Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 moje vestavba: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

moje vestavba

Poslední aktualizace před 8 let
W
walibukČlen
Přidáno před 9 let
Mám chalupu v Slovenskom Rudohorí za Detvou, sú to bývalé horské pasienky asi v 800 m nadm. výšky. Približne 2 km jazdím cez lúky, največší sklon- stúpanie je cca 30 stupňov. Keď som presedlal z benzínovej Nisan Almery do Peugeot Boxer 1,9 TDI 100 koní, tak som sa cítil ako v teréňaku. Nikdy som nezostal visieť, len vtedy, keď sme do auta hupli 5 dospelých a plno bagáže. To ten motor hore kopcom po tráve nevládal. Keď sme sedeli v aute len s manželkou, alebo sám, tak bez problémov, aj po mokrej tráve. Problém bol len v zime na ladosnehu, to som ostal visieť aj na rovine. Voči osobáku - benziňáku je výhodou predný náhon so zaťaženou nápravou a vysoký krútiaci moment aj pri nižších otáčkach, k tomu velké kolá a dobré gumy a jazdí to aj mimo cestu super. Tie problémi mimo cestu, čo tu opisujú, by som pripísal vestavbe a zaťaženiu zadnej časti vozidla a tým odlahčeniu tlaku na prednú nápravu. Ešte dodám že som mal /ešte mám/ L1H1 a vestavbu na skromňáka. Teraz tam hore jazdím Prachovkou /dusterom/ a už len s úsmevom spomínam na bezínové predohraby.
Keby som jazdil sám, tak teplú vodu do sprchy riešim ohrevom v čajníku na šporáčku, namiešaním vyhovujúcej teploty zo studenou vodou a záhradným postrekovačom. Chystám sa ešte na svoju dôchodcovskú vestavbu / L2H2/ a jediné na čom nebudem šetriť je vnútorná izolácia , tu dám rozhodne z kaučuku.
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
Tak jsem dnes prolezl Iveco maxi....na výšku to mělo 180 a na šířku 170cm....to mi přijde málo i když nejsem žádný čahoun.
Kluci kdo máte ducato nebo boxera...jakéu máte výšku a šířku po zateplení???Dík
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

tom69 napsal:

Tak jsem dnes prolezl Iveco maxi....na výšku to mělo 180 a na šířku 170cm....to mi přijde málo i když nejsem žádný čahoun.
Kluci kdo máte ducato nebo boxera...jakéu máte výšku a šířku po zateplení???Dík


Tome69,
to jsou nějaká nepřesná čísla ... Iveco by mělo mít 190 nebo 210 cm výšku nákladového prostoru ....
4.114683,118.628756
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
njn...taky mě to překvapilo....měřil jsem od podlahy k nosníku...na podlaze překližka ....strop holej...na bocích sololit...co je pod jsem nezkoumal.:|
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let
Já jsem Iveco chtěl kdysi právě proto, že mám 187 cm a v H2 mělo 190 cm, což jsem zvažoval že by šlo (v mém případě to ale nestačí) a z nákupu Iveca z jiných důvodů nakonec sešlo.
Opravdu mi není jasné jak si mohl naměřit 180 cm.
178 cm mají zadní dveře.
180 cm je vnitřní šíře ve všech případech.

Zde jsou aktuální výšky nákladových prostorů Iveco Daily:
H1 = 1545 H2 = 1900 H3 = 2100

Pokud mne paměť neklame i předchozí model měl stejné parametry.
4.114683,118.628756
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
možná jsem blb a neumim měřit :o
nebo to mělo zvýšenou podlahu....na bocích byl sololit,,,co bylo pod nevim,,,každopádně mě to překvapilo
potřebuji v zatepleném autě stát ....míním to dost využívat a nerad bych chodil nakřivo:he
Příští týden mám volno tak do něčeho skočím a začnu to přetvářet k obrazu svému !t
Dík za reakce T
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let
Nemyslel jsem to špatně, omlouvám se, pokud to tak vyznělo.
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 23.04.2015 18:24, před 9 let
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
to vůbec blbě nevyznělo....myslel jsem to tak,že člověk je tvor blbé,,a omylné:P

a v pohodě....každá kritika mého počínání je vítaná,,proto jsem to tu založil abych se přiučil.

jestli rady poslechnu je věc jiná,protože se většinou musím spálit abych pochopil,že měl dotyčný pravdu:(

Tak,že Sipadane,,dík za snahu a radu a pokračuj dále...třeba se někde potkáme a dáme kalíšek !)
F
FilNováček
Přidáno před 9 let
Jestli nevadí přidám pár postřehu po 1,5 roku vybírání dodávky:

