Ahoj,
máte někdo prosím zkušenosti s Transiťáckým motorem z roku 2006 ve verzi 96kW/131koní ? Líbí se mi v Hymeru 662CL, který má najeto jen 45000km, ale vzpomínám si že mi někdo vykládal o problémech s motory transitů, ale nejsem si jist rokem :) Díky !
Tebou zmíněné problémy se ročníku 2006 netýkají. Objevily se až u aut o rok mladších. Taky Hymer je určitě dobrá volba. Osobně si myslím, že problémy s motory Tranzitů jsou zveličovány, respektive v současnosti už žádné nejsou. Co mělo problém umřelo, co problém nemělo jezdí stále.
Problémem Fordu je česká nafta.Tankuj na ověřených pumpách a vyhýbej se dlouhému odstavení.Na tranzitech byly v této době problematické motory 2,0 125k,kód motoru FIFA.Jejich slabou stránkou je vstřikování.Co vím tak tento problém neznají v okolních civilizovanějších zemích.Je to dáno tím že naši naftu prostě nepřekouše.Přiznám se že Fordy moc nemusím ale 2,4 jim chodí dobře.U již zmíněného motoru 2,0 mě ještě zarazil výkon 125koní.Rozhodně Forďácké koně asi nejsou plnohodnotní.Jedná se o nějaké poníky kteří rozhodně nejsou v kondici.Mám ve flotile Renaulty a ty těch koní mají jen 120 ale táhnou o hodně víc.Takže když to shrnu pokud do toho půjdeš vyhýbej se špatné naftě!!! Vím že to není jednoduché protože jsme blbej národ a okrádáme se navzájem a takhle to vypadá.