Tak motory 2.2 jsou stejné jak v Transitu, Boxeru i Jumperu. V Ducatu jsou motory Iveco 2.3 a 3.0 a ty jsou dle informací držáky. Výhoda trojice Ducato, Jumper, Boxer je šířka oproti Transitu a taky se na to dá sehnat víc "camper" věcí.
Brácha má Jumper 2.2 74kW L1H1, rv 2007, najeto 150tis, vypadá to že pomalu odchází vstřiky, lepší řešit hned, protože tyto motory na to trpí a pak dochází k propálení pístu. Jsou tam DENSO, dají se sehnat za 3500,- bez DPH. Co se týče podvozku tak oproti Transitu nic nikde nerezne ani po 8 letech, horší je to s barvou, auto je modré a barva se na některých místech začala loupat, co jsem viděl týká se to především modrých aut. Co se týče spotřeby tak se pohybuje kolem 6-6,5l. Na dálnici chybí 6ka, při 100 km/h točí 2500ot.
Otec má v práci Jumpera 2.2 88kW L2H2, rv.2012, jede to pěkně, 6ti kvalt výhoda na dálnici, spotřeba kolem 8, při 120 km/h točí 2500ot.
Stejný motor jsem měl v Land Roveru Freelander2 2.2 118kW, rv. 2007, ve 190tis jsem dělal vstřiky taky (již padalo do nouzáku), auto jsem prodal ve 250tis, na motoru krom vstřiků bez problému.
Jinak na Transitu 2.4 TDDi 66kW, rv.2000, mám 313tis km a motor ok, ale karoserie potřebovala trochu poladit, jen rožky podběhů a spodky šoupaček a zadních dveří. Nahodil jsem plastové podběhy tak by to mohlo pomoct do budoucna.
http://www.carava...4&rs=0
Za mě tedy Ducato s motorem SOFIM 2.3 a 6ti kvaltem.