Ford -> TDCI do roku 2006 o ničem, špatná konstrukce comrailu a až pak možná zlepšení (ucpávání čerpadla a trysek, máme špatnou naftu s moc velkým % řepky sračky a pak to nemaže, dře se vše), proto v zahraničí takovej problém s tím nebyl.
Ford -> TDDI relativně normal, starej diesel co slouží

VW -> T3 fandové nadšení, ale většina ti řekne že je to na motání kolem komína a nebo být mechanik a vše dát sám do pořádku. Zvuk jak tank, oslovil mě, ale nejsem mechanik, vyloučil jsem.
VW -> T4 super motory, nesmrtelný 2,4 D, nejvíc spolehlivé.
2,5 TDI nejlepší motor co kdy po 2,4 byl vyroben. POZOR na "modre TDi", většinou vše špatně. Trysky, čerpadlo, horší matroš v motoru, špatná spojka. Obecně velkej a drahej problém to servisovat. (proto dost často je k prodeji a v rádoby dobrem stavu) = nikdo s tím nikam nedojel :) :) :)
VW -> LT velký auto (vlastním 2,5 TDI L2H2, zatím mě nikde nenechalo, ale sypu do toho peníze postupně).
POZOR na 2.8 TDI motor z Brazilie. Problém s řazením, zůstává rychlost a nejde vyřadit. Sype se tam toho hodně. Motor má tendenci utrhnout rozvody z řetězu a rozloučit se bez varování. Ale prý je to raketa :D
VW -> T5 dle zkušeností lidí 2.0 TDI tuším se dělal, je nejhorší motor z řady VW. 1.9 TDI při dobrém zacházení pracant, ale odchází turba a spojka (je to v podstatě z Octavie co říkal známej - nevím zda pravda). Další motorizace nevím. Já to nechtěl, všici nadávají, jak vlastníci tak mechoši.
VW -> Crafter nevím, mimo mé fin. možnosti, ale většina na forech jen špatný. Ono auto co je levnější a větší než stará LT smrdí. Tzn. horší matroš, poddimenzovanej motor kvůli emisím atd,atd.

Renault -> neveřím ničemu co má znak p**e ve znaku.. Mechanici tomu říkaj Formule. Po jedné jízdě se vracíš do boxu. Ať napíšou lidi zkušenosti, ale motorizace o ničem.
Opel -> podobný, někdo chválí druhý haní

Citroen -> žabožrout, nevím Fr není velmoc na auta :)
Peugeot -> to stejný

Fiat -> nesmrtelné motory překonávající i legendární diesel od VW = mají JTD 2.3 a 2.8 a víc (oceněno jako nejlepší motory)? kroužil jsem kolem, ale nakonec mě nepřesvědčilo že sou i v Ivecu a na ty né vždy je dobrej ohlas, plus sehnat něco neježděného v expedici.. a kamoš mechoš nesnáší Fiat, přiklonil jsem k tomu :D
Iveco -> nenašel jsem dodávku za "pár" a ve slušným stavu.. rozhodně ne po expedicích, otřesný stavy

Mercedes -> Sprinter, tolik peněz nemám na díly, ale bral bych nesmrtelný 2.3 motory, všema opěvovaný, ale problém je najít v té správné motorizaci. Pak už asi jedno co. V zahraničí ještě na rozdíl od VW LT35 ještě starší jezdí.


Pár postřehu po koupi VW LT28 TDI 2.5 -> řešit hlavně motor (čerpadlo), turbo, dvouhmotu se spojkou, převodovku, diferenciál.. asi klasika. Kastlové věci se dají sehnat v pohodě. Rez jen na nosné řešit.
Rozmyslet si zda využiješ 4x4 -> díly náhradní nejsou, oprava je šložitější a o cenách se nemá cenu bavit, zvlášť když si je objednáš jen třeba přímo z D. Kde nemakaj za pár korun jak u nás. Těžko říct, ale mechanik a soustružník nástrojář se strojema nejsem, pro mě sebevražda finanční.
Já mám náhon na zadek + příplatkovou verzi protikluzu do cca 40km/h spíná dle potřeb zadní kola co nehrabe (párkrát pomohlo). Zatím jsem hrabal, ale prázdnej a jen když je jedno kolo ve vzduchu. Když si sedne na hrabací stranu na lem blatníku 110kg borec a dotkne se země, kolo zabere a jedeš. Su lehkej, dodávkáři co jezdí doporučují cca 200-300 kg mít naloženo. Jedeš a nehrabeš, neskáčeš jak koza. Dle ohlasů je zadokolka naložená mnohonásobně lepší v zimě, na rozdíl od předokolky. Ale jak píšou, chce to naložit... což stojí prachy za naftu.

