ropČlen Přidáno
před 9 letAhoj,
Frankia je vic než dobrá značka, i ten motor 2,8 je nezmar a auto vypadá krásně..... Co se mi nelíbí je malý vnitřní prostor a uspořádaní lůžek v kombinaci s garáží, sponí lůžko jakoby nebylo kvůli garáže a pak lez nahoru do postelí. Pokud´bych šel do váhy vozu nad 3,5t, tak určitě s délkou větší než 6,5m a s větším vnitřním prostorem. Předpokládám, že máš větší rodinu a ta se tam uvnitř nehne. Ta sedačka vypadá luxusně ale zabírá hodně prostoru. Já mám 6.9m s větší volnou plochou a při čtyřech radši sedím venku nebo zalezu do postele. Každému doporučuji si radějí půjčit auto a vyzkoušet v praxi to, co v něm chce provozovat. V mém případě bych hodně ušetřil, ale zase bych neměl radosti ze změny!).
Auto vypada hezky, Frankie je kvalita, jen dobre zvaz pro a proti vahy nad 3,5t... (co se tyka vahy, je zde toho napsano hodne)
ScooterMartyČlen Přidáno
před 9 letAuto vypadá pěkně, to vnitřní uspořádání je věc individuálních potřeb, ale přes 3,5t bych já osobně nešel. Myslím, že se najde podobné do 3,5. I když tam pak zas budeš válčit se skutečnou hmotností... :)
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
pospaČlen Přidáno
před 9 letAhoj. Mám Frankii A700BD a nedám na ni dopustit. Je sice z roku 2003 ale když ji stále udržuješ a hýčkáš,tak je to v pohodě. Velká garáž,dvojitá podlaha je v zimě k nezaplacení a hlavně je kvalitně zpracovaná.Mohu jen doporučit. Kdybys potřeboval podrobnější info tak přes SZ.
pospaČlen Přidáno
před 9 letMno,nic moc. Vážil jsem,když jsme jeli na závody do Itálie. V garáži malá motokára a pár kusů nářadí-cca 80kg. Nafta tak 1/4 nádrže,voda cca3/4 nádrže,jinak vše naloženo tak,jako na běžnou cestu(oblečení,jídlo atd).Chyběla pouze posádka. Včetně mne řidiče 3520 kg.Když přičteš 2 děti + manželku,přibude zhruba 170 kg.
( a to je štíhlá :D) Musíš ale stát při nakládce auta u dveří a přísně cenzurovat jejich " NEZBYTNÉ" věci a oblečení
myssakČlen Přidáno
před 9 letAhoj, mám 700BK, předtím 600ED. Na Frankii nedám dopustit, težko ji něco vytknout, akorát se musíš smířit, že pokud ji máš do 3,5t, jezdíš stále nad limit. Ta co máš v hledáčku má celkovou hmotnost 4t, tedy s váhou nebudeš mít problém, ale budeš platit mýto a musíš vlastnit řidičák C.
Mam A 700BD temer 10 let a az na detaily s nastavbou vzdy spokojenost. Vyhody: ALKO podvozek, dvojita podlaha, velka nadrz na 150 litru vody, velmi velka garaz a dostatek dalsich uloznych prostoru.
Podvozek Fiat Ducato 2,8. Je to obecne vcelku spolehlivy sluzebnik, ac jsem musel menit turbo a petku v prevodovce. Proti novym vozum ponekud vyssi hlucnost motoru. Naopak vyhodou je porad jista jednoduchost, minimum elektroniky a soudobych komplikovanych vymyslenosti.
Je to papirove do 3500 kg, coz je vyhoda, ale nesmi nas chtit vazit. Protoze k tomu se blizi v podstate prazdne. Ruzna dodatecna vybava zveda tu deklarovanou papirovou pohotovostni hmotnost cca 3140 kg (markyza 4 m, solarni dobijeni, klimatizace, trezor, nosic skutru, zaves, TV, satelit, menic napeti, druha palubni baterie), ale treba i pribory, luzkoviny, atlasy a podobne karavanisticke "hlouposti" ji vyznamne zvedaji. Pak staci zabalit na 14 dnu dovolene, dva dospeli, dve deti a na vaze mame poctivych 4200 kg. Coz auto na tohle prave stavene je, "Cecko" take mam, ale to papirove pretizeni bychom stejne neukecali...