Prosím o rady všechny, kdo mají nějakou zkušenost nebo narazili na podobnou diskuzi.
Koupili jsme starší Possl 2 win. Vzadu je postel pro 2 osoby. Protože máme dost malé děti, potřebujeme přidělat horní postel, tj. udělat palandu. Ideální představa by byla mít horní postel dělenou na dvě části, aby se dala v případě potřeby sklopit a dalo se tak pod ní i sedět...
neměl by někdo zkušenost? Jak udělat, co použít za materiál??? Nějak se nám nedaří se odpíchnout. Zatím jsme ve fázi odstrojení horních skříněk a přesouvání ovládacího panel do jiné části auta.
Ještě důležité - z pravé strany auta je v místě, kam vyjde palanda okno, takže přidělání nějakého nosného profilu bude o něco složitější...
každopádně děkuji předem za rady, fotky, odkazy...
mafi8Člen Přidáno
před 8 letOpravdu hodně by pomohly názorné fotografie, případně doplněny nějakým náčrtkem :)
Trochu odbočím od palandy, ale je to na stejné téma - jak udělat do dodávek jako je Possl další postele. Obvykle je dvoulůžko vzadu, občas ještě možnost udělat postel v prostoru druhé řady sedadel. To mi přijde nekomfortní, na druhou stranu myslím, že myšlenka dát postel pro děti na druhou stranu auta od postele rodičů, je dobrá:-). A tak mne napadlo - nebylo by možné udělat další lůžko vpředu nad sedadly řidiče a spolujezdce, třeba spouštěcí? Integrály to tak mají, možná je tam víc místa, nevím... A napadla mne i trochu odvážnější myšlenka - svět dávno vymyslel zvedací střechu a pod ní lůžko. Byl by velký problém uříznout střechu za předním oknem, po celé šířce auta, cca po úroveň bočních vstupních dveří a v tomto prostoru udělat zvedací střechus příčným dvou/lůžkem, popř. spouštěcím k opěradlům řidiče a spolujezdce? Střecha dál dozadu by zůstala původní... Trochu si pohrávám s touhle myšlenku u mého auta, amerického vanu, kde moje verze se zvýšenou laminátovou střechou vznikla uříznutím původní, plechové a vlepením nové střechy. Je sice elegantní, ale i tak se tam vzpřímeně nepostavíme, tak mne napadlo ji v potřebné oblasti zvýšit tímhle způsobem a když už, tak úplně odpředu a přední prostor využít pro lůžko... Moc se omlouvám za odbočení od palandy. Díky.
Ahoj, dnes jsem okukoval na výstavě a u Kov Velim umí na ducato/boxer/jumper (od 2006, kromě H3) zvedací střechu za cca 120tis bez dph.
Uvažuji, že se tam stavím a ...
Aleš
44+44+11+8
Dost peněz, ale to je relativní, když se vezme v úvahu vše co to obnáší + legalizaci. Myslím, že to je geniální řešení a výrazné zvýšení užitné hodnoty... Není nějaký odkaz na tu úpravu?
Franta REZACČlen Přidáno
před 8 letCitovat
ALMI napsal:
Ahoj, dnes jsem okukoval na výstavě a u Kov Velim umí na ducato/boxer/jumper (od 2006, kromě H3) zvedací střechu za cca 120tis bez dph.
Uvažuji, že se tam stavím a ...
Aleš
KRSové uvedli něco podobného teď do výroby.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
To je divné, KRS mi to na Jumpera nabízel už před více než čtyřmi lety. Chtěli za to tehdy cca 120000.
SickmanČlen Přidáno
před 8 letResil jsem obdobny problem. Mam ovsem dvojite steny, vnitrni alu s nemalou nosnosti, takze maticove nyty do sten, ke stenam prisroubovat T profil, do nej rychlomatice a na to lamelovy rost s alu ramem, ktery jsem pouze zkratil na pozadovanou delku. Lehke, vzdusne a demontovatelne reseni. Rost lze snadno sundat a polozit na spodni postel pod matrace a umoznit komfortni sezeni a'la gauc. Pro pripad dospeleho spani (rozumej tezkotonazniho) v patre eventuelne lze pridat ke stene kompaktni alu nozky k podlaze, nicmene ratolest do 50 kg to zvladne i tak.
Budu zvedave cekat na dalsi reseni ostatnich