Bez podlahy má L2H2 u mě do storpu ne na nosníky cca 187 a na šířku 170 cm. Když dám podlahu a narovnám se mám cca 184 už se dotknu nosníku a na něm plánuju ještě překližku 0,3 - 0,5 dle rad co vyčtu, ale i tak i stačí, klidně se přihnu, menší už nechci nikdy :D
Nevýhoda velkýho auta 230cm na výšku -> např. Fr platíš od 2m za větší auto cca 35% víc, když jedeš dál už se to prodraží. O trajektech nemluvě. Plus furt řešíš parkování. Do podzemních garáží se nevlezeš, cca 2.0 až 2,2m bejvaj... Místo na stání problém, seš dlouhej. POZOR na uličky ve starých městech Italie special, případně Španělsko.. Jak se má jet přes dědinu starou, je to past dost často :D

Třeba to přečteš. Su silnější DIS tak se nezlobte..
Upravil Fil dne 23.04.2015 20:42, před 9 let
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
vyčerpávající rozbor...děkuji...
u mě zůstává ducato,boxer....iveco se mi líbí to starší...ale každé druhé má buď poruchu převodovky,nebo diferáku.
Ducato v 2,5 a víc....pár lidí kolem mě to má a nebrečí....tady taky dobré ohlasy a hlavně co jsem koukal tak díly za velmi rozumný peníz
F
FilNováček
Přidáno před 9 let
Ducat potkám víc než Boxeru a je fakt že i když je to Ital, motory maj slušný, až na Alfu špagetožrouti :))
Ale sehnat něco normálního, no nevím. Už to bude pěkně rezavé a nebo na kašu motor. Já už neměl odvahu. Radši Helmuta VW, ten snese víc.
Neb co ušetříš za auto (koupil jsem za 40t dovoz FR), jsem postupně do něj narval, ale aspoň tam mám nové díly..
Přišlo mi lepší koupit za pár "dobrej" motor s nerezlou nosnou částí a další hold vyměnit, než šunku za 150-200 a stejně rozsypanou. Sou to pracanti a musí na sebe vydělat.
T3 má boží zvuk a prý dle busaku ještě motor na správné straně.
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
Renault -> neveřím ničemu co má znak p**e ve znaku.. Mechanici tomu říkaj Formule. Po jedné jízdě se vracíš do boxu. Ať napíšou lidi zkušenosti, ale motorizace o ničem.
Opel -> podobný, někdo chválí druhý haní

Citroen -> žabožrout, nevím Fr není velmoc na auta Smile
Peugeot -> to stejný

asi jak který kus,každý má své zkušenosti a názory,vše je jedna paní povídala.Já osobně na Renault nedám dopustit,měl jsem Mástra a super auto a že jsem jich už měl.Asi né nadarmo Renault dělá pro Mercedes motory.

Že potkáváš víc Ducat než Peugotů,atd. je asi zapřičiněno i cenovou politikou a konfiguracemi kdy Fiat nabízí i podvozek bez kabiny,stejně je to ,ale z jedné linky.

Jak je zde psáno,pokud si jdeš koupit starší auto tak musíš vždy s něčím počítat,není auto bez vad,každý typ má něco, asi bych vybíral dle svého dojmu , stejně ti nikdo neporadí a každý si bude hájit to své , to jeho nejlepší.
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 9 let
File člověče, takový elaborát a více než polovina "jedna paní povídala" žabožrouti, špagetožrouti, helmuti, třeba na Fiata ducato bude mechoš určitě nadávat, neboť k němu moc nezavítáš :-) narozdíl od helmuta :-), nic ve zlým prosím, alespoň se snažíš pomoct svým názorem a to se cení :_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
F
FilNováček
Přidáno před 9 let
Tak jak píšu, osobní názor. Znám Rencka co jezdí a slouží (větší část auta se pomalu rozpadá, spíš prkotiny) a pak co jezdí jak formule jen po opravách (osobní auta na 80% shity hrozný). Plus vrakoviště a díly z bazaru seženeš lehce = dle mě něco na těch povídačkách bude. Když na autovrakáčích ti říkaj že 60-70% zákazníku je Rencek,Citron,Peugeot, dává to smysl. Druhak i velikost automobilek. Helmuti nejsou tak nahoře jen kvůli tomu že sou z německa, no ne?

Věřte či nevěřte, ale trávil jsem čas čtením snad všech různých for na netu, ptaním se po všech koho jsem potkal s dodávkou, mechaniku, fora kde sou jak řidiči dodávek, tak špedice, tak mechanici, fanklub nadšencu do jedné značky, bazarníky a díly, aukra, alegra, polské díly, německé, TDI fora atd. atd.
Příklady k autum můžu dát i některým co jsem psal pač to někdo v okolí známých vlastní nebo i jsem je řídil a ptal se. Už dlouho jsem snil o dodávce.
Za mě samozřejmě preferuji VW, když bych měl víc peněz a času na koupi, bral bych Mercedes sprinter 2.3 (neřeknu verzi motoru a Kw, ale dohledal bych si to) a ten konkrétni typ motoru. Když ho Všichni jen chválí, bude to best.

