Citovat
bleriot11 napsal:
Ano hledal bych tam.Jestli to jde vyndat,tak bych ten plošák umyl lihem/kontoxem/,vydrbal bych ho lehce katráčkem na zuby.Kouknul jestli není nic skratlýho.Zaměř se na ty dráty co nedou od sond na plošák,ty součástky na něm.Když to nepomůže,tak bude problém v samotným měřáku.Pravděpodobně tam budou 4 tranzistory a ten jeden bude ko.
Ještě zkus ty sondy odpojit přímo z panelu a zkus to.
Díky za radu, jakmile budu mít čas dám se do toho a pak budu samozřejmě referovat.
Automatické sloučení 28.08.2015 19:18:
Konečně jsem si udělal chvilku času abych mohl dát do pořádku, nedokonalosti, které se ukázaly během letošní dovolené a taky se vrhnout na ty sondy a panel co švindluje.
No nebudu to nějak napínat, po drobných úpravách a opravách jsem ve středu v podvečer demontoval sondu z nádrže pro pitnou vodu a také oddělal zadní plastový kryt od panelu zobrazující stavy jednotlivých nádrží. Sondu jsem opět dokonale očistil a vysušil a letmo zkontroloval konektory za zadní strany panelu. Něž jsem se pustil do nějakých dalších úprav, ještě jednou jsem pro jistotu zmáčknul tlačítka zobrazující LED sloupec s hladinou nádrží. Polil mě studený pot, když jsem zjistil, že na místo švindlování o 25%, mě to začalo švinlovat už o 50% !!! I když jsem měl odpadní nádrž prázdnou a sondu z nádrže na pitnou vodu vyndanou ven... Na nic dalšího jsem už neměl sílu a šel se svěšenou hlavou domů, chtěl jsem to sem napsat, ale byl jsem s toho tak otrávenej, že ani to jsem neudělal... Včera jsem k autu přišel s odhodláním že s tím něco udělám!! Když jsem otvíral dveře, všiml jsem si, že mám prázdné přední kolo... No nic, řekl jsem si že to musím dát do pořádku, protože nebudu přeci rajtovat po autě s prázdnou gumou. Kolo jsem nechal opravit, nasadil jsem ho, vše kolem poklidil a už jsem se hrnul dovnitř na ty nádrže... Znova jsem zmáčknul tlačítko na odpadní nádrž, stále to ukazovalo 50%(IKDYŽ BYLA FAKT PRÁZNÁ) no a pak tlačítko na pitnou vodu a nic... Neukazovalo to vůbec NIC což bylo konečně správně :) , když jsem měl sondu vytáhlou. Postupně jsem ji začal ponořovat hloub a LEDkontrolky se najednou rozsvěcovaly jak měly. Je to pro mě záhada, že to najednou ukazuje jak má... Opravdu jsem s tím nic nedělal ani jsem nestihl vyčistit ty tištěné spoje atd.... Všechno jsem to zakryl a nabitý energií, že se polovina díla zdařila jsem se vrhl na odpadní nádrž. Šel jsem do toho s tím, že když budu muset, vyheveruju auto a nádrž demontuju abych se dostal k sondě. Nakonec to nebylo třeba, z boku nádrže jsem totiž objevil kryt, po jehož sundání na mě koukalo víko od nádrže. Podařilo se mě ho sundat. Dovnitř jsem si posvítil baterkou a uviděl konečně kde sonda je. I když k tomu byl přístup jak k penězům, zkroutil ruku a pustil se do čistění nerezových drátů na sondě.. Po deseti minutách bylo hotovo. Dráty byly konečně čisté, došel jsem k panelu a zkusil... Sláva nesvítí :D Pak jsme ještě s mladým udělali kontrolu jestli to vůbec funguje, ale vše bylo v pořádku, takže uf...
Závěrem tedy, sonda na odpadní nádrži byla špinavá a zaschlé nečistoty bránily správnému zobrazování hodnot. A ta na pitnou vodu?? Nevím..., ale funguje to teď správně. Snad se to zase na příštím výjezdu nepokašle :)