Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Nástavba do Iveco Daily: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Nástavba do Iveco Daily

Poslední aktualizace před 7 let
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
Vše se uvidí. Je potřeba vše dořešit vymyslet.
Beru jakékoli nápady.
Kdo kde si s výstavbou nabil kde nos.
Kdo jak by udělal jinak. Celkově různé nápady, vychytavky atd.
Zatím nic nestavim tak hledám jako první inspirace.

Stručně řečeno moje představa.
Píší představa. Nevím jestli to půjde.
Tak od předu.
Sedačky v první řadě otočné. Řeším přední lavici jestli půjde otáčet nebo nějak předělat operadlo aby se jen překlopilo. Sedačka řidiče bude vyměněna za sedačku asi z Fordu Galaxy. Toto auto mám a mám obě přední sedačky otočné. Našel jsem i foto Iveca a tam to jeden tak předělal. I sedadlo spolujezdce ale to bylo jednomistne. Já bych potřeboval aby zůstalo dvoumistne.
Druhá řada je trimistna
Ta by zůstala asi jak je. Možná udělat pohodlnější jak na cesty tak pak na sezení když se bude jíst či třeba hrát karty. Nad tím vším bude na houpačce rám s postelí u stropu který se na spaní zhoupne dolů a bude se spát až hlavou u palubky. Další spaní zatím nedoreseno. Pak bude v zadní části dřez sprchový kout zapusteny do technické části. Prepazene příčkou.
To vše demontovatelne. Vše kromě panelů na střeše postele na houpačce s šesti sedaček bude na pevno a zůstávat. Vše bude pořádně zazeplene i podlaha.
No právě iveco je velké ale ne zas tolik. Hledal jsem nějaké plány a fotky a jeden tam měl o chlup větší iveco ale měl tam i garáž na motorky.
Do střechy chci houbu s větráním. Možná dvě když říkáte že je to málo. Plus nějaké střešní okno. Aby vzadu bylo světlo. Ve předu jsou otvírací velké okna plus bude ještě nějaký vetraci systém s rekupirací a chlazenim plus bufík
No to abych si koupil autobus :o
M
mariaČlen
Přidáno před 8 let
dám Ti jednu radu, kterou asi nechceš slyšet. Poslední tři roky se trápím s myšlenkou postavit si vestavbu podle sebe. Protože jsem patrně stejný lakomec jako ty, je mi líto drahou hračku využívat jen třetinu roku. Vymýšlel jsem tedy hybrida, co bude v týdnu vozit železo a o víkendech a dovolených mou drahou rodinu. Jednou se nám podělala pracovní dodávka a navážel jsem týden materiál a chlapy po montážích svým busíkem. Je to hnus velebnosti. Smrad, špína, poškrábané plasty atd. Tzn. vzít si v pátek volno, vyšůrovat, vyklidit, namontovat moduly. Potom cestou vzpomínat a zjišťovat, co se zapomnělo v garáži a co se blbě dotáhlo. Při prudkém zabrždění či manévru plné auto dělových koulí. Za mě to prostě tak jednoduše nejde.

Nyní k financím. Jak se tady mnohokrát psalo, za komfort se platí. To co se dělá sériově nejsi schopen udělat laciněji. Když jsem si spočítal dle zdejších rad, co všechno je třeba udělat, co to bude stát peněz a času, tak mě to zatím zabrzdilo v další tvorbě. Mám 4 děti a musím je nejprve nakrmit a potom si teprve hrát. V minulém týdnu jsem dostal nabídku na atyp od Turčiana. Nové auto s novou vestavbou od někoho, kdo tomu rozumí, postavené dle mých potřeb za cca 1,2mil.

Z toho auto je cca polovina. Když z druhé poloviny bude jen polovina materiál na vestavbu, zůstává 300 tisíc práce, homologace atd. Pokud si takový frajer s takovými schopnostmi jak píšeš, vyděláš 300 tisíc max za čtvrt roku. Spočítej si tedy, jestli ve stejné kvalitě a použitelnosti za 3 měsíce to auto předěláš.

