Ahoj vsem, chtel jsem Vas poprosit o radu, mame nasledujici problem :
Truma C3400c, cas od casu se nam stane, ze se z niceho nic sputi dolu vypustny ventil.
Neprijemne je, ze to neni po poklesu tepoly ale nahodne. Tento problem ma za nasledek vyteceni vody, kdyz je clovek nekde pryc, je KO cela nadrz.
Zajimave na tom je, ze v pripade ze to zacne tect, a vypnu cerpadlo, neni mozne ventil dat nahoru... proste tam nedrzi... staci kousek popojet dal
prijde mi ze je treba zmenit naklon a uz to zase drzi...
Dalo by se to vyresit nejakym dratkem ktery bude ventil drzet nahore - co si o tom myslite ?
Popripade jak narocna (finance i praci) je vymena ventilu ?
A jeste jeden dotaz k majitelum tlakoveho cerpadla. Stava se nam, ze v pripade, ze mame 1/2 nadrze a mene se cas od casu cerpadlo bez duvodne sepne.
Vetsinou pres noc. Podeziral jsem nas kapajici kohoutek nicmene se to deje i v pripade, ze kohoutek nekape. (Na opravu se chystam)
Cerpadlo sepne tak jednou za noc...
Posledni dotaz se tyka odpadnich trubek. Spatne nam odteka voda ve sprse. Co tam nalejt na procisteni ? Popripade mate nekdo tip jak tento problem vyresit ?
Dekuji za odpovedi, mame nove starsi auta tak stale vychytavame vady na krase nicmene i tak je to super :)
mejte se fajn !
HasiciHK
PeropČlen Přidáno
před 15 letDobrej,já jsem u jednoho auta měl též tento problém,že mi výpustný ventil začal vypouštět již při teplotě 5 st. nad nulou.Tak jem do té dirky zasunul spínací špendlík a bylo po problému. Jen ho nesmíte napodzim zase vyndat, A stejně pokud jsem šel z auta ven tak vypínám čerpadlo na vodu. přeji pohodu. Per.
Tento problem jsem řešil asi před 3 lety,po přečtení návodu jsem zjistil,že ventil je nestaven na plus 5-6 st.,pokud je vypnuté čerpadlo,tak při poklesu teploty pod uváděnou hodnotu ,vypustí ventil vodu pouze z bojleru.V tuto dobu nedrží elektro- ventil nahoře,ale stačí zapnout ohřev vody a okamžitě ventil drží.Když ponacháte zapnuté čerpadlo,tak vyčerpá veškerou vodu z nádrže a dále ,než to zjistíte, tak běží stále naprázdno až do úplného.. ???Proto si stále hlídám po návratu z výjezdu,a to i v létě,aby čerpadlo bylo vypnuté.Zafixování různými špendlíky a gumičkami nedoporučuji,pokud vím,tak ventil je stále pod napětím a při poklesu teploty tyto "zarážky" mohou ventil zničit.
Dekuji za informaci,jeste jeden dotaz, nepochopil jsem Vasi vetu :
.V tuto dobu nedrží elektro- ventil nahoře,ale stačí zapnout ohřev vody a okamžitě ventil drží.Když ponacháte zapnuté čerpadlo,tak vyčerpá veškerou vodu z nádrže a dále ,než to zjistíte, tak běží stále naprázdno až do úplného.. ???
Mam to tedy chapat tak, ze v pripade, ze zapnu krome cerpadla take ohrev, nemuze se to stat ?
Je totiz faktem, ze se to vzdy stalo pouze v pripade, kdy nebyl zapnuty ohrev...
Tak je to myšleno,ventil při zapnutí ohřevu vody ,nebo topení,drží v uzavřené poloze.