Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 koupe zanovni alkovny: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

koupe zanovni alkovny

Poslední aktualizace před 8 let
T
tomas3Člen
Přidáno před 8 let
Chceme koupit zanovni alkovnu. Mozna i novou, pokud ma byt rozdil minimální, tak si ji radsi nakonfigurujeme presne podle sebe. Mame par dotazu:
1. Jake mate OSOBNI zkusenosti s jednotlivymi znackami? Zatim vedou Carado, Knaus, LMC, Euramobil
2. Giottiline se nam libi designem i vnitrnim usporadanim, ale muzem verit vyrobci? Nemam zadne reference
3. Je vyssi cena napr Laika opravdu o vyssi kvalite nebo spis jen o designu a znacce?
4. Mam nejake zkusenosti z pujceni polointegralu a integralu. Tam mi 96kW motor stacil. Ma alkovna o tolik vetsi odpor, ze je nutne sahnout po 110 kW ci vice?
5. Budu rad za jakekoliv dalsi tipy a postrehy

Diky!!!
pedapedaČlen
Přidáno před 8 let
Taky jsem něco podobného řešil...

1.Vyhrálo Carado, jednoznačně nejlepší poměr cena / výbava - uspořádání - kvalita
2.Giottline - Ital...už bych nechtěl. Vadí mne, že používají standartní komponenty (hadice, sk pásky, vodovodní baterie apd. apd.) které nejsou primárně vyvinuté pro bydlíky.
3.Až strávíš víc jak xy nocí / rok v autě, tak si kup Laiku.
4.130Ps stačí
5.Je toho moc :-)

toť názor
daluksdaluksČlen
Přidáno před 8 let
Ahoj,
Mám LMC alkovnu 6let, kupovaná jako nová.
Zatím nebyly problémy s ničím, kromě výměny vodního čerpadla. Silnější motor doporučuji, mám 140PS a když jsme naložení tak je to akorát.
Co se týče volby nové/zánovní tak určitě záleží na konkrétním autě. Já osobně bych si raději připlatil za nové v konfiguraci, která mi bude plně vyhovovat.
Někde na fóru jsem četl pěkný příspěvek na toto téma a plně se s ním ztotožňuji: "chci se sprchovat se svou vlastní plísní na nohách a spát s mými vlastními roztoči v posteli" :).
Pokud bys chtěl bližší info tak písni na SZ
copycopyČlen
Přidáno před 8 let
čo by bolo u mňa hlavnými kritériami pri výbere nového auta:

a, podvozok - jedine Al-Ko, je to úplne iný pocit na ceste (nízke ťažisko, nezávislé zavesenie kolies), ako klasický rám vzadu s tuhou nápravou a vinutými pružinami. Naviac úspora hmotnosti = vyššia doložnosť.

Klasický rám:
www.motor-talk.de/images/News/2006-06/14987pix1hires.jpg



vs. Al-Ko
www.hymer.com/assets/uploads/523/Mood_2_AMC_Chassis_2_Achser_Tiefrahmen_220mm_Fiat_original_250513TT.jpg


b, konštrukcia obytnej nástavby - už by som nikdy nekúpil klasickú drevenú priehradovú konštrukciu, izolovanú penovým polystyrénom.
womo-beratung.de/Fachwerkaufbau.jpg
Upravil copy dne 10.02.2016 17:13, před 8 let
T
tomas3Člen
Přidáno před 8 let
Diky vsem za odpovedi. Pomahaji se rozhoupat spravnym smerem. Zaujal me ten ram. Bohuzel prave LMC ani Carado nerikaji co to je za ram. Znamena to automaticky, ze je to ten "spatny"/klasicky? Ma to opravdu takovy vliv na jizdni vlastnosti? Hmotnost je jasna. AlKo neni ani mozny za priplatek
hombredavidhombredavidČlen
Přidáno před 8 let
A co euramobil? Dvojitá podlaha, super izolace...
P
poldajČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tomas3 napsal:

Diky vsem za odpovedi. Pomahaji se rozhoupat spravnym smerem. Zaujal me ten ram. Bohuzel prave LMC ani Carado nerikaji co to je za ram. Znamena to automaticky, ze je to ten "spatny"/klasicky? Ma to opravdu takovy vliv na jizdni vlastnosti? Hmotnost je jasna. AlKo neni ani mozny za priplatek


Ve většině aut je klasický rám.ALKO mají vyšší třídy .Alespoň jsem se tak s tím zatím setkal.
Je také třeba počítat s tím že když rám ALKO automaticky přes 3,5 t.A nikdo nebude tvrdit ze ne.Teda tvrdit to může tj. fakt.Ale spíš lže.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 8 let
U toho Alka je taky potřeba říct jak je to s náhradníma diskama (rozteče). Tak ultra zásadní rozdíl to zas není. Měchy dost dohoní. Dnešní Carado je skoro stejně dobrý jak Hymer. Šéf servisu kterýho si hodně vážím má radši Carada než Hymry. V poslední době začínám jeho názoru rozumět.Vo italskej autech se ani nerozepisuju. Laika je Ferrari.
@copy: Luboši já myslím že dneska vesměs všichni řežou sendviče na CNC. Lišejí se akorát tloušťkou, ne?
copycopyČlen
Přidáno před 8 let
Karle sendvič ano, aj keď tam sú tiež rozdiely (zloženie). Ale vieš čo som mal na mysli - klasický "fachwerk" proti sendviču.

No a s tým Alkom - ťažisko, hmotnosť, nezávislé zavesenie, šírka zadnej stopy. Ono napr. na D1 je to teda statočne poznať.
T
tomas3Člen
Přidáno před 8 let
Tak ted jste mi spis zamotali hlavu)) mam tedy trvat na Al-Ko? ...je taky mozne, ze co clovek to nazor)
copycopyČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

U toho Alka je taky potřeba říct jak je to s náhradníma diskama (rozteče). Tak ultra zásadní rozdíl to zas není. Měchy dost dohoní. Dnešní Carado je skoro stejně dobrý jak Hymer. Šéf servisu kterýho si hodně vážím má radši Carada než Hymry. V poslední době začínám jeho názoru rozumět.Vo italskej autech se ani nerozepisuju. Laika je Ferrari.
@copy: Luboši já myslím že dneska vesměs všichni řežou sendviče na CNC. Lišejí se akorát tloušťkou, ne?


Karle, ja som v tom, že disky na Ducato+Alko sú normálne fiaťácke. Je tam nejaká iná rozteč? Neviem čo máš na mysli. Predné a zadné disky sú identické. zatiaľ som nevidel, že by neboli.

Carado nemôže byť nikdy tak dobré ako Hymer, lebo je to lacnejšia značka od Hymeru. To ako keby VW chcel robiť Passata lepšieho ako Audi A6 (aj keď Superb/Passat je už ten rozdiel malý).

Hymer to má v takomto poradí:
1. Niesmann
2. Laika/Hymer
3. LMC (odkedy skončil TEC, občas ho dávajú zarovno s Hymerom a Laikou, ale napr. alkovnu Breezer robia ešte klasickou technológiou)
4. Burstner/Dethleffs
5. Sunlight/Carado.

Takisto od Euramobil je teraz lacnejšia "sestra" Forster, u Adrie zase Sun Living, atď.

Giottiline/PLA je taká zvláštna značka. Okrem svojich značiek robia pre tých, ktorí im dajú objednávku. Napríklad pre Ganteho a Palmowského robia tie najlacnejšie modely, ale napr. robili aj autá pre Fendt (t.j.Hobby) - a prestali aj pre problémy s kvalitou, aspoň som tak počul.

Čo sa sendvičov týka - nie je to to isté. Mám množstvo fotiek z rozličných fabrík, nejaké odrezky mám aj doma. Líšia sa použitou penou, a takisto aj materiály obloženia vonku (alu alebo laminát) a vnútri (alu, laminát, preglejka, sololit). No veď to vidíš sám, pri opravách.
A záleží, ako je ktorý robený - za studena alebo za tepla, pod tlakom alebo bez. Potom spojenie panelov na nástavbe - to je celá alchýmia.

Na porovnanie Hymer vs. LMC. Asi ťažko by tie LMC panely uniesli celé auto. Ale aj tak je to oproti klasickému drevenému fachwerku veľký pokrok.
Upravil copy dne 11.02.2016 03:54, před 8 let
copy Připojili následující obrazek:
pual_nosnost.jpg Obrázek nebyl nalezen lmc-llt.jpg
K
Kratas68Člen
Přidáno před 8 let
Karel Prokop: Karle netušíš, jak u těch CNC rezanejch sendvičů dostávají dovnitř rozvody ele? Docela by me to zajímalo. ..

Zdravím M. K.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 8 let
Kratas: husí krky vložený před upečením v autoklávu (většinou).
Copy:nedávno jsme řešili Hymer integru a disky jsou úplně jiný rozteče. V CZ je nedokázali zákazníkovi známí pneuservisáci sehnat, chtěli jsme je dovízt z DE ale majitelé nakonec rezignovali že to přezujou,...
Rezervu stejně nemají, takže to budou muset řešit.
Kdo o pryžích něco ví - tak ví že opravárenská sada je vejmrd nejhrubšího zrna a tomu kdo se k tomu uvolil (výrobci a projektanti) bych dal s požitkem pěstí. I dvakrát. Zmrdi :o sou to. Nic jinýho.
to All.: většinou než z rychlosti 90-100km s tou naloženou 4t krávou zastavíte, tak rozválíte kord. Neopravitelně. Bez rezervy jste víte kde. Ale na to přijdete, až když je sračka na světě. V noci, na vopuštěný silnici a nejlíp mimo signál. Případně na dálnici. Tam ty pryže taky bouchají rády.

Fuj to mě zase bouchly saze. Jen sem si na to vzpoměl.
Mě řachla loni pryž na dvouosáku v Makedonii na dálnici. Nejspíš načatá na okreskách a během pár km na dálnici zařvala. VŽDY vozím rezervu, hever a vercajk. Odzkoušené !!! Ale i tak to byla docela fuška vyměnit. Vokolo nás zvesela drandili mladí běženci na kolech. Prima zážitek. Nevím co bych dělal s vobytkou která by tam stála s ženou a dětma a snažil se z dálnice někam dostat a něco nějak řešit. Na Balkáně. My jezdíme zásadně balkán. Do hor, ale cesty stejně jedeme páteřní civilizací.

Fuj to mě zase vytočilo.
Já za to nemůžu. Já se tomu šlendriánu a tý šílený vymrdanosti nemůžu smát. Mě už to nejde. Auto za 1,5mega a nemá rezervu aby se vešlo do doložnosti.
Koho outlocit moje rétorika uráží, ať to nečte. A nebo mě dejte Ban.

Všem hezkej den
Karel, Váš servisák v aktivní službě.
karlosVWkarlosVWČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tomas3 napsal:

Diky vsem za odpovedi. Pomahaji se rozhoupat spravnym smerem. Zaujal me ten ram. Bohuzel prave LMC ani Carado nerikaji co to je za ram. Znamena to automaticky, ze je to ten "spatny"/klasicky? Ma to opravdu takovy vliv na jizdni vlastnosti? Hmotnost je jasna. AlKo neni ani mozny za priplatek


LMC má klasiku rám a myslím,že od 2015/2016 nelze postavit nové auto na Al-Ko...dříve tuším za příplatek. Mám již druhé LMC (rv. 2007 a nyní rv 2013) s normálním podvozkem a nemám s tím problém. První auto mělo vzadu měchy...současné nemá a zatím je dávat nebudu.Jezdí se mi s tím dobře,žádné vlnění po silnici ve vyšší rychlosti nezaznamenávám. Netuším jak jsou třebas zadní nápravy poruchové nebo náročné na výměnu dílů,ale Al-Ko bude cenově dozajista jinde :)
1970 + 1977 + 2002
Fiat Ducato EuraMobil PRS695SB
nějaké ty fotky https://karlosvw.rajce.idnes.cz/
SOUNDSHOP.CZ vše pro car hifi & car multimedia
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let
Mám nápravu Alko Heavy a rozteče 16tek jsou normální fiaťácký :x
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
karlosVWkarlosVWČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

tomas3 napsal:

