Citovat
Karel Prokop napsal:
U toho Alka je taky potřeba říct jak je to s náhradníma diskama (rozteče). Tak ultra zásadní rozdíl to zas není. Měchy dost dohoní. Dnešní Carado je skoro stejně dobrý jak Hymer. Šéf servisu kterýho si hodně vážím má radši Carada než Hymry. V poslední době začínám jeho názoru rozumět.Vo italskej autech se ani nerozepisuju. Laika je Ferrari.
@copy: Luboši já myslím že dneska vesměs všichni řežou sendviče na CNC. Lišejí se akorát tloušťkou, ne?
Karle, ja som v tom, že disky na Ducato+Alko sú normálne fiaťácke. Je tam nejaká iná rozteč? Neviem čo máš na mysli. Predné a zadné disky sú identické. zatiaľ som nevidel, že by neboli.
Carado nemôže byť nikdy tak dobré ako Hymer, lebo je to lacnejšia značka od Hymeru. To ako keby VW chcel robiť Passata lepšieho ako Audi A6 (aj keď Superb/Passat je už ten rozdiel malý).
Hymer to má v takomto poradí:
1. Niesmann
2. Laika/Hymer
3. LMC (odkedy skončil TEC, občas ho dávajú zarovno s Hymerom a Laikou, ale napr. alkovnu Breezer robia ešte klasickou technológiou)
4. Burstner/Dethleffs
5. Sunlight/Carado.
Takisto od Euramobil je teraz lacnejšia "sestra" Forster, u Adrie zase Sun Living, atď.
Giottiline/PLA je taká zvláštna značka. Okrem svojich značiek robia pre tých, ktorí im dajú objednávku. Napríklad pre Ganteho a Palmowského robia tie najlacnejšie modely, ale napr. robili aj autá pre Fendt (t.j.Hobby) - a prestali aj pre problémy s kvalitou, aspoň som tak počul.
Čo sa sendvičov týka - nie je to to isté. Mám množstvo fotiek z rozličných fabrík, nejaké odrezky mám aj doma. Líšia sa použitou penou, a takisto aj materiály obloženia vonku (alu alebo laminát) a vnútri (alu, laminát, preglejka, sololit). No veď to vidíš sám, pri opravách.
A záleží, ako je ktorý robený - za studena alebo za tepla, pod tlakom alebo bez. Potom spojenie panelov na nástavbe - to je celá alchýmia.
Na porovnanie Hymer vs. LMC. Asi ťažko by tie LMC panely uniesli celé auto. Ale aj tak je to oproti klasickému drevenému fachwerku veľký pokrok.