Já si tedy nabil nos v počátku, ještě než jsem cokoli zásadního udělal. Díky názorům lidí zde na fóru, jsem si díky tomu ušetřil spoustu peněz, času a možná i rodinu. Tak se zbytečně nerozčiluj. Ač Ti to možná nepřijde, i po tom všem se Ti zde z možná nepochopitelných důvodů snaží poradit. a ZADARA!!!!!

Jestli mám někde zásadní chybu ve vzorci, tak mne laskavě omluvte a opravte.
K
karmenČlen
Přidáno před 8 let
to Lukash
právě jde o to, že otázky a odpovědi se zcela míjejí...
ty předpokládáš, že existuje nějaké zázračné technické řešení, které dosud nikdo nepoužil, přitom je velice levné a uživatelsky komfortní a současně chceš, aby ti s tím radili lidé, kteří letitou praxí došli k závěru, že nic takového neexistuje...
navíc vycházíš z toho,že projels Evropu s vlhčenými ubrousky, takže to jistě nějak jde...
moje rada nemůže být technická, ale začal bych tím, že si odpovím na otázku: kolikrát za rok pojedu na týden, na prodloužený víkend, na běžný víkend?
co všechno budu muset připravit na autě, abych mohl vyjet? jak to bude dlouho trvat?
je vůbec reálné abych při sebelepších technických vychytávkách do pátku a od pondělka pracoval a ještě stejným autem o víkendu jel na výlet?
...a jestli uvažuji o jednom dvou výjezdech za rok, má to celé cenu?
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 8 let
Já bych viděl možnost i v použití toho Iveca jako tahouna pro nějaký karavan (případně i jiné vozidlo). Auto už je samo o sobě dost velké, takže odpor vzduchu s připojeným přívěsem stoupne jen minimálně (pokud vůbec). Navíc zůstane v autě plno místa na všelijaké příslušenství pro aktivní dovolenou, zábavu atd. Nebude potřeba celkem složitě vymýšlet "vyndavací" přestavbu, která se mi jako myšlenka celkem zamlouvá, ovšem realizace bude horší... Co jsem zatím viděl, tak lidi měli odjímatelnou pouze jakousi konstrukci postele, žádné skříňky, boilery atd. Navíc bude pro rodinu takový karavan nesrovnatelně pohodlnější. Daily by určitě šlo upravit pro občasné přespání, ale těžko půjde udělat, aby to bylo plnohodnotné pracovní a zároveň obytné vozidlo. Vždyť jen představa, že se v autě při práci vylije jakási tekutina (barva, ředidlo, benzin atd.), která zasmrádne celý prostor je je v případě pracovního auta ještě skousnutelná, ale ne už v případě obytného vozu. Navíc jakékoliv auto "natáhne" vůni toho, co se v něm vozí a k čemu se používá, proto bych od univerzální vestavby prozatím upustil a raději přemýšlel nad jinou z mnoha variant. Něco jiného je, když někdo používá dodávku k přepravě osob a do ní si udělá nějaké poličky, regálky, postel atd.

A pokud se rodině taková dovolená zalíbí (což je větší šance právě u mnou zmíněného karavanu), tak je možné přemýšlet a vymýšlet ještě více zlepšováků. :)
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let
Tady by mohl poradit snad jen Vlada Hruska. Kdyz umi pizzu z koberce, tak tady by problem urcite nemel.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
I
IvanGSČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Lukash666 napsal:

Vše se uvidí. Je potřeba vše dořešit vymyslet.
Beru jakékoli nápady.
Kdo kde si s výstavbou nabil kde nos.
Kdo jak by udělal jinak. Celkově různé nápady, vychytavky atd.
Zatím nic nestavim tak hledám jako první inspirace.

