----
Co jsem ja mel zkusenost, tak jsem dobijel aku vyhradne jizdou... Viz popis vyse. Byl to obytnak.
Pojistky bych doplnil urcite :-) nebo chces horet?
Ty asi planujes dobijet ve sve garazi z 230V, no nevim, neprijde mi to efektni ani pohodlne...
V plne 13p zasuvce vsak mas trvaly i spinany plus a ja bych teda asi takovou moznost vyuzil - otazkou je, kolik Amp lze pres ten dobijeci kolik cislo 10 pretahnout (2,5mm2) resp. kolik stoji nejlevnejsi odpojovac baterie. Pripadne ten spinany plus, po chcipnuti zapalovani se paralelne pripojena BAT rozpoji, ne? Co na to zdejsi pani eletrikari.?
Joo, lidl ma obcas vychytane veci.
EDIT: pustil jsem si video - k te nabijecce (spise by se sluselo rici dobijecka), take ji mam, neodolal jsem 200 nebo kolik stala, na jedne vsak prestalo makat tlacitko a ta nabijecka ma jen 3,6A tedy tu svou 100 budes nabijet 30 hod... Dale jsem si myslel, ze nabijecku pripojim na baterii ze ktere realizuji odber - ale to bohuzel... Tahle moje lidl dobijecka kontinualne ubira proud a vubec nedetekuje, ze jsem z baterie zacal cerpat a ma tedy pridat! Takze koncim s vybitou baterii... Extremne nevhodne pro muj ucel (nebo pro karavan pripojeny v kempu).
Refresh baterie casto nefunguje, protoze naterie nema kapacitu, pomohlo m paralelne pripojit jinou nabijecku a pak se tahle lidlova obechcala a zacala dobijet...
Ale design ma pekny, vcetne uchytu...
Automatické sloučení 29.04.2015 14:37:
Citovat
Karel Prokop napsal:
chladit 12V je nesmysl. zapomeň na to. Peltiérův člen bere 5A a účinnost má asi jako parní stroj (tragickou).
Chladit elektrikou jde efektivne pri jizde. Alternator i u me stare fabky ma stitkovych 120A. I v Mercedesu lednicka na 12V jela jen pri jizde (jisteni 15A).
Nevim jak ty levne kufrove chladnicky, pokud by mela nejakou solidni ochranu pro pokles napeti baterie, sel nych do ni
http://autochladn...heureka.cz