ShebaČlen Přidáno
před 8 letVozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
pokud bys chtěl auto udělat komplet jako obytné, tak za mě nesmysl, má šíleně najeto, což není dobré a podle fotek bude kastle asi taky nic moc.spíš uvažuj o něčem hotovém, dá se koupit cca od 250 000,- slušná vestavba..........
Martin MrakČlen Přidáno
před 8 letTisíc lidí = tisíc názorů. Jestli ti to auto a jeho stav vyhovuje tak je to v pořádku.
Když už ho máš na dvorku,tak už nepřemýšlej coby kdyby, zútulni si ho a jezdi.
Pokud je to kategorie M1 tak ti mnozí můžou závidět. :_
Martin
Facebook- Martin Havelka
p0l0usČlen Přidáno
před 8 letVzhledem k tomu, ze se ptas, tak si asi sam kastli nevyvaris, tlumice ani desticky nevymenis... Takze se spis zeptej svyho automechanika - on se ti o to bude starat. Pokud bys mel byt zavisly na znackovych servisech, tak bych se do toho nepoustel.
btw. podle mne, nikdo kdo to auto neuvidi ti nemuze fundovane poradit.
ShebaČlen Přidáno
před 8 letDík za rady.Na dvoře to nemám a z toho výčtu bych doma zvládl akorát ty destičky.Po celodenních úvahách pro i proti toto stejně padá a radši budu škudlit penízky na westfálku nízkou,ta se je taková univerzálnější a nenápadnější a vleze se mi do garáže.Ještě jednou díky chlapci.:^:)
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letCitovat
p0l0us napsal:
Vzhledem k tomu, ze se ptas, tak si asi sam kastli nevyvaris, tlumice ani desticky nevymenis... Takze se spis zeptej svyho automechanika - on se ti o to bude starat. Pokud bys mel byt zavisly na znackovych servisech, tak bych se do toho nepoustel.
btw. podle mne, nikdo kdo to auto neuvidi ti nemuze fundovane poradit.
On i ten garazovy bastler by nebyl nic lacinyho. Toto je pro nekoho kdo ma sikovne ruce, hromadu casu a velkou chut a trpelivost to zrenovovat.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Vůbec bych neuvažoval a šetřil na originál vybavenou v co nejlepším a původním stavu. Tyhle auta už padly cenou na úrověň, že pomalu nemají kam padat.
ShebaČlen Přidáno
před 8 letDíky za nabídky.finančně jsou ty Westfáky opravdu ještě ranec.Mám vyhlídnutý jeden šestimístný T4 kombi long verzi v docela slušném stavu r,v.1994 motor 1,9D,naj.220000km.Bude to lenoch,nicméně to mi neva,budu se kochat a po dálnici je nuda.nemá to sice žádnou komfort výbavu,ale na druhou stranu co v autě není,to se nemůže pokazit.cena necelých pade.Plynový vařič mám,dřez si vydyndám v práci z nějaké vyřazené staré sanitky a skříňky a hajání nebude problém vyrobit.vše vydělávací.Snad jen vyřešit bufika.Jsme s mojí ženuškou oba nevelkého vzrůstu,takže se až tak moc nebudeme sklánět a těch ušetřeným cca 100 klacků oproti originální Westfálii dám do prvotního servisu a zbytek probendím po vlastech českých a jejich hradech,zámcích atd. ,možná i někdy do blízkého zahraničí.
A tož tak to se mnou je.......apropos:stolitrový bojler tam rozhodně dávat nebudu.:D:D!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
Franta REZACČlen Přidáno
před 8 letTak vydyndej celou sanitku - vyřazenou. Tam je plno věcí vyřešeno.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
mekieČlen Přidáno
před 8 letTady je každá rada drahá - VW T4, 75 kW, vydrží v pohodě půl milionu, ale problém je ta kastle. Obytňák by měl něco vydržet, takže se pokus sehnat T4 od roku 2001, které už měly pozinkovanou karoserii. Ale pokud nemáš peníze a chceš zrovna T4, tak si sežeň mechanika, který umí Transportéry a ten ti řekne, jestli to umí dát do cajku a za kolik..
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
ShebaČlen Přidáno
před 8 letPro SignBoss:sanitka je kategorie speciál,skříňky jsou většinou umístěny pro karavaningové účely nevhodně,před vyřazením mívá těžce přes 300000km a vím,jak se s nima zachází.Byl by tam možná jeden nízkej Sprinter,ale ten by se mi taky nevlezl do garáže.no a stejně chci M1.