Stručně řečeno moje představa.
Píší představa. Nevím jestli to půjde.
Tak od předu.
Sedačky v první řadě otočné. Řeším přední lavici jestli půjde otáčet nebo nějak předělat operadlo aby se jen překlopilo. Sedačka řidiče bude vyměněna za sedačku asi z Fordu Galaxy. Toto auto mám a mám obě přední sedačky otočné. Našel jsem i foto Iveca a tam to jeden tak předělal. I sedadlo spolujezdce ale to bylo jednomistne. Já bych potřeboval aby zůstalo dvoumistne.
Druhá řada je trimistna
Ta by zůstala asi jak je. Možná udělat pohodlnější jak na cesty tak pak na sezení když se bude jíst či třeba hrát karty. Nad tím vším bude na houpačce rám s postelí u stropu který se na spaní zhoupne dolů a bude se spát až hlavou u palubky. Další spaní zatím nedoreseno. Pak bude v zadní části dřez sprchový kout zapusteny do technické části. Prepazene příčkou.
To vše demontovatelne. Vše kromě panelů na střeše postele na houpačce s šesti sedaček bude na pevno a zůstávat. Vše bude pořádně zazeplene i podlaha.
No právě iveco je velké ale ne zas tolik. Hledal jsem nějaké plány a fotky a jeden tam měl o chlup větší iveco ale měl tam i garáž na motorky.
Do střechy chci houbu s větráním. Možná dvě když říkáte že je to málo. Plus nějaké střešní okno. Aby vzadu bylo světlo. Ve předu jsou otvírací velké okna plus bude ještě nějaký vetraci systém s rekupirací a chlazenim plus bufík
No to abych si koupil autobus :o


