Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 podvozek AL-KO: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

podvozek AL-KO

Poslední aktualizace před 6 let
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let
Zdravím.Mám takový problémek-problém.Podvozek AL-KO na karavanu 7,2 metru a stáří 8 let se mi prohýbá rám.Pokud vezmu za "čubu" tak směrem dolů ji zatlačím cca. o dva centimetry.Rám se prohýbá proto,protože ve šroubovém spoji se spodní část rámu na obou stranách vychílí ven a tím pádem to pruží.Vychyluje se to tam,kde jsem na obrázku naznačil červenou čáru.Špatně se to popisuje,ale pokud někdo pochopil oč mi jde a má s tímto zkušenost,budu rád za každou radu.
Hasky
hasky Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 8 let
V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tuareg napsal:

V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka


Příčka?Ale tu jsem tam nikdy neměl.Smysl to ale dává.Nyní jsem narychlo proběhl net,ale nikde,na žádném fotu al-ko podvozku jsem příčku v tomto místě nenašel.Je možné že "soudruzi" v anglii udělali chybu a na příčku zapoměli.
Hasky
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let
Ja jsem mel stejny Problem, mam na alko sasi postaveny prives na osobni Auto, tak jsem vzal pozinkovanou vodovodni rouru a na jeji konce jsem
navaril desticky v rozteci sasi a prisrouboval spolu se srouby sasi a je pokoj , vypada to jako original kdyby tam vzpera patrila !

s pozdravem Honza/Discoverfun
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

hasky napsal:

Citovat

tuareg napsal:

V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka


Příčka?Ale tu jsem tam nikdy neměl.Smysl to ale dává.Nyní jsem narychlo proběhl net,ale nikde,na žádném fotu al-ko podvozku jsem příčku v tomto místě nenašel.Je možné že "soudruzi" v anglii udělali chybu a na příčku zapoměli.



Zítra ti ji nafotím
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tuareg napsal:

Citovat

hasky napsal:

Citovat

tuareg napsal:

V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka


Příčka?Ale tu jsem tam nikdy neměl.Smysl to ale dává.Nyní jsem narychlo proběhl net,ale nikde,na žádném fotu al-ko podvozku jsem příčku v tomto místě nenašel.Je možné že "soudruzi" v anglii udělali chybu a na příčku zapoměli.



Zítra ti ji nafotím


Super a díky mooooc.
Hasky
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 8 let
Tady je to trochu vidět, je to foceno zepředu. Je to profil U, na každý straně dva pevnostní šrouby.
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
tuareg Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tuareg napsal:

Tady je to trochu vidět, je to foceno zepředu. Je to profil U, na každý straně dva pevnostní šrouby.


Díky za fota.Podle fotek si myslím že mám karavan delší a opravdu žádná vzpěra tam není.Po čase,alespoň si to myslím,se chassis unavilo a začalo pružit přesně v tom šroubovém spoji.Prohledal jsem net,možná špatně,a nikde jsem v nabídce tuto vzpěru nenašel.Tak že ji asi budu muset udělat sám.
Hasky
Jana a Petr VJana a Petr VČlen
Přidáno před 8 let
mám karavan o délce i s ojí 725 cm, příčka tam je, je přišroubovaná na přední části šasi těsně před spojem rámu. Myslím si ale, že funkce příčky není zpevnit podvozek proti podélnému ohybu, ale proti příčnému zkroucení.
Hledal bych problém v tom spoji rámu. Není tam někde trhlina v materiálu někde kolem šroubů ? Předpokládám, že dotažení šroubů jsi kontroloval v první řadě.
Zkusil bych rám těsně za tím spojem podložit a ve dvou kontrolovat průhyb kde se to ohýbá a podle toho pak případně vyztužit, zpevnit.
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Petr V napsal:

mám karavan o délce i s ojí 725 cm, příčka tam je, je přišroubovaná na přední části šasi těsně před spojem rámu. Myslím si ale, že funkce příčky není zpevnit podvozek proti podélnému ohybu, ale proti příčnému zkroucení.
Hledal bych problém v tom spoji rámu. Není tam někde trhlina v materiálu někde kolem šroubů ? Předpokládám, že dotažení šroubů jsi kontroloval v první řadě.
Zkusil bych rám těsně za tím spojem podložit a ve dvou kontrolovat průhyb kde se to ohýbá a podle toho pak případně vyztužit, zpevnit.


Prasklina a ani nic volného .... tam není.Jak jsem psal,příčku tam nemám a při zatlačení na "čubu" se rám,tam kde je spoj prohne - spodek rámu,výška cca.20 cm zatlačením na čubu se ve spodní části rozevře.Zkusil jsem místo vzpěry rám stáhnout šroubovicí(na zkoušku-nic jiného jsem v garáži neměl)a rám je o 80% pevnější.Měl jsem jen 8 mm šroubovici,tak jsem se bál stáhnout to na krev.
Hasky
P
petr63Člen
Přidáno před 8 let
Zdarec, měl jsem ten samý problém na podvalníku. Dal jsem tam příčku a pevnost a tuhost OK.:^
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let
Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???

Automatické sloučení 04.09.2016 17:55:

Citovat

hasky napsal:

Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???


Tak mi to sem nešlo vložit,musel jsem na rajce - http://haskykarav...ravanu.jpg

Automatické sloučení 04.09.2016 17:57:
Tak teď už snad ano - http://haskykarav...ravanu.jpg

Automatické sloučení 04.09.2016 17:57:

Citovat

hasky napsal:

Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???

Automatické sloučení 04.09.2016 17:55:

Citovat

hasky napsal:

Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???


Tak mi to sem nešlo vložit,musel jsem na rajce - http://haskykarav...ravanu.jpg

Automatické sloučení 04.09.2016 17:57:
Tak teď už snad ano - http://haskykarav...ravanu.jpg


http://haskykarav...ravanu.jpg
Hasky
Upravil hasky dne 04.09.2016 16:57, před 8 let
P
PeterLČlen
Přidáno před 8 let
Podla mojho nazoru je kazdy karavan specificky co sa tyka rozlozenia nakladu a spravania na ceste. Takisto zavisi od vysky gule na aute. Skusal som na svojom menit tazisko premiestnovanim nakladu a sledovat vplyv na jazdne vlastnosti. Osvedcilo sa mi rozlozenie nakladu co najviac k naprave a umiestnenim rezervy do prednej schranky som dosiahol zatazenie na guli cca 85kg. Takto sa mi jazdi najlepsie. Viac na gulu riskovat nechcem a menej sposobuje vacsi neklud karavanu. To je samozrejme s mojim autom. Na jednom vyjazde som bol nuteny si pozicat bratove auto, rovnako MPV, rovnako velke a tazke ale vyska gule na TZ je ina od zeme. Karavan sa spraval uplne inak.... Cize faktorov na toto vplyvajucich je vela...
Peter, Zuzka a deti
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let
To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !

Honza/Discoverfun
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Discoverfun napsal:

To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !

Honza/Discoverfun


Nyní ti musím velice oponovat - shnilého tam není vůbec a vůbec nic - hniloba není můj případ.Podlahu,boky a ostatní dřevěné(sendviche)jsem měl poctivě rozebrané.Včetně přepážky mezi obytným prostorem a předním kufrem.Karavan není ani krapet zatečený.S kolegou jsem cca.před rokem absoloval technickou prohlídku a následný servis obytného auta v Německu.Po tom co jsem viděl mohu konstatovat - naše servisy a technické kontroly jsou dle mého názoru mnohem a mnohem lepší - neuraž se.Možná to bylo tím že kolega je čech a lézt do pr....němcům nechtěl.Závěr??? - vůbec mě nenadchlo a nedojalo to,že děláš v německu na technické.
Hasky
Upravil hasky dne 04.09.2016 18:28, před 8 let
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

hasky napsal:

Citovat

Discoverfun napsal:

To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !

Honza/Discoverfun


Nyní ti musím velice oponovat - shnilého tam není vůbec a vůbec nic - hniloba není můj případ.Podlahu,boky a ostatní dřevěné(sendviche)jsem měl poctivě rozebrané.Včetně přepážky mezi obytným prostorem a předním kufrem.Karavan není ani krapet zatečený.S kolegou jsem cca.před rokem absoloval technickou prohlídku a následný servis obytného auta v Německu.Po tom co jsem viděl mohu konstatovat - naše servisy a technické kontroly jsou dle mého názoru mnohem a mnohem lepší - neuraž se.Možná to bylo tím že kolega je čech a lézt do pr....němcům nechtěl.Závěr??? - vůbec mě nenadchlo a nedojalo to,že děláš v německu na technické.


