Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Booster: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Booster

Poslední aktualizace před 6 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 8 let
Citace z http://www.ctek.com/Archive/ProductPd...UAL_EN.pdf

D250S dual has a built-in Maximum Power Point Tracker (MPPT) that helps the solar cells produce power as efficiently as possible by taking the
most efficient source of energy from the solar panels automatically, and then using the power to charge the battery.


Pouze cituji, nic o tom nevím :_
4.114683,118.628756
R
RudyČlen
Přidáno před 8 let
V nékterém z německých časopisů (RM nebo Promobil) byl poměrně obsáhlý test boosterů. Nevzpomene si někdo, ve kterém čísle?
Ten Cetec booster mne zaujal. Relativně malý, cena akceptovatelná, vstup na solár.... Sice jsem se zařekl, že do auta už nic strkat nebudu ale na druhé straně bych se zbavil centrály, kterou v zimě prakticky zbytečně vozím. V případě nouze bych hodinku zabublal motorem. Nemyslím, že by to Fordíkovi néjak uškodilo. No a kdybych ještě připlácl na střechu panel, mohl bych energii v létě prodávat.
Nebo mám v té úvaze chybku?
sipadansipadanČlen
Přidáno před 8 let
Shodou okolností jsem na tento Ctec narazil předevčírem, když jsem studoval dodělávky pro velice slušně vybavené 4x4 terénní vozidlo které jelo napříč Afrikou (ne obytné).

Na stránce 17 až 20 anglického manuálu jsem ale našel nějaká ale .... když je moc malá, nebo moc velké board baterka, když to a když ono, tak to prý nemusí fungovat tak jak má.

Takže čekám, jaká bude diskuse, jelikož tento Ctek opravdu neznám.

@ Rudy: Fordíci přežijou vše :). Energie na rozdávání nebude problém :)
4.114683,118.628756
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let
Nazdar, lidi neblbnete, ja mam ten Ctek uz 3 mesice zabudovany, mam vzadu 4 Optima Batterie,
celkem 300AH a na Start mam 2 olovene Batterie,celkem 200AH a od te doby co ho mam, mam
vsechny baterky perfektne dobite a s podporou solaru vydrzim az 9dni stat bez proudu !

kdyz by mel nekdo zajem, tak vam prelozim ten Servis-Manual do cestiny !

Honza/Discoverfun
Muj obytny vuz-Discoverfun na podvozku DB608D jsemsi stavel pred 25 lety sam,protoze tenkrat nebyly tak krasne motorcaravany jako dnes,a ja jsem mel jako vzor US-Motorhome, kde jsem zabudoval obsahlou elektroniku a mechaniku,ze bychjej ani nemohl nekomu prodat,takze s nim jezdime az do dneska !
CoralekCoralekČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Discoverfun napsal:

Nazdar, lidi neblbnete, ja mam ten Ctek uz 3 mesice zabudovany, mam vzadu 4 Optima Batterie,
celkem 300AH a na Start mam 2 olovene Batterie,celkem 200AH a od te doby co ho mam, mam
vsechny baterky perfektne dobite a s podporou solaru vydrzim az 9dni stat bez proudu !

kdyz by mel nekdo zajem, tak vam prelozim ten Servis-Manual do cestiny !

Honza/Discoverfun


Já tomu rozumím.
Jen si myslím, že ty budeš asi trochu vyjímka. Jak ve využití auta tak ve znalostech. Ja v zimě nejezdím končím tak začátkem listopadu. Právě na ty podzimní dny hledám nějaké řešení.
S mojí 100AH AGM baterkou vydržím tak dva dny podle toho jaká je zima a co běží v televizi!). Auto mi něco málo dobije ale chtěl bych víc.
A vo elektrice v autě toho moc nevím. V autě mám EBL schaudt, nabíjí mi obě baterie. Solár jde vlastní cestou. Potřebuji zlepšit nabíjení solárem a alternátorem.
Ten Ctek mne zaujal tím že podle návodu by měl zvládnout oboje. A taky cenou.
Takže hledám informace jestli to tak opravdu bude.

Zdraví

Corálek
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 8 let
řešení je prostý:
baterku 140(180)Ah a větší solár.
CoralekCoralekČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

řešení je prostý:
baterku 140(180)Ah a větší solár.


No jo.
Tak určitě. Baterka se mi ale větší nevejde. Už jsem se ji snažil někam nacpat.
Solár pomůže jen v létě a tam si vystačím se stávající instalací.
Ale určitě děkuju za všechny názory.

Corálek
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let
Odpoved pro coralka : tobe by se ten Ctek urcite vyplatil,kdyz mas AGM-Baterii !

Honza/Discoverfun
Muj obytny vuz-Discoverfun na podvozku DB608D jsemsi stavel pred 25 lety sam,protoze tenkrat nebyly tak krasne motorcaravany jako dnes,a ja jsem mel jako vzor US-Motorhome, kde jsem zabudoval obsahlou elektroniku a mechaniku,ze bychjej ani nemohl nekomu prodat,takze s nim jezdime az do dneska !
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 8 let
Mám otázku na uživatele CTEK Dual 250S:
Montovali jste Dual samostatně nebo v doporučené kombinaci s CTEK Smartpass? Pokud to chápu dobře, tak Smartpass (krom toho, že může odpojit méně důležitá zařízení při poklesu napětí) umí pustit do baterií až 80A, zatímco Dual použitý samostatně pouze 20A = výrazně urychlí nabíjení baterií s vyšší kapacitou.

Pochopil jsem to správně?
MirekJP Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
pedapedaČlen
Přidáno před 8 let
o tom Cteku je toho dost na youtube.....zajímavé
AlfinatorAlfinatorČlen
Přidáno před 8 let
Je to absolutně geniální zařízení zde je názorné video jak to pracuje při všech možných situacích včetně zvýšení teploty baterie
https://www.youtu...N6oF-wj9XQ
V
victy a bearČlen
Přidáno před 8 let
ahoj. Práve mi kurier doručil CTEK 250S DUAL a teraz mi ostáva ho len namontovať. Prečítal som vašu diskusiu, ale miestami mám z toho hokej.
Namontovanie zariadenia a pripojenie nástavbovej batérie (+- a teplotné čidlo) mi je jasné.

Otázka 1: Solárny panel som mal doteraz pripojený cez regulátor priamo na bateriu. Ak mi panel dáva max 22V, môžem môj pôvodný regulátor vynechať a + z panelu pripojiť priamo na CTEK? Ak to tak nesmie byť, pripojím ho cez regulátor.

Otázka 2: Vstup z alternátora. Štartovacia batéria je spojená s altíkom "natrvalo", takže na konci kábla na batérii, aj na altíku mám to isté napätie. Z toho mi logicky vychádza, že ten vstup z altíku na CTEKu môže byť pripojený priamo na + štartovacej baterie? Alebo to mám pripojiť na štartovaciu batériu cez spínacie relé, ktoré zopne po naštartovaní motora?

ďakujem

braňo

Automatické sloučení 02.02.2016 19:24:
takže otázka č2 je vyriešená. už len ten panel.
Upravil victy a bear dne 02.02.2016 20:24, před 8 let
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 8 let
Automatické sloučení 02.02.2016 20:21:
Nazdar brano, Ja jsem mel pochyby jako Karel Prokop s tim Solarnim vstupem na Cteku D250 Dual, tak jsem volal na horkou linku primo k Ceteku v
nemecku (technickou poradnu)a tam me rekli ze ten Ctek-250 ma skutecne zabudovanou Mppt Solarni regulaci, ale protoze mam zu zabudovany
solarni Regulator s externim zapojenim primo na servisni baterie, tak jsem pouzil ten vstup pro solary na pripojeni nabijecky a stejne to perfektne
funguje, ten Ctek (ja mam jen ten 250 Dual), mam vuz momentalne odstaveny a muj meric amperovych hodin me ukazuje u obouch sad baterii
(startovacich i obytnych) 199% (200 + 300AH ), ten ctek bezi jen na udrzovaci stav baterii, v kombinaci s mymi taktovanymi nabijecimi moduly,
nebo solarnimy panely (kdyz sviti slunce). pro porozumeni : ten ctek nabiji plnym vykonem ty baterie jen do 80%, (ctek 250D/25A,i v kombinaci se
smartem 80A) a potom zacne pomalu proud stahovat az na 5A a ty zustavaji Podle celkove kapacity a poctu Baterii (ja mam na Start 2x100AH a v
obytne Kabine paralelne 4x 75A/AH-Optima zlute AGM baterie), tak jsou celkove vice nizkoomove jako kdyz je jenom jedna Baterie (proto tech 5A u jedne zabudovane baterie je to mezi 0,8A - 1,2A (podle typu a velikosti baterie), Ten ctek je pro me genialni vymysl, pozna automaticky druh baterie,
(u jinych, jako napr. u Voitronic se musi prepnout na spravny druh baterie, a ten ctek je velmi maly oproti tem ostatnim Monstrum, ma sensor na
hlidani teploty baterii aby se nevarily, co chces vic ?

s pozdravem, Honza/Discoverfun/Erlangen
V
victy a bearČlen
Přidáno před 8 let
Honzo, dík za odpoveď. Schéma zapojenia v manuáli tomuto riešeniu napovedala tiež, len celý manuál je príliš strohý. Pripájať veci metódou pokus-omyl sa mi veru nechcelo.