Jak jsem psal, zatím tomu moc nerozumím, ale snad mám zdravý úsudek, kombinační schopnosti i posuzování priorit. V první řadě myslím, že mozkovou kapacitu bys mohl obrátit od některých - v tuto chvíli - méně podstatných věcí, k těm důležitým. Psal jsi, že sis nic nemaloval, což osobně považuji za první chybu. Naproti tomu řešíš houby a střešní okna. Píšeš "Další spaní zatím nedořešeno". To je podle mne zásadní věc, auto, jak píšeš, není malé, ale ani velké. Píšeš, že chceš zachovat 3 sedadla vpředu a 3 vzadu. Kolik vás bude cestovat? Asi jsi to psal a nechce se mi to hledat, předpokládám, že max. 4 lidé. Proč 6 sedadel, která zabírají místo důležitějším věcem, mj. prostoru, který budou ráno, v dešti, 4 lidi potřebovat na to, aby vstali a oblékli se? Za mne bych v úvahách vyhodil přední dvojsedadlo a nahradil ho samostatnou otočnou sedačkou. K tomu otočné sedadlo řidiče. Mezi nimi volný prostor, aby se dalo chodit zezadu dopředu a naopak, vstát, otočit sedadla a zase si sednout. Aby se nevyhodila dvousedačka, dal bych ji dozadu a vyhodil trojsedák, opět bude víc místa. Zdůrazňuji, že auto neznám a nevím, jak je to technicky řešitelné. Dál bych řešil spaní pro CELOU posádku. Spouštěcí/sklápěcí dvoulůžko je OK, ale je třeba dořešit, a to před houbami a bojlerem, zbylé spaní. To je velká plocha s jasně definovatelnými minimálními rozměry, na kterých se nedá ušetřit. Pak uvažuj nad dalšími věcmi, jejich nutností a velikostí. Začal bych od nutných a ujasnil jejich rozměry. Pokud považuješ sprcháč za nutný, ujasni si jeho minimální rozměry, abys vešel, otočil se, ohnul pro spadlé mýdlo atd. Od nutných věci s jasnými minimálními rozměry, po méně nutné nebo takové, kde se dá šetřit místo výběrem menšího spotřebiče apod. Uvažuj i o využití prostoru ve svislém směru. Když vyřešíš třeba zbylé spaní vzadu, uvažuj nad variantou spaní v jedné rovině nebo palanda, která se dá třeba sklopit a vytvoří opěradlo pro sezení. Nebo podélné lavice se stolkem uprostřed, ze kterých se spojením udělá dvoulůžko. Nebo 2 výše umístěné postele sklopné k bočním stěnám, pod nimi může být spousta věcí. Variant je hodně, inspiruj se jinými vestavbami, namaluj si auto v měřítku, maluj a gumuj, maluj a gumuj, půdorys některých věcí můžeš vystřihnout z papíru a postrkovat je po výkresu auta. Ono to pak nějak do sebe zapadne a nakonec se ukáže, jestli se vejde Tvůj bojler nebo bude třeba to vyřešit jinak.
Ale třeba uvažuji špatně a zkušení mne opraví, sám se rád poučím...
R
RadovanČlen
Přidáno před 8 let
Mně osobně se zamlouvá názor použít Iveco jako tahouna před karavan.Před výjezdem netřeba nic překopávat,zjednodušeně řečeno stačí jen zapřáhnout.
Ono spouštěcí lůžko a jiné vychytávky jsou sice fajn,ale...
My jezdíme jen dva,začínali jsme s mrňavým karavanem,potom větším,atd.
Časem člověk vyzkouší a pochopí,že předělávat spaní na sezení,když je den a hnusný počasí a chceš si jen tak sednout třeba ke kafi u stolu,protože venku to zrovna nejde - věř,že to časen přestane bavit a to jsme v tom prostoru jen dva.
Takže jsme chtěli karavan s druhým sezením,aby se spaním nebylo nutno manipulovat,když si chci jen tak sednout - myslí,že i tohle patří k pocitu komfortu.
Tohle všechno pořídíš v případě staršího karavanu za míň,než výrobou vestavby.
Ono fakt není moc schůdné docílit zvýšení komfortu cestou úspory nákladů a hledáním nových neověřených nápadů i když snílkovství je jistě hezká věc.
Navíc rady,které Ty jsi tu nenašel Ti v mnoha případech nezištně psali ti,kteří už leccos postavili a procestovali a vědí své...
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
simchasimchaČlen
Přidáno před 8 let
No já nevím, mě tohle vlákno silně připomíná úžasné vlákno o kytaře a strunách. :)
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
Jo jo to vše naprosto chápu.
Je to vše divočina a také to člověk jen tak nevymyslí a lusknutim prstu neudělá. Naděje mít to hotové do léta upadá ale zase nechci nad tím zlamat hůl.
Ale už jsem pár věcí do aut namontoval. Jako třeba různé příčky a různé uložené prostory či demontovatelne patra které měli nostnost na materiál a pod tím nářadí které bylo zabezpeceno před vykradení. Atd. A vše poměrně na koleni bez dílny.
Jedna bomba věc je co kupuji do práce jsou hliníkové profily které se dají různě montovat do sebe a kolega si s toho vyrobil obrovský rám pro akvária které mají každé snad tunu a drží to. Já mám s toho v autě taky patro a už jsem také na to naházel snad půl tuny a a ani se to mohlo a x km stim jel. Je to lehké rychle montovatelne a mám na to jako odběratel velkou slevu. Je to super stavebnice. Nic se nevaří. Stačí pilka na železo a třináctka klíč.
Tak že udělat v autě jen prichytky a šup dovnitř utáhnout šrouby a jedem. Tedy ještě x věci před tím a nezapomenout naložit posádku


Citovat

maria napsal:

dám Ti jednu radu, kterou asi nechceš slyšet. Poslední tři roky se trápím s myšlenkou postavit si vestavbu podle sebe. Protože jsem patrně stejný lakomec jako ty, je mi líto drahou hračku využívat jen třetinu roku. Vymýšlel jsem tedy hybrida, co bude v týdnu vozit železo a o víkendech a dovolených mou drahou rodinu. Jednou se nám podělala pracovní dodávka a navážel jsem týden materiál a chlapy po montážích svým busíkem. Je to hnus velebnosti. Smrad, špína, poškrábané plasty atd. Tzn. vzít si v pátek volno, vyšůrovat, vyklidit, namontovat moduly. Potom cestou vzpomínat a zjišťovat, co se zapomnělo v garáži a co se blbě dotáhlo. Při prudkém zabrždění či manévru plné auto dělových koulí. Za mě to prostě tak jednoduše nejde.

