RobertČlen Přidáno
před 8 letZadej to soustružníkovi, jednoduchá věc.
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
AL-KO p.Svoboda tel.: 777248196, to je dovozce AL-KO pro ČR, určitě ti poradí a ND sežene za příznivou cenu!!!!
Upravil 1111111111 dne 29.03.2016 15:22,
před 8 letIVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letSLÁVA, SLÁVA, SLÁVA, PRÁVĚ JSEM SE VRÁTIL Z AUTOVIE V PLZNI, KDE JSEM KOUPIL ČEP ORIGOŠ, A JEŠTĚ MI TAM VYLISOVALI A ZNOVA NALISOVALI NOVÝ LOŽISKA, TAK ŠUP, ŠUP POD KARAVAN A HONEM S ČEPEM NA MÍSTO. SNAD TO BUDE PASOVATI. A ZATÍM DÍKY ZA VŠECHNU POMOC!M
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 8 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Jana a Petr VČlen Přidáno
před 8 letTo je super! Při vši te smule mas nakonec kliku
IVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letNEJENOM, ŽE MÁM I KLIKU, ALE HLAVNĚ PARTU DOBREJCH LIDÍ CO POMŮŽOU, JEŠTĚ JEDNOU DÍKY:g
DoskocilČlen Přidáno
před 8 letAhoj. Jsem rád, že některé moje katastrofické rady nemusely být využity, že se našlo jednodušší, a hlavně levnější řešení, které udělá dvojnásobnou radost. Čáo, Pepa
IVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letKARAVAN JE SICE POJÍZDNÝ ALE BOHUŽEL MĚ ASI VÝMĚNA NÁPRAVY NEMINE. JIŽ PŘED TÍMTO PROBLÉMEM S ČEPEM, BYLO JEDNO KOLO VÍC ZAPADLÍ V PODBĚHU NEŽ DRUHÝ A CELÝ KARAVAN JE NA JEDNÝ STRANĚ NÍŽ O CCA10 CM (NA STRANĚ PRASKLÝHO ČEPU)
DudlaČlen Přidáno
před 8 letCitovat
IVO-HANKA napsal:
KARAVAN JE SICE POJÍZDNÝ ALE BOHUŽEL MĚ ASI VÝMĚNA NÁPRAVY NEMINE. JIŽ PŘED TÍMTO PROBLÉMEM S ČEPEM, BYLO JEDNO KOLO VÍC ZAPADLÍ V PODBĚHU NEŽ DRUHÝ A CELÝ KARAVAN JE NA JEDNÝ STRANĚ NÍŽ O CCA10 CM (NA STRANĚ PRASKLÝHO ČEPU)
Pokud je jedna strana nize, tak praskla vnitrni torzni tyc v delte, to uz nikdo neopravi :c
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
IVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letNO PRÁVĚ, TOHO SE BOJÍM, A MOŽNÁ JE TO TAKY PŘÍČINA TOHO PRDLÝHO ČEPU:o
rajanČlen Přidáno
před 8 letV nápravě torzní tyč není, pérování je zajištěno pouze gumami v nápravě,
ale pozor na čepu je zásek a podle polohy záseku se dělá geometrie .
Ta hřídel je totiž exentrická ,a pokud není správně nastavená tak kolo vypadá jako nakloněné .
IVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letOBÁVÁM SE, ŽE TO KOLO NAKLONĚNÉ NENÍ. JE JEN OPRAVDU NÍŽ NEŽ TO DRUHÝ A CELÝ KARAVAN JE NA TU STRANU TAKY NAKLONĚNÝ
Jana a Petr VČlen Přidáno
před 8 letje to jak píše Rajan, v delta nápravách žádné torzní tyče nejsou, v podstatě jsou to v sobě nasunuté ocelové profily, které mají mezi sebe náležitou mezeru a v té navulkanizovanou pryž a v té se rameno pohybuje pružností. Nejspíš opravdu došlo k únavě a poruše této pryžové mezivrstvy, kolo se sednutím celého ramene posunulo, čímž se změnila geometrie a je možné, že pak čep nevydržel namáhání a praskl. Podle fotky toho prasklého čepu se nezdá, že by to byl nějaký únavový lom, spíš to vypadá, že to prasklo na jednou v okamžiku, kdy čep byl nějakým rázem namáhám tak, jak být neměl.
No to už je teď asi jedno, Pro tebe je podstatné že to alespoň někam do servisu, nebo na hever dojede a začni shánět nápravu, ať do léta vyjedete:-)
rajanČlen Přidáno
před 8 letTy gumy jsou určitě unavené, ale nebude takový rozdíl mezi levou a pravou stranou.
Ta prasknutá hřídel mohla být uvolněná, už delší dobu a excentr se pootočil a tím se udělal ten náklon.
Ty záseky by měly být téměř ve stejné poloze .
Automatické sloučení 29.03.2016 21:15:
Ty gumy jsou určitě unavené, ale nebude takový rozdíl mezi levou a pravou stranou.
Ta prasknutá hřídel mohla být uvolněná, už delší dobu a excentr se pootočil a tím se udělal ten náklon.
Ty záseky by měly být téměř ve stejné poloze .
Upravil rajan dne 29.03.2016 21:15,
před 8 letDudlaČlen Přidáno
před 8 letCitovat
rajan napsal:
V nápravě torzní tyč není, pérování je zajištěno pouze gumami v nápravě,
ale pozor na čepu je zásek a podle polohy záseku se dělá geometrie .
Ta hřídel je totiž exentrická ,a pokud není správně nastavená tak kolo vypadá jako nakloněné .
Ano je to puze hridel, ktera je v klasicke rovne naprave odpruzena pouze gumou v naprave, v pripade delty je jiz castecne odpruzeni zajisteno i krizenim samotne vnitrni delty oproti vnejsi, ne jenom samotnou gumou v naprave, proto take ma delta vetsi nosnost a diky te delte vnitrni cast napravy funguje jako torzni tyc.
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
IVO-HANKAČlen Přidáno
před 8 letJASNĚ CHÁPU, TAKŽE TO, ŽE JE JEDNA ČÁST KARAVANU NÍŽ, JE TÍM ŽE TA TYČ V GUMĚ JE OHLÁ, NEBO TA GUMA NĚJAK POŠKOZENÁ NÁRAZEM, NEBO NĚČÍM PODOBNÝM. A ASI JE PROBÉM TO SROVNAT JINAK NEŽ VÝMĚNOU. KOUKAL JSEM N TO, ŽE BYCH TO TŘEBA NĚJAK VYPDLOŽKOVAL, ALE TA NÁPRAVA JE TAM CHYCENÁ ERTIKÁLNĚ. JEDIN TAM NAVAŘIT KUS ŽELEZA A POVYSUNOUT TO DOLŮ. NEBO FAKT NEVÍM.
Jana a Petr VČlen Přidáno
před 8 letIvo problém bude s největší pravděpodobností v te pryži. Je unavená, pravděpodobně i potrhaná. To opravit NEJDE! Nevymýšlej nějaká vypodložení, až se ti to vše v nápravě protočí a kolo ti podběhem vstoupí do karavanu,budeš jen litovat, že jsi tu nápravu neobjednal.