Tiež mám CTEK 250s a bateriu len 90Ah, ktorá moju potrebu energie dostatočne pokryje. Z priestorových dôvodov sa mi väčšia nevojde, museli by byť dve a to zatiaľ nechcem. Mám vyskúšané, že na horách v zime vydržíme 3dni (väčšinou po dvoch sa aj tak presúvame) a centrálu vláčime so sebou zbytočne. Doplním, že SAT a TV nesledujeme a osvetlenie máme LED. Teraz s CTEKom len poistím svoju nezávislosť na energii a centrála (dosť hlučný, lacný model :o) ostane doma.

Ešte raz ďakujem za mňa a aj za ďalších, ktorím táto informácia pomôže.

Zdravím

braňo
p0l0usp0l0usČlen
Přidáno před 8 let
Nevite prosim nekdo, jestli umi nejaky booster Lifepo4 baterky ?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 8 let
Ano, Votronic.
Děláme je.
HrochHrochČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

victy a bear napsal:

Honzo, dík za odpoveď. Schéma zapojenia v manuáli tomuto riešeniu napovedala tiež, len celý manuál je príliš strohý. Pripájať veci metódou pokus-omyl sa mi veru nechcelo.

Tiež mám CTEK 250s a bateriu len 90Ah, ktorá moju potrebu energie dostatočne pokryje. Z priestorových dôvodov sa mi väčšia nevojde, museli by byť dve a to zatiaľ nechcem. Mám vyskúšané, že na horách v zime vydržíme 3dni (väčšinou po dvoch sa aj tak presúvame) a centrálu vláčime so sebou zbytočne. Doplním, že SAT a TV nesledujeme a osvetlenie máme LED. Teraz s CTEKom len poistím svoju nezávislosť na energii a centrála (dosť hlučný, lacný model :o) ostane doma.

Ešte raz ďakujem za mňa a aj za ďalších, ktorím táto informácia pomôže.

Zdravím

braňo


Medvěde, až to vyzkoušíš, napiš prosím zkušenost. Vypadá to dobře a Hrošice neví, co mi má dát na narozky :) .
Děkuji
p0l0usp0l0usČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Ano, Votronic.
Děláme je.


Nevedel bys prosim, kde k nim jsou ke stazeni nejaky detaily ? Myslim nabijeci charakteristiky a podobne.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 8 let
V
victy a bearČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Hroch napsal:

Citovat

victy a bear napsal:

Honzo, dík za odpoveď. Schéma zapojenia v manuáli tomuto riešeniu napovedala tiež, len celý manuál je príliš strohý. Pripájať veci metódou pokus-omyl sa mi veru nechcelo.

Tiež mám CTEK 250s a bateriu len 90Ah, ktorá moju potrebu energie dostatočne pokryje. Z priestorových dôvodov sa mi väčšia nevojde, museli by byť dve a to zatiaľ nechcem. Mám vyskúšané, že na horách v zime vydržíme 3dni (väčšinou po dvoch sa aj tak presúvame) a centrálu vláčime so sebou zbytočne. Doplním, že SAT a TV nesledujeme a osvetlenie máme LED. Teraz s CTEKom len poistím svoju nezávislosť na energii a centrála (dosť hlučný, lacný model :o) ostane doma.

Ešte raz ďakujem za mňa a aj za ďalších, ktorím táto informácia pomôže.

Zdravím

braňo


Medvěde, až to vyzkoušíš, napiš prosím zkušenost. Vypadá to dobře a Hrošice neví, co mi má dát na narozky :) .
Děkuji


tak to nech ti kúpi aj v kombinácii so smartpassom (nech to má trošku drahšie, alebo aby si stíhal napájať všetky televízory, čo si do auta namontuješ :D )
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,687,096 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20731 sekund | Průměrně za: 0.20731 (0) sekund | Dotazy: 139 | Použitá paměť: 2.28MB/4MB