Pěkný příklad špatné motorizace je třeba u LT ta verze 2.8 TDI,, stačí si otevřít alegro polské a hádejte čeho tam koupíte nejvíc :D No kvalitního rozebraného 2.8 TDI

Samozřejme, nejsem profík co jezdí ve všech typech a píšu to jako postřehy, ale snad to pomůže. Já se teda k těmdle informacím prokousával dost a dost dlouho..
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
Tak jsem něco projel a koupil jsem nakonec Iveco 35s s motorem 2,8l
Nakonec vyhrála velikost vnitřku...tam se to bude tvořit!t
L
lekiČlen
Přidáno před 9 let
at´jsi spokojen ,těším se na fota z vestavby
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 9 let
Motor je super, jen je úzký ale zase do 7m se dá krásně udělat podélná palanda a má výhodu podvozku, který snese snad vše (jen papírově nee),jinak gratuluji a nahoď bližší info, kolik máš míst pro kolik to budeš stavět a kolik to stálo a tak...
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
Místa jsou 3...stavět to budu hlavně pro sebe,,,občas očekávám max jednu spolucestující...
Kolik to bude stát ještě nevim....auto je celkem zachovalé,zevnitř izolované polystyrenem tak neomlácené zevnitř.Jezdilo s kytkama a tak to není servané.Po rozvodech,nová STK,nové gumy,diferák.
Nějaké nedostatky jsou,,,,nejde tacháč,prasklá zadní světla a orezlá kapota.Počítám že před zahájením vestavbových prací budu na 100t
Fotky bych dal,ale nevim jak....jsem na pc debil :| asi se budu muset od někoho nechat poučit....rád bych vestavbu zdokumentoval.

Automatické sloučení 29.04.2015 17:56:
Tak jsem TO přivezl dom....a o víkendu začnu makat.Vše jsem prolezl,,,,k vyvaření bude práh u bočních dveří,,,zadní podběh a kus podlahy u zadních dveří.Na kastli je pár puchýřů,,,nic hrozného,,,vše spraví trocha kytu a barvy.
Starosti mi dělá palubka....nejde tacháč a palubka bliká a svítí jak vánoční stromek.Ale pokaždé jinak:o
Vyvařím budku a pak se budu věnovat elektru....
Autogen a plechy mám nachystané,,,průběžně budu fotit....a pokusim se něco vložit.

Máte nějakou osvědčenou barvu na spodek a do dutin??,,
Má představa je,že spodek nechám odrátkovat a stříknu to rezistinem,,,co pak na to???Dík T
Upravil tom69 dne 29.04.2015 17:56, před 9 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

tom69 napsal:

Autogen a plechy mám nachystané,,,průběžně budu fotit....a pokusim se něco vložit.

Máte nějakou osvědčenou barvu na spodek a do dutin??,,
Má představa je,že spodek nechám odrátkovat a stříknu to rezistinem,,,co pak na to???Dík T


Ahoj,
vyvařování foť, budu Ti vděčný, jsem právě pře rychlokurzem :), takže čím detailnější to bude, tím větší radost budu mít.
Sbírám maximum názorných ukázek a rad.

Jinak já mám rád Dinitrol, do dutin tedy Dinitrol ML.

.... a blohopřeji k Ivecu, nějak jsem jaksi propásnul tuto událost :), tak ať slouží.
4.114683,118.628756
T
tom69Člen
Přidáno před 9 let
Přijeď na kurz jestli to nemáš daleko.....monterky půjčím:D
Budu se snažit něco nafotit.....ale budu asi sám,,,,jen na drápání spodku si vezmu azbuku ze stavby,
Mám autogen...to hodně ulehčí i při tvarování plechu.
Snad bude rozumné počasí....musim být venku....do garáže se nějak nevejdu:he

Automatické sloučení 03.05.2015 16:11:
pár prvních fotek na :http://tchm.rajce.idnes.cz/Plocha
bude to dlouhá cesta....:o
Upravil tom69 dne 03.05.2015 16:11, před 9 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: tom69, Dudla, hanzs, ScooterMarty, svist, poldaj, PPPmyto, Franta REZAC, leki, walibuk, sipadan, Fil, Me2d, Jimboo, brumla, Pisky

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,219,660 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22389 sekund | Průměrně za: 0.22389 (0) sekund | Dotazy: 135 | Použitá paměť: 2.25MB/4MB