Nazdar, Ja jsem se neurazil, chtel jsem jen pripomenout moznost tveho problemu, ja jsem u technicke organisace -GTÜ , ktera provadi velmi svedomite
technicke prohlidky ob. vozu a karavanu, delame technicke posudky stavu vozidel, zavodnich üprav, a specialu, nemuzeme si dovolit u techto
vozidel udelat jen povrchni prohlidku, ale je tady statni organisace- TÜV kde se muze narazit na zkusebnu, ktera vyzkousi brzdy, svetla, probehne s baterkou spodek a je to ! U nas bys s tim sasim urcite neprosel prohlidkou, strhli bychom ti okamzite techn. plaketu a ten Caravan bys od nas
vezl na podvozku ! Ja mam v cechach taky prihlasene os. Auto, takze tam chodim k technicke kontrole, ti zkusebni technici jsou stejne prisni az
na to ze vetsinou ukazuji pred zakazniky nadnesenost a davaji na jevo ze jsou sef a chytaji se blbosti, ktere ve skutecnosti nejsou pro stav vozidla
relevantni, s nesmyslnymi pozadavky, jako na pr. turnusy techn. kontroly pro vozy do 3,5T rocne ,kdyz maji v papirech dva stejne vozy rozdilne
oznaceni typu,pritom maji moznost rozhodnout samostatne a nebo na priklad pusteni obytnych vozu a caravanu s kriminelnim plynovym rozvodem,
jak jsem to casto videl na kempech v cechach, o tyhle veci by se meli zajimat a je resit misto panovacnich nelogickych prikazu k zakaznikovi.
Urcite se u vas taky najdou organizace techn. kontroly, ktere prohlizeji vozidla na ksicht, a ja nepopiram ze i u nas, ale nemusis me takto hned
napadat, u nas musime mit vsichni Diplom, takze nejsme zadni blbci a musime zkouset zodpovedne, protoze kdyby se po technicke kontrole
stala havarie z duvodu technicke zavady, nami nepoznane, tak jsme za to plne zodpovedni a to si nikdo nevezme na svedomi!
s pozdravem, Honza/Discoverfun
haskyhaskyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Discoverfun napsal:

Citovat

hasky napsal:

Citovat

Discoverfun napsal:

To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !

Honza/Discoverfun


Nyní ti musím velice oponovat - shnilého tam není vůbec a vůbec nic - hniloba není můj případ.Podlahu,boky a ostatní dřevěné(sendviche)jsem měl poctivě rozebrané.Včetně přepážky mezi obytným prostorem a předním kufrem.Karavan není ani krapet zatečený.S kolegou jsem cca.před rokem absoloval technickou prohlídku a následný servis obytného auta v Německu.Po tom co jsem viděl mohu konstatovat - naše servisy a technické kontroly jsou dle mého názoru mnohem a mnohem lepší - neuraž se.Možná to bylo tím že kolega je čech a lézt do pr....němcům nechtěl.Závěr??? - vůbec mě nenadchlo a nedojalo to,že děláš v německu na technické.


Nazdar, Ja jsem se neurazil, chtel jsem jen pripomenout moznost tveho problemu, ja jsem u technicke organisace -GTÜ , ktera provadi velmi svedomite
technicke prohlidky ob. vozu a karavanu, delame technicke posudky stavu vozidel, zavodnich üprav, a specialu, nemuzeme si dovolit u techto
vozidel udelat jen povrchni prohlidku, ale je tady statni organisace- TÜV kde se muze narazit na zkusebnu, ktera vyzkousi brzdy, svetla, probehne s baterkou spodek a je to ! U nas bys s tim sasim urcite neprosel prohlidkou, strhli bychom ti okamzite techn. plaketu a ten Caravan bys od nas
vezl na podvozku ! Ja mam v cechach taky prihlasene os. Auto, takze tam chodim k technicke kontrole, ti zkusebni technici jsou stejne prisni az
na to ze vetsinou ukazuji pred zakazniky nadnesenost a davaji na jevo ze jsou sef a chytaji se blbosti, ktere ve skutecnosti nejsou pro stav vozidla
relevantni, s nesmyslnymi pozadavky, jako na pr. turnusy techn. kontroly pro vozy do 3,5T rocne ,kdyz maji v papirech dva stejne vozy rozdilne
oznaceni typu,pritom maji moznost rozhodnout samostatne a nebo na priklad pusteni obytnych vozu a caravanu s kriminelnim plynovym rozvodem,
jak jsem to casto videl na kempech v cechach, o tyhle veci by se meli zajimat a je resit misto panovacnich nelogickych prikazu k zakaznikovi.
Urcite se u vas taky najdou organizace techn. kontroly, ktere prohlizeji vozidla na ksicht, a ja nepopiram ze i u nas, ale nemusis me takto hned
napadat, u nas musime mit vsichni Diplom, takze nejsme zadni blbci a musime zkouset zodpovedne, protoze kdyby se po technicke kontrole
stala havarie z duvodu technicke zavady, nami nepoznane, tak jsme za to plne zodpovedni a to si nikdo nevezme na svedomi!
s pozdravem, Honza/Discoverfun


Ahoj.Já jsem také nenapsal že jste blbci,jen jsem napsal že mě nenadchlo to,že děláš v německu na STK.O sobě si také troufám říci že nejsem blbec a a že dokáži poznat shnilou podlahu,rám,trám, nebo konstrukci.Již jsem spokojený.Karavan opravený,všechny šrouby a vruty táhnou a držní perfektně.Pro jistotu jsem dodal příčku a do předu kde je přepážka - obytný prostor - přední kufr - jsem zpevnil hliníkovým elkem.Nic zlomeného naštěstí nebylo.Tímto končím tuto debatu a všem co mi odepsali nebo zavolali děkuji.
Hasky
Upravil hasky dne 05.09.2016 18:10, před 8 let
B
BeryČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, taky se hlásím s kroutícím se rámem. Mám Beyerlad Vitesse 4.00CT z roku 87 (délka budky 4m, prázdná váha dle TP jen 590kg) a když přívěs stojí nohama na zemi, dá se ručně oj propružit tak o +- 2cm, pokud nohama vzhůru připojený k autu, dá se bouda viditelně trochu rozhoupat dopředu/dozadu i pouhým rychlým přenášením mojí váhy uvnitř přívěsu v místě těžiště, aniž by se o odpovídající kus houpalo i auto. Za jízdy lze v zrcátku taky cíleně pozorovat, jak přívěs oproti autu pruží (a v porovnáním s malým polákem o původní váze 340kg, ale vyztuženým rámem a ojí vůbec netrhá autem na nerovnostech). Náprava má tlumiče, čuba stabilizátor, prostě v autě (octavka 1,6LPG) kromě odporu vzduchu a váhy do kopce/při rozjezdu není přívěs při jízdě vůbec znát
Podvozek je AL-KO v podstatě z jednoho kusu, podélníky vedou od zadních nožiček (tam jsou zúžené skoro doplacata) v jednom kuse až k čube na oji, jediný zeslabení je výřez, kde je šroubovaná náprava. Nemá žádnou příčku, poměrně subtilní podélníky spojuje jenom náprava a spoj pod čubou a nově i masivní samodomo držák kol na oji (kroucení po montáži beze změny)
Pokud ojí cloumám a koukám zespoda, není tam žádný místo, kde by se cokoli ohýbalo, pruží asi prostě tak nějak průběžně všechno, jak rám, tak podlaha, která je k němu chycená pravděpodobně jenom pomocí 4 šroubů (víc jsem jich neviděl) a to ještě ne co nejblíž u oje, ale od přední stěny až zhuba třičtvrtě metru dozadu. Podlaha jako taková už je opravovaná, pochůzná část je zespoda přeplátovaná nalepenou silnou překližkou proti nápravě, už jsem to tak koupil. Podle indicií jako naražená jedna přední noha, ohutý opěrný oblouk pod čubou, dost fórová přední stěna a opravovený uchycení části nábytku se přívěs nejspíš kdysi někomu odpojil za jízdy ...
Tak a teď nevím a rád (nebo nerad) bych na to slyšel víc názorů.
Je to takhle aspoň jakžtakž normální , nebo mám "volat statika" ?
Co kdybych chytil podlahu k rámu šroubama na víc místech, hlavně vepředu až u stěny ? Nebo je to blbost, pružnost tam je schválně a akorát by se něco začalo trhat jinde ?
PS.: prosím bez rad typu "prodej/vyhoď ten šrot" - přes spokojenost s dosavadním polákem jsem to loni koupil v podstatě jenom kvůli ceně 25 tisíc a pro naše využití cca 2 týdny ročně to zatím stačí :-)
Predom Prespol N126a (1976) a Beyerland Vitesse 4.00 CT (1987) za utahanou Octavkou 1,6 LPG ... samozřejmě ne současně :-)
Ondra, Kačula, Franísek, Mařenka a chlupatej hlídač Bobinka
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
to už radšej dorobiť dve priečky medzi tie pozdĺžne nosníky. Tak ako to robia teraz.

www.psv-marketing.de/wordpress/wp-content/uploads/2017/03/knott_kampagne_ets-plus_beitragsbild.jpg
haskyhaskyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

copy napsal:

to už radšej dorobiť dve priečky medzi tie pozdĺžne nosníky. Tak ako to robia teraz.

www.psv-marketing.de/wordpress/wp-content/uploads/2017/03/knott_kampagne_ets-plus_beitragsbild.jpg


JJ.Ty příčky,především ta v předu má obrovský smysl.Jen mi není jasné proč je tam nedávají všichni výrobci již ve výrobě.
Hasky
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: hasky, tuareg, Discoverfun, Jana a Petr V, petr63, PeterL, Bery, copy, pachta

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,019,447 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18767 sekund | Průměrně za: 0.18767 (0) sekund | Dotazy: 147 | Použitá paměť: 2.41MB/2MB