houmrČlen Přidáno
před 9 letAhojte. Koukám po jiném autě. Hodila by se mi 4x4. Koukám po Toyotě Rav 4 nafťák tak od roku asi 2004
--- akorát --- jsem se dočetl, že když má tažné a přívěs tak jdou jen trochu otevřít páté dveře. Nemá někdo RAV 4 i se zkušeností s tímto vozem vůbec?
Dík K.
Kamil!^ 40Lenka!u 42Anička !z 12 Danielka !z10 Renault Master - Ahorn Alaska
tuaregČlen Přidáno
před 9 letMěli jsme ji několik roků a už bych nechtěl. Dvakrát odešlo turbo.Asi jsme kápli na křáp, možná má někdo jiné zkušenosti ale za nás už nikdy.
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
Mám RAV 4 II v benzínu, předělanou na LPG. Měl jsem více 4kolek, ale já bych zase neměnil za něco jiného. (najeto 150.000, bez jediné technické závady)
Otevření 5tých dveří.
-záleží na typu karavanu, ale nejdou otevřít na maximum. Vadí tomu kolečko karavanu. Ikdyž jsem měl jednou půjčený angličáka a tam to šlo. Jinak to otevření na max. není nějaký problém....
Motor mám 2-litr a jizda i s karavanem o váze cca 1600 kg nebyl problém.
Co se týče diselových motorů, tak to mám zkušenost jen u jiných značek, ale to zjistíš v servisech.
měl jsem RAV4 v 2,0 benzin a super auto, spolehlivé, pouze běžný spotřební materiál (oleje, brzdové desky...)
kamarád má ten stejný model v naftě a nic moc (2xturbo, vstřiky)
Obě jsme kupovali nové, já ji loni prodal s nájezdem 1500000km a nafta má nějakých 210000km
zpět tedy k těm dveřím. Je jedno, jestli je to RAV nebo něco jiného s jednodílnými dveřmi. Neotevřu je naplno stejně tak s Land Cruiserem, zavazí klika na spouštění kolečka.
řekl bych, že je to překlep..... těžko si někdo koupí benzínový auto a najede jeden a půl mil.km....třeba se pletu... a hned to tady schytá....
ZbynekČlen Přidáno
před 9 letOhledně těch pátých dveří - u Suzuki Grand vitara mého otce byl ten samý problém - dveře šly otevřít jen cca na polovinu. Pak vadilo kolečko.
Ale neviděl bych v tom podstatný problém - jde o zvyk. Kolečko se spustí za 5 vteřin a je vyřešeno...
Me2dČlen Přidáno
před 9 letRav bych volil v benzínu, pokud chceš víc zavolej, nechci rozdělovat tábory. Toyota je velice spolehlivý stroj, jen ty dýzly jsou sázka do loterie.:_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
copyČlen Přidáno
před 9 letRav 4 je jedno spolahlive auto, a to pisem aj o nafte.
Akurat je trochu male, a na bezne jazdenie dost tvrde podvozkovo. Skace ako koza.
PitrČlen Přidáno
před 9 letS TOYOTOU jsem neměl nikdy problém. Mám již 4tou od coroly přes verso k Lc 120.
A možnost srovnání mám. Opel,Fiat Renault.
Toyota vyšla nejlíp.
Rav 4 nemám. 5 dveře opravdu i u LC nejdou dokořán při připojeném karavanu.Další trochu nepraktické je,že se otvírají na pravou stranu. Takže při zastavení při pravém okraji chodníku,při nakládání musíš obcházet tyto dost velké dveře.
U mého provedení se otvíraly do boku.
Citovat
Burns napsal:
Citovat
Burns napsal:
měl jsem RAV4 v 2,0 benzin a super auto, spolehlivé, pouze běžný spotřební materiál (oleje, brzdové desky...)
kamarád má ten stejný model v naftě a nic moc (2xturbo, vstřiky)
Obě jsme kupovali nové, já ji loni prodal s nájezdem 1500000km a nafta má nějakých 210000km
Omlouvam se, ma tam byt 150000km, nula tam byla navic
Není za co se omlouvat stane se...
V podobné cenovce seženete i težší auta.RAV 4 je moc lehká,dost vysoká spotřeba v benzinu.
Není potřeba na tahání větší váha auta?
Vždyť RAV musí mít tak okolo 1400 kg ?
V podobné kvalitě určitě seženete Outlander,CRV hondu atd...
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
Citovat
lmusialek napsal:
Citovat
PPPmyto napsal:
Citovat
Burns napsal:
Citovat
Burns napsal:
Tak trochu jen teoretik, nic ve zlėm...
měl jsem RAV4 v 2,0 benzin a super auto, spolehlivé, pouze běžný spotřební materiál (oleje, brzdové desky...)
kamarád má ten stejný model v naftě a nic moc (2xturbo, vstřiky)
Obě jsme kupovali nové, já ji loni prodal s nájezdem 1500000km a nafta má nějakých 210000km
Omlouvam se, ma tam byt 150000km, nula tam byla navic
Není za co se omlouvat stane se...
V podobné cenovce seženete i težší auta.RAV 4 je moc lehká,dost vysoká spotřeba v benzinu.
Není potřeba na tahání větší váha auta?
Vždyť RAV musí mít tak okolo 1400 kg ?
V podobné kvalitě určitě seženete Outlander,CRV hondu atd...
Tak trochu teoretik, nic ve zlėm
Tak kolik váží Tvé auto v benzínu?Máš ji tak to napiš.Proto ty otázky praktiku:DJaký máš krouťák na benzinu atd.
Automatické sloučení 01.03.2015 16:43:
Citovat
PPPmyto napsal:
Citovat
lmusialek napsal:
Citovat
PPPmyto napsal:
Citovat
Burns napsal:
Citovat
Burns napsal:
Tak trochu jen teoretik, nic ve zlėm...
měl jsem RAV4 v 2,0 benzin a super auto, spolehlivé, pouze běžný spotřební materiál (oleje, brzdové desky...)
kamarád má ten stejný model v naftě a nic moc (2xturbo, vstřiky)
Obě jsme kupovali nové, já ji loni prodal s nájezdem 1500000km a nafta má nějakých 210000km
Omlouvam se, ma tam byt 150000km, nula tam byla navic
Není za co se omlouvat stane se...
V podobné cenovce seženete i težší auta.RAV 4 je moc lehká,dost vysoká spotřeba v benzinu.
Není potřeba na tahání větší váha auta?
Vždyť RAV musí mít tak okolo 1400 kg ?
V podobné kvalitě určitě seženete Outlander,CRV hondu atd...
Tak trochu teoretik, nic ve zlėm
Tak kolik váží Tvé auto v benzínu?Máš ji tak to napiš.Proto ty otázky praktiku:DJaký máš krouťák na benzinu atd.
Tak mě to nedalo a musím se vyvést z omylu.Tak relativně malé auto a ono váží 1595 v benzínu a od 1640 nafta.To jsem nečekal.
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
Upravil PPPmyto dne 01.03.2015 17:43,
před 9 lethoumrČlen Přidáno
před 9 letDíky všem. Zatím budeme vybírat (nebo přebírat) dál. Snad bude dobrá ruka na tahouna. Koukám i na tourana, ale ten není 4x4 což by až tak nevadilo. Zatím dík
Kamil!^ 40Lenka!u 42Anička !z 12 Danielka !z10 Renault Master - Ahorn Alaska