Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169
Citovat
Karel Prokop napsal:
Ono je to takto:
Karel nemá problém poradit, ALE:
1) nikoho by nenapadlo volat do servisu (např. mercedesu): jak si mám opravit auto - pošlete mi schéma, poraďte jak na to, a ještě mi po telefonu povedete ruce a to nejlíp o víkendu protože přes tejden jsem v práci
Citovat
3) poradenskejch telefonátů mám za den několik (v sezóně i desítky) denně a celej den mám telefon na uchu = neudělám nic - ostatní jsou šťastní, že mají vyřešenej problém a já chcípám hlady
Citovat
b ) ujet ročně mnoho tisíc km obytkou problém není ale ujet 50km na servis je pro někoho neuvěřitelnej problém (nevěřili byste co ti lidi na mě zkouší)
Citovat
c) jestli mám auto a mám s ním problém tak automaticky jedu na servis, proč tomu tak není u karavanů. Na západ od nás jo.
Citovat
Když ho vyhodim ven, resp. vykucham a použiju pouze konektory. Mám solár s Tracerem. Ten použiju jako odpojovač.
Absorbci připojim přes rele na motorovku. Ale trápí mě teorie co se stane, když jsem instaloval Cyrix.
Přece když použiju vícekrokovou nabíječku a naflákám nastálo připojenou aku do plna a cyrix mi přepne na druhou baterku
nebude s toho nabiječka poněkud zmatená?? Není lepší v tomto případě pořídit prachobyčejnou nabíječku s odpovídajícíma
ampérama? V tomto bodě uvažuju motor aku je 95Ah a bord aku je 230Ah tedy nabijet 20A...?
Citovat
gluteus napsal:
doufám, že tohle nedorozumění mi jednou dovolíš spláchnout s tebou třeba mou letošní trnkovou čtyřiašedesátkou.
Honza
Citovat
vlk-cz napsal:
co zajímá i mne:
Citovat
Když ho vyhodim ven, resp. vykucham a použiju pouze konektory. Mám solár s Tracerem. Ten použiju jako odpojovač.
Absorbci připojim přes rele na motorovku. Ale trápí mě teorie co se stane, když jsem instaloval Cyrix.
Přece když použiju vícekrokovou nabíječku a naflákám nastálo připojenou aku do plna a cyrix mi přepne na druhou baterku
nebude s toho nabiječka poněkud zmatená?? Není lepší v tomto případě pořídit prachobyčejnou nabíječku s odpovídajícíma
ampérama? V tomto bodě uvažuju motor aku je 95Ah a bord aku je 230Ah tedy nabijet 20A...?
Jak se na to bude třeba tvářit CTEK 25?
Citovat
Karel Prokop napsal:
Honzo, dmu se pýchou !!! :)
nejsme mistři světa (taky ledacos posereme), ale hezky se to poslouchá (čte).
Aspoň víme že naše snaha není marná.
Práce máme naštěstí dost (ťuk, ťuk na dřevo) za těch 24 roků co to dělám se mi ještě nestalo, že bychom neměli práci.
Dobrý den pane Prokop. Jsem tu nový a o svátcích jsem koupil obytňák. Mohu se zeptat zda je normální a proč, když dobiji baterii karavanovou do plna ukazuje kolem 13V. A jakmile připojím na proud přes redukci boční kempovou zásuvkou ozve se zavrčení a napětí při připojeném stavu sleze na 11,8V ? Díky Tomáš.
Automatické sloučení 13.01.2015 06:52:
[quote]Tomycar napsal:
[quote]Karel Prokop napsal:
Honzo, dmu se pýchou !!! :)
nejsme mistři světa (taky ledacos posereme), ale hezky se to poslouchá (čte).
Aspoň víme že naše snaha není marná.
Práce máme naštěstí dost (ťuk, ťuk na dřevo) za těch 24 roků co to dělám se mi ještě nestalo, že bychom neměli práci.
Dobrý den pane Prokop. Jsem tu nový a o svátcích jsem koupil obytňák. Mohu se zeptat zda je normální a proč, když dobiji baterii karavanovou do plna ukazuje kolem 13V. A jakmile připojím na proud přes redukci boční kempovou zásuvkou ozve se zavrčení a napětí při připojeném stavu sleze na 11,8V ? Díky Tomáš.