebo to nastříká kartáčkem na zuby/s tí mám z výtvarný výchovy celkem dobrý výsledky/.Ale udělá si to sám.Já jsem si Škodu 100 stříkal fiksírkou jen hubou na ulici a jakou jsem měl radost,že to nějak vypadalo.Nynější karavan jsem stříkal sprejema z lidlu a taky jsem spokojen.Když vím,že nový lak bude stát cca 40 tis,tak si rozmyslím zda se mi to oplatí.Když budu chtít lakovat auto/karavan/ v ceně 300tis a víc tak v garáži nechám tu lavičku a nechám to na profíkách.
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 8 let
Už to tu někde je. Jste si jistí, že se má použít molitanový váleček? Mě říkali lidi co s tím dělají, že naopak váleček s krátkým chlupem a polyuretanovou barvu, a pokud tam máš pozink, tak je potřeba nástřik penetrací aby se lak neoloupal a pořádně odmastit.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

gut napsal:
Sundej si plast ze schodku řidiče je to místo kde to nejvíc trpí, při každém šlápnutí se odře barva pod plastem. V pátek jsem vyráběl celý spodek schodku nový. Sprinter r.v. 2000 najeto 650 000 Km. Venkovní práh jde koupit nový a vnitřek jsem naohýbal. Pokud to natřeš vydrží to dýl. Ještě mě čeká blatníček u dveří.
Mnoho zdaru Gut


Dík za tip, schodky jsem dole měl, naštěstí to bylo jen rezavé, tak se to obrousilo a natřelo. Daleko větší problém mi dělají spodní lemy na obou předních dveřích.

Automatické sloučení 12.09.2016 09:06:

Citovat

Me2d napsal:

Už to tu někde je. Jste si jistí, že se má použít molitanový váleček? Mě říkali lidi co s tím dělají, že naopak váleček s krátkým chlupem a polyuretanovou barvu, a pokud tam máš pozink, tak je potřeba nástřik penetrací aby se lak neoloupal a pořádně odmastit.


Souhlas, mě to taky s tím molitanem moc nesedí. U nás na firmě to kluci mastěj "chlupatým krátkým" válečkem, jinak jim to prý nechává bublinky na povrchu.
Upravil vlk-cz dne 12.09.2016 09:06, před 8 let
F
fifa32Člen
Přidáno před 8 let
Psal jsem to já a použil jsem podle rady molitanový. Jestli to dělalo bublinky si už nepamatuji, ale na tom autě by se to ztratilo !). Bude to asi v použité barvě, já měl univerzální akrylovou z Bauhausu, Forman byl cihlově červená a tenhle odstín tomu byl s přivřenýma očima nejbližší a do nelepení zasychala nejrychleji, tuším 6 hodin, polyuretan dvousložkový jsem zkoušel stříkat, byla to katastrofa, možná by to ten molitan rozežralo. Ale při ceně malých válečků asi nic nebrání koupit po nejmenším s držákem od obou a vyzkoušet to na kusu plechu, třeba staré ledničce nebo parapetu.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let
Kdyz remeslo place ........:v
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
H
Honza-PHČlen
Přidáno před 8 let
omg... Bydlíka "lakovat" válečkem??? Pardon, to je zvěrstvo!
Honza, Romča, Honzík (13)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Honza-PH, fifa32, tom74, floridan79, gut, JiPe Highlanders, korec80, Joza, GSman, vlk-cz, bleriot11, Me2d

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,860,649 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20509 sekund | Průměrně za: 0.20509 (0) sekund | Dotazy: 130 | Použitá paměť: 2.25MB/2MB