Nyní k financím. Jak se tady mnohokrát psalo, za komfort se platí. To co se dělá sériově nejsi schopen udělat laciněji. Když jsem si spočítal dle zdejších rad, co všechno je třeba udělat, co to bude stát peněz a času, tak mě to zatím zabrzdilo v další tvorbě. Mám 4 děti a musím je nejprve nakrmit a potom si teprve hrát. V minulém týdnu jsem dostal nabídku na atyp od Turčiana. Nové auto s novou vestavbou od někoho, kdo tomu rozumí, postavené dle mých potřeb za cca 1,2mil.

Z toho auto je cca polovina. Když z druhé poloviny bude jen polovina materiál na vestavbu, zůstává 300 tisíc práce, homologace atd. Pokud si takový frajer s takovými schopnostmi jak píšeš, vyděláš 300 tisíc max za čtvrt roku. Spočítej si tedy, jestli ve stejné kvalitě a použitelnosti za 3 měsíce to auto předěláš.

Já si tedy nabil nos v počátku, ještě než jsem cokoli zásadního udělal. Díky názorům lidí zde na fóru, jsem si díky tomu ušetřil spoustu peněz, času a možná i rodinu. Tak se zbytečně nerozčiluj. Ač Ti to možná nepřijde, i po tom všem se Ti zde z možná nepochopitelných důvodů snaží poradit. a ZADARA!!!!!

Jestli mám někde zásadní chybu ve vzorci, tak mne laskavě omluvte a opravte.


Automatické sloučení 12.03.2016 17:54:
Dnes jsem docílil dalšího levelu.
Pořídil jsem 19' LCD na 12v. Tak že z půlky hotovo
Ne to byl vtip. Ale pořízeno do auta.
Upravil Lukash666 dne 12.03.2016 18:54, před 8 let
Pepa001Pepa001Člen
Přidáno před 8 let
Teď trochu reality , zrovna dělám vestavbu do malého Transitu , jenom pro představu zde uvedu kolik mě stojí zaizolování a obklad stěn u mé vestavby s tím že se pak za odvedenou práci nebudu muset snad stydět a bude to trochu funkční.
- izolace K-flex samolepící s AL potahem 7.000,-
-překlížka na obklad stěn 4mm 2.900,-
-překlížka na podlahu 1.400,-
-potahová látka na stěny 3.000,-
celkem 14.300,-

Teď se ještě vrátím k celkové ceně, pokud by se použila klasická vata tak bude cena samozřejmě někde jinde třeba kolem 9.000,-.
No a když vezmu že budeš izolovat auto které je jednou tak velké než můj Transit tak by tě tahle sranda mohla přijít na nějakých 20.000,- při použití klasické izolace.
To je řeč čísel na mých účtech.
Pepa, Alča, Niki (11) VW T4 + střešní stan , karavan N-126n
M
mariaČlen
Přidáno před 8 let
bylo to již řečeno tisíckrát, takže po tisíc a jedné: fyzikální zákony neojebeš. Zbytečně nás tady o tom přesvědčuješ. Tuna v akvárku je něco jiného než tuna v autě. Je zásadní rozdíl ve statickém namáhání a dynamickém. Ale to Ti doufám jako projektantovi nemusím připomínat. Šroubovaná stavebnice je dobrá na výstavní stánek, jeden den postavit a za tři dny rozebrat. Každý šroubovaný spoj se opakovaným rozebíráním znehodnocuje. To co poprvé drželo, podesáté už držet nebude. Stavíš, nebo se chystáš stavět bombu na kolech. Bombu ne v pozitivním smyslu. Nejlepší bude, když skončíš u té televize a velice dobře ji připevníš. I ta vás v tom autě může zabít!!!!!

