Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Nástavba do Iveco Daily: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Nástavba do Iveco Daily

Poslední aktualizace před 7 let
I
IvanGSČlen
Přidáno před 8 let
Obytným autům rozumím jako koza petrželi, něco jsem nastudoval, něco nasál od zkušenějších, přesto jsem laik a rad si vážím. Na rozdíl od tazatele vidím v tomto vláknu spoustu cenných rad. Opravdu hodně. Moderních. Komfortních. Spolehlivých. Přesně takových, jaké si tazatel přeje mít auto. Bohužel souhlasím s příspěvkem, že tazatel nechce rady, ale potvrzení správnosti svého přístupu. Nevím, mně přijde bojler jako z karavanového středověku. A taky čerpadlo, "např. pro čerpání vody ze studny". Nebo už jen samotná úvaha "Co děláte s hovinkama? Pokud nechcete mít chemicky WC. "... Ani za kombinací dodávky využívané k práci a modulárního, demontovatlného, obytného interiéru, si neumím představit komfortní cestování, ale mohu se mýlit.

Zaujala mne jedna věta na začátku vlákna, tazatel má rodinu, které nechce cestování obytným autem znechutit a proto chce komfort, "... aby první dovolená nebyla i poslední". Moje rada je, ať se na všechny ty středověké vynálezy vykašle, jinak s ním rodina opravdu na druhou dovolenou nepojede.

Na druhou stranu je sebevědomý novátor a já mu držím palce, ať postaví auto podle svých představ, nikoho se na nic neptá a pak se pochlubí. Těším se. Pár takových lidí jsem znával. 9 z 10 jejich nápadů byly nepoužitelné šílenosti, ale ten desátý byl geniální a jeden známý s ním nakonec udělal díru do světa a zbohatl...
ScooterMartyScooterMartyČlen
Přidáno před 8 let