flymartinNováček Přidáno
před 9 letOdešlo mi po dvou letech čerpadlo pravděpodobně z důvodu vysokého tlaku v rozvodu vody.Koupil jsem nové a dělá to samé zapíná a vypíná.Když ho rozpojím ze systému běží jak má být. Profouknul jsem systém rozvodů bojler také není problém . Čerpadlo je od výroby nastaveno na 1,5bar a označují nechytat na stavěcí šroub.Potřebuji prostě větší tlak v systému čerpadlo vypne protože cítí odpor.
Máte někdo zkušenosti s přenastavením tlaku ???Jo podotýkám že auto nemá od výroby expanzní nádobu a fungovalo to i mým kolegům.
Děkuji za pomoc M
Upravil flymartin dne 30.03.2015 19:52,
před 9 letZdenek a AlenaČlen Přidáno
před 9 letCitovat
flymartin napsal:
Odešlo mi po dvou letech čerpadlo pravděpodobně z důvodu vysokého tlaku v rozvodu vody.Koupil jsem nové a dělá to samé zapíná a vypíná.Když ho rozpojím ze systému běží jak má být. Profouknul jsem systém rozvodů bojler také není problém . Čerpadlo je od výroby nastaveno na 1,5bar a označují nechytat na stavěcí šroub.Potřebuji prostě větší tlak v systému čerpadlo vypne protože cítí odpor.
Máte někdo zkušenosti s přenastavením tlaku ???Jo podotýkám že auto nemá od výroby expanzní nádobu a fungovalo to i mým kolegům.
Děkuji za pomoc M
Když výrobce udává tlak 1,5 bar, tak to těžko bude dávat víc /nebo jenom krátkou dobu/
Automatické sloučení 30.03.2015 19:59:
tady máš čerpadlo které by ti asi vyhovovalo:
http://www.karava...zaruka.htm
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Upravil Zdenek a Alena dne 30.03.2015 19:59,
před 9 letflymartinNováček Přidáno
před 9 letJo to vím ale v minulém čerpadlu jsem s tím točil pak mi nevypínalo a odešlo mi ložisko. Vyměnil jsem ho ale pro jistotu jsem ho dal do garáže jako rezerva pro strýčka příhodu a objednal jsem nové čerpadlo.Ale v rozpise ND přeškrtnutý imbus se kterým se nastavuje tlak tak se bojím at tomu opět nepomužu do garáže :-)
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 9 letCitovat
flymartin napsal:
Jo to vím ale v minulém čerpadlu jsem s tím točil pak mi nevypínalo a odešlo mi ložisko. Vyměnil jsem ho ale pro jistotu jsem ho dal do garáže jako rezerva pro strýčka příhodu a objednal jsem nové čerpadlo.Ale v rozpise ND přeškrtnutý imbus se kterým se nastavuje tlak tak se bojím at tomu opět nepomužu do garáže :-)
Dovolím si ještě poslední radu, dřív než to nové čerpadlo připravíš na cestu "do garáže" a rozšteluješ, tak si tady dej inzerát, že ho prodáš a kup si to silnější, když už potřebuješ větší tlak.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
flymartinNováček Přidáno
před 9 letJo to jsem se od srdce zasmál :D . Ted si vzpomínám že když jsem čerpadlo vytahoval z krabice byla v něm voda . Rano zavolám na karavan.cz zda už s tím někdo přede mnou čaroval !!!
Já mám tuto zkušenost. V zimně po příjezdu vypustím veškerou vodu. Před novým výjezdem jsem napustil, mám tam bojler a pustil všechy ventily, kde je teplá voda, aby se vytlačil vzduch. Po zavření vody mi čerpadlo stále nevypínalo, tak jsem tím štelovacím šroubkem snížil potřebný tlak na vypnutí.
Při dalším výjezdu, kdy byla vypuštěna voda, mi to udělalo totéž, nevypínalo se. Nechal jsem to být, že si s tím pohraji na horách po dojezdu. Tam jsem to pustil a čerpadlo vypínalo. Jestli nějaká bublina, která po cestě zmizela? V létě, kdy nevypouštím vodu, tak jsem s tím problémy neměl (kromě prasklých pístků, které jsem opravil).
ValteracciČlen Přidáno
před 9 letJasně že to zkouší, to je jako s pračkou, přivezeš jí domu a od auta do bytu máš, morkou cestičku.
U čerpadla toli vody nezbude tak je jen v krabici :)
Mondeo combi 2,0 154Kw + aktuální Swift Chalenger Sport 586 - předtím Bailey Ranger 550/6 a ještě předtím Bailey Peagant Provence + posádka 2 + 2 + 1