Pokud je Ti líto papíru, který znehodnotíš kreslením, potom se na to asi vykašli. Bude to určitě dražší než tuna papíru. Nebo kresli v počítači, tam žádný papír do doby tisku nepotřebuješ.
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
Proboha to je mě vše jasné. A to není stavebnice na stavění stánku.
Chápu vše při čelním nárazu i malé dítě vyvine až dvě tuny. Toto je dělaný na stavění konstrukcí s velkým zařízením. Opravdu nechci aby při srážce z debilem aby nám všem něco utrhlo hlavy. Vše bude pevně prikotvene a ještě jistěné. Pro to bude i ta příčka od technické části. I pes může zabít posádku.

Citovat

maria napsal:

bylo to již řečeno tisíckrát, takže po tisíc a jedné: fyzikální zákony neojebeš. Zbytečně nás tady o tom přesvědčuješ. Tuna v akvárku je něco jiného než tuna v autě. Je zásadní rozdíl ve statickém namáhání a dynamickém. Ale to Ti doufám jako projektantovi nemusím připomínat. Šroubovaná stavebnice je dobrá na výstavní stánek, jeden den postavit a za tři dny rozebrat. Každý šroubovaný spoj se opakovaným rozebíráním znehodnocuje. To co poprvé drželo, podesáté už držet nebude. Stavíš, nebo se chystáš stavět bombu na kolech. Bombu ne v pozitivním smyslu. Nejlepší bude, když skončíš u té televize a velice dobře ji připevníš. I ta vás v tom autě může zabít!!!!!

Pokud je Ti líto papíru, který znehodnotíš kreslením, potom se na to asi vykašli. Bude to určitě dražší než tuna papíru. Nebo kresli v počítači, tam žádný papír do doby tisku nepotřebuješ.
K
kremilekČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Lukash666 napsal:
.... srážce z debilem...

:g

Můj dědeček říkávali, že kůň je nebezpečný zezadu, vůl zepředu a blbec ze všech stran. Zdůrazňuji, že toto není mířeno na nikoho konkrétního. To bych si zde nikdy nedovolil.
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
:^

Citovat

kremilek napsal:

Citovat

Lukash666 napsal:
.... srážce z debilem...

:g

Můj dědeček říkávali, že kůň je nebezpečný zezadu, vůl zepředu a blbec ze všech stran. Zdůrazňuji, že toto není mířeno na nikoho konkrétního. To bych si zde nikdy nedovolil.


Automatické sloučení 13.03.2016 10:28:
Jo to by bylo lepší. Cvak na kouli doplnit vodu dobít baterie. Naplnit ledničku a tradá. Chci ale jezdit po Evropě do měst hor atd.
Tak ten ocas za dlouhým Ivecem je šílenost. To už bych spíš jel s osobákem a karavan někde nechal a jel se někam podívat.
Ale to fakt nechci. Jak jsem psal tak chci být co nejvíc mobilní a nenápadný. A pokud možno co nejlépe zaparkovat.
Mám ze svým Fordem Galaxy takhle projetych km hodně. Ale ve dvou. Tak pokračovat ve stejném duchu s rodinkou.
S tím bojlerem se tu nechci prosazovat hledám alternativu toho jak nejlépe vše mít vychytané a jednoduché. Ale jak jsem psal. Tak to je dotaz ne tu ukazovat že takhle to bude. Dejte mě jinou nabídku jak to udělat jinak. Ale s tím aby to fungovalo tak jak chci a požadují

Citovat

Radovan napsal:

Mně osobně se zamlouvá názor použít Iveco jako tahouna před karavan.Před výjezdem netřeba nic překopávat,zjednodušeně řečeno stačí jen zapřáhnout.
Ono spouštěcí lůžko a jiné vychytávky jsou sice fajn,ale...
My jezdíme jen dva,začínali jsme s mrňavým karavanem,potom větším,atd.
Časem člověk vyzkouší a pochopí,že předělávat spaní na sezení,když je den a hnusný počasí a chceš si jen tak sednout třeba ke kafi u stolu,protože venku to zrovna nejde - věř,že to časen přestane bavit a to jsme v tom prostoru jen dva.
Takže jsme chtěli karavan s druhým sezením,aby se spaním nebylo nutno manipulovat,když si chci jen tak sednout - myslí,že i tohle patří k pocitu komfortu.
Tohle všechno pořídíš v případě staršího karavanu za míň,než výrobou vestavby.
Ono fakt není moc schůdné docílit zvýšení komfortu cestou úspory nákladů a hledáním nových neověřených nápadů i když snílkovství je jistě hezká věc.
Navíc rady,které Ty jsi tu nenašel Ti v mnoha případech nezištně psali ti,kteří už leccos postavili a procestovali a vědí své...
Upravil Lukash666 dne 13.03.2016 11:28, před 8 let
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 8 let
Já už to tady přestávám chápat. Chceš radu ?
Stokrát tu byla rada řečena. Ale vždy jsi ji přebyl nesmyslem. :o
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 8 let
Tak potom stačí dodělat tak 2-3 závěsné skříňky, 2 skříňky na zem, nějakou matraci, 2x20l kanystr, 3 balíčky vlhčených ubrousků, samozřejmě také ověřený vařič... a jede celá rodina, ne? :D Proč vymýšlet nějalé složitosti?
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
Asi se tu nechápeme nikdo. Já nevím jestli vaše dovolená je přejet do kempu a tam se plácat celou dovolenou pod markýzou. Na rozkladacich židlích a čumět si s ostatními do krku. Nebo co očekáváte od dovolená v karavanu. Já chci poznávat a užít si co nejméně starostí a řešení kde co a jak.
Martin MrakMartin MrakČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Lukash666 napsal:

Asi se tu nechápeme nikdo. Já nevím jestli vaše dovolená je přejet do kempu a tam se plácat celou dovolenou pod markýzou. Na rozkladacich židlích a čumět si s ostatními do krku. Nebo co očekáváte od dovolená v karavanu. Já chci poznávat a užít si co nejméně starostí a řešení kde co a jak.



Tak pořádně čti cestopisy a prohlížej fotogalerie a uvidíš,kdo a jak tráví dovolené a s jakou výbavou.
Tím jak se tady prezentuješ si děláš drobné nepřátele.
Martin
Facebook- Martin Havelka
Pepa001Pepa001Člen
Přidáno před 8 let
Ty jsi se zhlédl v cestování na divoko, ale zamyslel jsi se jak to bude vůbec zvládat ten tvůj prcek, možná budeš ještě rád za kempy. Je vyloženě vidět že o tomhle typu cestování a ještě s dětmi nevíš vůbec nic.
Pepa, Alča, Niki (11) VW T4 + střešní stan , karavan N-126n
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Lukash666 napsal:

Asi se tu nechápeme nikdo. Já nevím jestli vaše dovolená je přejet do kempu a tam se plácat celou dovolenou pod markýzou. Na rozkladacich židlích a čumět si s ostatními do krku. Nebo co očekáváte od dovolená v karavanu. Já chci poznávat a užít si co nejméně starostí a řešení kde co a jak.


Dám ti dobrou radu, pokud nechceš mít starosti a řešit co a jak, tak si obytné auto nepořizuj.

Já vím, měl jsi Galaxy a projel si celou Evropu. No, já měl Jawu 350 a místo spolujezdce tam seděl spacák a taky jsme spolu ( s tím spacákem ) projeli bez starostí celou Evropu .... před 25ti lety :D
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,237,602 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23415 sekund | Průměrně za: 0.23415 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.43MB/4MB