Chceme koupit zanovni alkovnu. Mozna i novou, pokud ma byt rozdil minimální, tak si ji radsi nakonfigurujeme presne podle sebe. Mame par dotazu:
1. Jake mate OSOBNI zkusenosti s jednotlivymi znackami? Zatim vedou Carado, Knaus, LMC, Euramobil
2. Giottiline se nam libi designem i vnitrnim usporadanim, ale muzem verit vyrobci? Nemam zadne reference
3. Je vyssi cena napr Laika opravdu o vyssi kvalite nebo spis jen o designu a znacce?
4. Mam nejake zkusenosti z pujceni polointegralu a integralu. Tam mi 96kW motor stacil. Ma alkovna o tolik vetsi odpor, ze je nutne sahnout po 110 kW ci vice?
5. Budu rad za jakekoliv dalsi tipy a postrehy

Diky!!!


1. mám LMC kupované jako půjčovna tady http://www.lmc-ca...-2013.html a jsem spokojen.Auta v půjčovně má tato firma udržované a opečovávané. Navíc bych řekl že přístup prodejců je více než standardní. K nim se za čas opět rád vrátím..
2. italské auto je hezké,ale ta kvalita materiálů...no za mě tedy spíš němce než itala
3. říká se,že Laika patří mezi TOP značky a něco na tom asi i bude...třeba cenou nebo i použitými materiály a zpracováním. Kamarád si ji vysnil a z PLAčka přesedl na roční polointegru Laiku EcoVip. To auto je dost vysoké...je v něm docela tma a někde něco loupe v podlaze.Tak tedy nevím no.......
4. já měl alkovnu 96kW a nyní polointegru 109kW a do 96kW už bych nikdy nešel. Rozdíl velmi znatelný v síle motoru v kopcích nebo i na spotřebě.
5. každý má nějaké...třebas je nutné u nabízených aut sledovat a porovnávat jejich originální výbavu. Hodně aut nemá ESP/ASR...o el.uzávěrce diferenciálu se spoustě aut také jen zdá.Viděl jsem auta bez motorové klimatizace...bez airbagu spolujezdce. Zimní paket taky potěší pokud v autě je...Polohovatelné sedadlo řidiče s vysokou opěrkou hlavy je také dobrá věc. U Fiatu venkovní čidlo teploty taky není standard a je to bezva vědět jaká je teplota tam za oknem...hlavně v zimě. Je toho opravdu moc :)
1970 + 1977 + 2002
Fiat Ducato EuraMobil PRS695SB
nějaké ty fotky https://karlosvw.rajce.idnes.cz/
SOUNDSHOP.CZ vše pro car hifi & car multimedia
misusmisusČlen
Přidáno před 8 let
rozsirena naprava od Fiatu je v pohode a kdyby nestacily pera,tak to doladi mechy.
alko netreba a navic mam zkusenost,ze kamarad s alko na plaz po polnacce nedojel,pac mel vsechno moc nizko a co se tyka ND tak Fiat je na kazdym rohu,alko moc ne
hombredavidhombredavidČlen
Přidáno před 8 let
Já mám na autě taky alco, ale zdá se mi to hodně tvrdý a nejde na to dát vzduchové pérování... Má tu ještě někdo euramobil?
T
tomas3Člen
Přidáno před 8 let
Je pravda ze AlKo ma vzdy nizsi svetlou vysku? Jak se znam obcas pojedem nekam po polnackach...vim ze to nebude SUV, ale obcas bude mimo asfalt))
BartBartČlen
Přidáno před 8 let
Jen pro informaci, na Alco jde namontovat vzduchové odpružení a nabízí to několik firem (Goldsmith, Alco, Linepe,......). Hodně to pomůže k většímu jízdnímu komfortu.....
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: tomas3, peda, daluks, copy, hombredavid, poldaj, Karel Prokop, Kratas68, karlosVW, JiPe Highlanders, misus, Bart

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,042,753 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25709 sekund | Průměrně za: 0.25709 (0) sekund | Dotazy: 138 | Použitá paměť: 2.29MB/2MB