ScooterMartyČlen Přidáno
před 9 letMartin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 9 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Ja jsem to v tv nevidel,ale rikali nejakou pricinu toho pozaru?treba elektroinstalace,a jestli to bylo fabricky auto nebo vestavba delana doma.z fotek se to neda poznat,vsechno je to do mrte shorely.abychom si mohli davat majzla a nestalo se to dalsimu z nas.kardopadne je to az k breku.kdyz clovek vidi jak mu hori pred ocima jeho milacek.
DudlaČlen Přidáno
před 9 letCitovat
coroner napsal:
Ja jsem to v tv nevidel,ale rikali nejakou pricinu toho pozaru?treba elektroinstalace,a jestli to bylo fabricky auto nebo vestavba delana doma.z fotek se to neda poznat,vsechno je to do mrte shorely.abychom si mohli davat majzla a nestalo se to dalsimu z nas.kardopadne je to az k breku.kdyz clovek vidi jak mu hori pred ocima jeho milacek.
Zcela jiste alkovna ci polointegral, takze urcite fabricka stavba, pokud by to byla vestavba, tak toho zustane vic
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
Dle zprávy explodovala jedna propanová bomba ale na prvním snímku jsou obě, jen trochu ohořené.:_
Karel ProkopČlen Přidáno
před 9 letNIKDY nesmíte věřit novinářům.
Dle fotky je evidentní že obě lahve jsou vcelku.
Exploze PB lahve by roztrhala plášť´.
Novinář napíše pod jasnej snímek evidentní nesmysl - jen aby byla senzace.
Nemám rád novináře.
Lžou ani poledne nedržejí :o.
Osobní zkušenost.
Exploze lahve je samozřejmě nesmysl. To by ta láhev nezůstala v celku. Ale je možné, že hořel plyn z otevřené láhve. Pokud tam nebyl nějaký Secumotion kombinovaný s pojistkami na hadicích, tak bych to považoval dokonce za pravděpodobné. Předpokládám, že alespoň jedna láhev byla za jízdy otevřena.
Samozřejmě pouze spekuluji.
Rudy
kocisjirkaČlen Přidáno
před 9 letMohlo to být cokoliv.
Klidně i od motoru.
JK
... taková normální rodinka!@!rp)!g
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 9 letDocela by mne zajimalo od ceho to bylo abych si na to dal pozor. Nema nekdo znamyho z DO na prislusne casti D2 nebo HZS , ktery by nam poskytl objektivni info ?
Martin MrakČlen Přidáno
před 9 letU auta je nejpravděpodobnější vzplanutí od eletriky.
Po svých zkušenostech mám před oběma bateriemi odpojovače. A dokonce u Bydlíka mého otce ten odpojovač zafungoval na 100% a zachránil tak celý auto,jinak by dopadlo úplně stejně.
Martin
Facebook- Martin Havelka
YossarianČlen Přidáno
před 9 letTak odpojovač asi nebyl, a já si ho taky nedám. Je to zásah do originální elektroinstalace. Jen se podívám do pojistky a podmínek pojišťovny. Možná to bude lepší , než dodělávat různá udělátka, která možná byla příčinou toho požáru. A kdyby se přece jen stalo něco podobného, měl bych absolutní jistotu, že vše bylo jak má být od výrobce a koupil bych si auto nové.:_
Franta REZACČlen Přidáno
před 9 letVšak to nemá spojitost s bombama. Auto začalo hořet z duvodu závady.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Martin MrakČlen Přidáno
před 9 letZažil jsem když mě auto začalo hořet za jízdy od eletriky.naráz bylo všude plno kouře.Ihned jsem zastavil a hledal čím rychle odpojit baterku.dráty se mě tavily před očima.Tehdy jsem odpojovač neměl a najít v nářadí nůžky na plech abych odstřihl kabely u baterky taky zabralo nějakej čas.Nakonec to dopadlo dobře.
Ihned po téhle zkušenosti jsem namontoval odpojovač.
Za nějakou dobu zase jsem přicházel k taťkovýmu bydlíku (uplně jiný auto ) kterej stál asi hodinu na místě zaparkovanej a vyděl jsem u něj kouř.Říkal jsem si,že asi hoří popelnice,co stály za autem.Byl to omyl,kouř se valyl z motorového prostoru. Hned jsem vytáhl hasičák a pootevřel kapotu,vyvalil se velikej hustej dým a já jsem to auto znal,takže jsem věděl kde přesně jsou odpojovače,takže jsem v mžiku odpojil baterky a hledal co vlastně mám hasit.Po odpojení baterek to všechno přestalo a nebylo tedy potřeba nic hasit.
Vznítil se hlavní svazek kabelů,kterej byl těsně u motoru a byl asi prodřenej,nebo propálenej od motoru.byl tam tak přidělanej z továrny.
To jsou moje zkušenosti,hasičák je dost dobrá věc,ale odpojovač na baterii je někdy k nezaplacení.
Martin
Facebook- Martin Havelka
Poprvé jsem hasil na vojně avii někde před táborem.Proklepal se kabel mezi bateriemi, naštěstí řidič stihl oddělat kabel od kostry dřív, než ni došel hasičák.Jel jsem v noci za ním a zastavil jsem ho.
Podruhé jsem urvával kabel od baterie u feldy, protože spadl na výfuk a začala hořet izolace.
Takže za mě pozor při opravách okolo motoru na umístění kabelu od baterky.Připáskovat u starších aut je to lepší než origo ztvrdlé úchyty.