Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Nástavba do Iveco Daily: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Nástavba do Iveco Daily

Poslední aktualizace před 7 let
Lukash666Lukash666Člen
Přidáno před 8 let
Zdravím všechny. Jsem laik ale přemýšlím nad koupí dodávky a v hlavě začínám stavět. Přemýšlím o různých vychytavkach. Kdysi jsem cestoval po Evropě ve Fordu Galaxy a to mě stačilo balíček vlhčenych ubrousku 20l kanystr a starý PB vařič a to je vše. Teď ale mám už rodinu a chtěl bych postavit obytné auto. Jsem řemeslník tak zvládnu vše možné.