Před touhle jsme měli sprchu, která sice vypadala líp, ale musela se držet spoušť, jinak netekla. Ale měla strašnou spotřebu vody. S touhle jsme schopný se plnohodnotně osprchovat naprosto v pohodě.
Pokračuju o autě.
Hlavním požadavkem byly dvě přepravní klece, vejdou se dvě ty větší, na obr. je jedna malá hadrová:
Postel je teda nad nima vzadu.
Maximálně se dá spát fakt ve 4lidech, dva na posteli a dva na podlaze podél se v pohodě vejdou, i když jsou tam klece.
Tohle je naše kuchyň:
a takhle vypadá rozložená:
vzadu je vidět termostat nezávislýho topení a dole výdechy, koupili jsme použitý topení Truma, 1,8 kW, jede na malou lahev, ale je nespolehlivý, někdy chytne někdy ne, nevím proč, podezírám baterku, že má napětí na prázdno o něco menší... nevím. Je to škoda, namordovat to tam byla strašná práce.
Fouká to do původního rozvodu vzduchu ze zadní klimatizace, kterou jsem tam nedával a místo po ní jsem obsadil právě topením.
Jsem zapoměl info, že plastový boční panely jsou z jinýho stejnýho havarovanýho auta, to bylo 7mi místný s oknama a lavicema, který jsem koupil na díly. Takže jsme z něj použili strop a to plastový obložení stěn. Naše auto zadní klimatizaci nemělo a taky se mi hlavně nechtělo ji tam mordovat, to by byla strašná práce, namísto toho jsem vzadu na boku udělal veliký větrání, který si myslím je pro psy mnohem lepší, než na ně foukat ledovej vzduch.
Jak jsem psal, že jsem použil strop, tak v něm byl původně taky kanál na rozvod vzduchu po VANu. Tak jsem vstup od klimatizace do toho kanálu zaslepil a použil jsem jen větrací otvory, nad který jsem instaloval větrací houby.
Celkem jsem do střechy implantoval 3 houby, každá ústí do původního větracího kanálu přímo nad rozváděcí žaluzie, který se dají směrovat nebo taky úplně zavřít.
Funguje to super.
Jelikož byl předpoklad, že se s VANem bude vždycky někde stát a nemusí tam být vždycky stín, tak jsme se rozhodli, že si budeme vozit stín s sebou, sehnal jsem velikou zahrádku a udělal ji pochůznou. Podlahu tvoří vodovzdorná překližka, která stíní spolehlivě a trvale :-) Jen jsem měl volit tenčí, ale ve velkým formátu desky v tu dobu byla jen 15mm silná. Na zahrádce je rezervo, nějaký nářadí, rakev, ve který se vozí stolek a skládací židličky pro celej tým lidí když jedem na psí závody. No a když je něco třeba, tak místa ještě zbývá. Na závody se vozil altán, ale nakonec jme se rozhodli, že uděláme přístřešek, kterej přizpůsobíme našim potřebám. Tohle je ve fázi tvoření:
Výsledkem je zastřešená plocha, která jde operativně roztáhnout až na rozměr 6x3 metry, pod kterou vegetuje celej tým lidí, cca 10-15 osob :-)
Konstrukce je přiznaná, materiál je vodoinstalační materiál a duralový trubky z Alupy, složená na pravý straně a po rozložení se přes ní rozmotá role, která je permanentně na zahrádce. Plachta je ze Svitapu na míru a jedná se o materiál s vysokou hustotou, kterej za žádnejch okolností nepromokne.
Tady je detail složenýho přístřešku na autě:
Tady ještě spolu s venkovním osvětlením:
No a tady současná podoba auta ( v pozadí Neuschweinstein :-) )
Všechno tvoříme tak nějak úsporně, hlavně funkčně, kolikrát to trvá, nebo se to předělává, ale máme radost vždycky ze všeho novýho, co jsme usoudili, že využijeme :-)
Auto je na plyn, bere to kolem 20l, pokud se jede do stovky, přes to pak leze nahoru, prostě o aerodynamickým odporu s touhle zahrádkou ti nemusím nic psát, svý si vezmou i ty pneumatiky s plným profilem... Zato máme svý zázemí s sebou a můžeme v klidu vypustit jednu z hlavních starostí každýho cestovatele, kterou je ubytování :-)
Nomádi říkají: "Domov je tam, kde zaparkuješ" :-)