Pro Mekie:mechanika,který umí transportéry mám.A větší obnos penízků nemám a půjčovat si nechci.!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
Martin MrakČlen Přidáno
před 8 letCitovat
romansebesta napsal:
Pro SignBoss:sanitka je kategorie speciál,skříňky jsou většinou umístěny pro karavaningové účely nevhodně,před vyřazením mívá těžce přes 300000km a vím,jak se s nima zachází.Byl by tam možná jeden nízkej Sprinter,ale ten by se mi taky nevlezl do garáže.no a stejně chci M1.
Pro Mekie:mechanika,který umí transportéry mám.A větší obnos penízků nemám a půjčovat si nechci.!y
M1 ti plně schvaluji a neustupuj od toho. :_
Martin
Facebook- Martin Havelka
mekieČlen Přidáno
před 8 letA Transporter je dobrá volba. Denně s ním dojíždím do práce a postel mám pořád s sebou!!y:_
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
ShebaČlen Přidáno
před 8 letCitovat
romansebesta napsal:
Díky za nabídky.finančně jsou ty Westfáky opravdu ještě ranec.Mám vyhlídnutý jeden šestimístný T4 kombi long verzi v docela slušném stavu r,v.1994 motor 1,9D,naj.220000km.Bude to lenoch,nicméně to mi neva,budu se kochat a po dálnici je nuda.nemá to sice žádnou komfort výbavu,ale na druhou stranu co v autě není,to se nemůže pokazit.cena necelých pade.Plynový vařič mám,dřez si vydyndám v práci z nějaké vyřazené staré sanitky a skříňky a hajání nebude problém vyrobit.vše vydělávací.Snad jen vyřešit bufika.Jsme s mojí ženuškou oba nevelkého vzrůstu,takže se až tak moc nebudeme sklánět a těch ušetřeným cca 100 klacků oproti originální Westfálii dám do prvotního servisu a zbytek probendím po vlastech českých a jejich hradech,zámcích atd. ,možná i někdy do blízkého zahraničí.
A tož tak to se mnou je.......apropos:stolitrový bojler tam rozhodně dávat nebudu.:D:D!y
Byla to odporná vybydlená smradlavá mrcha s napůl uřezanou dělící přepážkou,která nešla ani nastartovat.Bluéééééé!!!!!:(
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
Myslím, že technický stav je jedna věc, komfort a výbava druhá. A obě jsou důležité. Vždycky když jsem si říkal "co nemám, se nemůže pokazit", jsem si dal vzápětí pohlavek, protože jsem si uvědomil, že bych šel do kompromisu, který jsem v původních představách neměl. U auta pro volný čas a velké dodávky zvlášť, je myslím třeba, aby už samotná jízda člověka bavila. A aby měl pohodlí k překonávání delších tras v pohodě a bez únavy. Mít sice vzadu vestavbu, ale celý den sedět v něčem, co připomíná strohou firemní dodávku, by se mi nechtělo, to bych raději ještě škudlil nebo si půjčil. Ale je to jen můj osobní názor. Držím palce ke správné volbě.
mekieČlen Přidáno
před 8 letto IvanGS: To se ti to mluví, když máš ameriku, ale myslím, že zrovna Transportér svými jízdními vlastnostmi odpovídá tomu, co píšeš - aby tě jízda bavila a překonával jsi delší trasy v pohodě a bez únavy. A že to nemusí připomínat strohou dodávku se můžeš kouknout
http://zodi.rajce...to_dopadlo
Takže nebyl špatný výběr typu, ale konkrétního auta.
Jinak ale musím uznat, že kdybych v době, kdy jsem chtěl dělat vestavbu, bylo v inzerci něco takovýho, jak teď ten CS Reisemobile, tak bych si tu práci milerád odpustil.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
Upravil mekie dne 17.03.2016 20:25,
před 8 letmekie - fakt zajímavé. Jednoduché, ale funkční, bezva práce. Mám laický dotaz - jak moc jsou zranitelné nádrže pod autem?
PipČlen Přidáno
před 8 letmekie - tak to je precizní práce. Myslím, že by z Tebe jako designéra měli Westfálků radost. :g
Filip + paní Thajková a MB Viano Fun
mekieČlen Přidáno
před 8 letPo cca 8tis. km nemám pocit, že by byly nádrže nějak zranitelné. Jo, než jsem měl vzadu pružiny ze sanitky, tak se mi podařilo jednou při přejezdu kanálku štrejchnout zadní částí nádrže o zem, ale ten železnej rám to zachytil a odnesly to jen ty šrouby na kterých to visí. Nádrž v pohodě propružila a je OK.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí