Ahoj, koupil jsem si elektrokolo HAWK s motorem v zadním kole.
Při jízdě s asistentem v pohodě, ale když ho vypnu, nejsem schopen vyjet kopeček, jak se jizda ztíží.....kopec, který jinak jedu na normálním kole v pohodě.
Mám pocit, že ten motor nějak brzdí nebo tak...rozhodně je jízda bez motoru mnohem těžší než na normálním kole.
Je to jen pocit, nebo to znáte, je to normální ?
Díky Jenyko
SteMiČlen Přidáno
před 8 letMakarska Rivijera moj drugi dom
Záleží na typu-značce kola,u některých na minutku vypnout baterku a motorek už nepřibrzďuje.U mého bohužel(Benelli -2014)to nefunguje a je to poznat.U novějších to je lepší.
no já mám v té chvíli vždy pocit, že jsem měl zůstat u obyčejného kola...vypnu asistenta a kolo jede tak ztuha, že mám chut s tím seknout...asi to chce jezdit s asistencí stále..ale to pak už není kolo...
anebo bych to měl nechat proměřit, jestli není třeba něco blbě nastavené ...
mtruelleČlen Přidáno
před 8 letOno navíc je to kolo taky jednou tak těžké.....
To moje má 22 kg , takže to ještě není tak hrozné, tu váhu bych zvládl, ale to, že je vyloženě cítit odpor toho motoru, při šlapání, je velice nepříjemné.
ropČlen Přidáno
před 8 letAhoj, nevím co tam máš za motor, ale pokud´to nemáš s funkcí dobíjení za jízdy tak to není normální. Dej to seřídit, ale špatně se jezdí i na kolech nevhodného rozměru nebo na kolech s levnými komponenty. Měl jsem jich dost.
SteMiČlen Přidáno
před 8 letMám kolo skládačku 20" a vím, že na větších kolech je jízda komfortnější a lépe se jede, váha 24 kg, motor 250 W a najeto cca 2600 km - tahám za tím i káru s dřívím. Na polňačkách a v lese dostává co proto, ale s norm.kolem bych to určitě neodjezdil ani neudejchal.
Pro mne tedy jednoznačné výhody :_
Makarska Rivijera moj drugi dom
simchaČlen Přidáno
před 8 letAle dotaz byl přece na něco úplně jiného, než jestli je e-kolo výhodné.
Přesně tak.
Otázka zněla :
Mám pocit, že ten motor nějak brzdí nebo tak...rozhodně je jízda bez motoru mnohem těžší než na normálním kole.
Je to jen pocit, nebo to znáte, je to normální ?
Jiri MajkiČlen Přidáno
před 8 letJe to normální.Zvykáš si na to že to jede samo a když vypneš tak je to jako brzda.U mne je to samé najeto 4200 km
SteMiČlen Přidáno
před 8 letCitovat
simcha napsal:
Ale dotaz byl přece na něco úplně jiného, než jestli je e-kolo výhodné.
Právě ten obecný dotaz mi nějak nesedí..srovnávat asi moc nejde, ale co je to vlastně normální a z jakého pohledu ? Norm.kolo vs elektro či obráceně ? I z mých obrázků je patrné "co tím chtěl básník říci"..no je tůhlencto normální ! :r :_
Makarska Rivijera moj drugi dom
Upravil SteMi dne 27.08.2016 05:45,
před 8 let
SteMi Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
DiscoverfunČlen Přidáno
před 8 letNazdar, Ja jsem si prestavel moje horske Kolo na Pedelec s motorem v zadnim kole, jsem nadseny s jizdnich vlastnosti, muj Motor nebrzdi,
vypina se automaticky nad 30 km/H, a muzu potom Jet jako s normalnim kolem, mam Motor 250 W od firmy-Senglar (v nemecku),
myslim si ze to s tim brzdenim neni normalni, zkusil bych to prezkoset v servisu, asi to lezi na Tom Motormanagementu, ktery Motor
ovlada a kontroluje !
s pozdravem, Honza/Discoverfun/Erlangen
SteMiČlen Přidáno
před 8 letVlasta1..asi tak
Spíše jsem tu čekal nějakou odborně technickou osvětu..a tak jak to funguje u mého: klíčkem u aku zapnu systém, dále na panelu asistence příšlapu čudlajs POwER, při samotném rozjezdu se elektromotor přes čidlo-comp (u šlapek) zapíná až po 3 šlápnutí (kvůli bezpečnosti-nechtěnému rozjezdu), ale dále i při nešlapání se motor sám vypíná.
U asistenta příšlapu dalším čudlasem navolím 0 - 5 v závislosti na terénu atd. a vše už dolaďuji za jízdy jen klas.přehazovačkou.
Používám občas i "plyn-Heft" na řídítkách..funguje jako u motocyklu, tímto vyřazuji asistenta a jedu jen elektro-tedy bez šlapání.
Pokud chci jet jen kolo nezapínám nic..i tak je nutno počítat s malým odporem planetové převodovky v elmotoru, která se tam asi točí stále ať jedu jak jedu.
A jak to máte vy ? B)
Makarska Rivijera moj drugi dom