coupiciČlen Přidáno
před 7 letTaky jsem přemýšlel co obětovat.Bez rezervy a vercajku nikam nejedu,takže normálně naloženi 4250 kg.Nějak to dopadne,hlavu mě neurvou......
obytka s alkovnou, jirka42 gábina37,david8 kuba 5 roků
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 7 letVelká většina velkých aut kolem 7,3-7,5m délky jezdí přetížených, Když jsem kupoval nový Elnah měl jsem na faktuře váhu auta i váhu každého doplňku (satelit, markýza std.) tedy nebylo co reklamovat.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Naše auto taky prošlo dietou. Vyházel jsem všechny nepoužívané krámy, místo rezervy vozím kartičku ADAC, vody tankuji jen cca 15l a jezdím maximálně s půlkou nádrže (především přes AT). Výsledná hmotnost 3580Kg včetně dvou osob. Na integrál 6,8m s dvojitou podlahou, heavy podvozkem, 3.0l motorem, a kempovým nábytkem spolu se dvěma e-koly v garáži myslím slušný výsledek. Další redukce by už byla možná jen na úkor automatického satelitu a TV, které prakticky taky nepoužíváme ale zůstaly by po něm stopy na střeše.
Na prodejce bych vinu neházel. Hmotnost auta je vždy uváděna v provozním stavu (3/4 nádrže, 20lvody, plyn a 80kg řidič) ale bez doplňků, nákladu a zbytku osádky .
Markýza, SAT, okna navíc, silnější motor, větší lednice, zastínění, audio a ...... to vše něco váží. Výrobce tuto hmotnost uvádí v katalogu příslušenství. Problém je bohužel většinou na naší straně. To my chceme velké, dobře vybavené auto a ignorujeme přitom fyzikální zákonitosti. Do 3,5 t se s 7,5m autem a čtyřčlennou posádkou dá dostat jen za cenu kompromisů ve výbavě.
HatitiČlen Přidáno
před 7 letCitovat
Herman napsal: .... žena je na předposledním místě poslední je pes.Pěkný den .:D
... ten poslední nekecá do řízení, co? ... :o
!y+!u+!i+:i+:i
"Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká aby byl a je, tak má bejt to co je a nemá bejt to co není, jak tomu v mnoha případech je!" :^
(Pan Jan Werich)
Pánové a Vy si myslíte, že ten pes by se nechal vyhnat ze své boudečky? O tom já pochybuji!!!
coupiciČlen Přidáno
před 7 letKdyž jsem byl na vaze bez vody,rezervy,proste s ùplně prázdným autem,samo,markyzu sem neodělal,byla váha 3600kg.Nemám co řešit,vše jsem naložil,zaizoloval podlahu mirelonem a jezdim......
obytka s alkovnou, jirka42 gábina37,david8 kuba 5 roků
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 7 letCitovat
Rudy napsal:
Naše auto taky prošlo dietou. Vyházel jsem všechny nepoužívané krámy, místo rezervy vozím kartičku ADAC, vody tankuji jen cca 15l a jezdím maximálně s půlkou nádrže (především přes AT). Výsledná hmotnost 3580Kg včetně dvou osob. Na integrál 6,8m s dvojitou podlahou, heavy podvozkem, 3.0l motorem, a kempovým nábytkem spolu se dvěma e-koly v garáži myslím slušný výsledek. Další redukce by už byla možná jen na úkor automatického satelitu a TV, které prakticky taky nepoužíváme ale zůstaly by po něm stopy na střeše.
Na prodejce bych vinu neházel. Hmotnost auta je vždy uváděna v provozním stavu (3/4 nádrže, 20lvody, plyn a 80kg řidič) ale bez doplňků, nákladu a zbytku osádky .
Markýza, SAT, okna navíc, silnější motor, větší lednice, zastínění, audio a ...... to vše něco váží. Výrobce tuto hmotnost uvádí v katalogu příslušenství. Problém je bohužel většinou na naší straně. To my chceme velké, dobře vybavené auto a ignorujeme přitom fyzikální zákonitosti. Do 3,5 t se s 7,5m autem a čtyřčlennou posádkou dá dostat jen za cenu kompromisů ve výbavě.
Rudy veril by si tomu, ze i vestavbari musi s kilogrami slusne zachazet ? :_
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Věřil, nejsi první kdo na to přišel. Plechová bouda váží více než aluminiový sendvič s PUR pěnou. Myslím, že 6,5 m vestavba bude na tom s váhou podobně jako stejně dlouhý integrál.