multasekČlen Přidáno
před 10 letProsím mám dotaz, asi na Karla Prokopa, našeho elektro guru :-) možná poradí i někdo další. Jestli dobře chápu zapojení tohoto přepínače (viz.schema), chci ho dát do karavanu.
kontakt bat1 a bat2 plus pol, to je jasné a kontakt označen jako feeder je výstup + napětí do palubního rozvodu karavanu? Co to propojení z toho výstupu na konektor Field? C jasné, výstup na kontrolku.
Díky Vám všem za rady.
Upravil multasek dne 08.10.2014 21:17,
před 10 let
multasek Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Karel ProkopČlen Přidáno
před 10 letJe to jenom signalizace. Když přepínáš výstupy nepadá napětí (nepřerušuje se - viz tvar palce).
Zapojení je jen kvůli signalizaci (nepotřebuješ)
Zapojení je bat1, bat2, bat1+bat2 a vypnuto OFF
Uvnitř to vypadá takhle:
Karel Prokop Připojili následující obrazek:
multasekČlen Přidáno
před 10 letKarle díky!! :_
Automatické sloučení 30.10.2014 20:55:
Byl dotaz kde se dá koupit.
Uvádím je to Aqua signal Přepínač baterie.
Snad někomu dalšímu pomůže. :_
Upravil multasek dne 30.10.2014 21:55,
před 9 letJen tak bokem, pěkně to vypadá, hlavně zvenku.Ale vydrží to ? Nemá to žádné pořádné kontakty je to jen plech,v čemkoliv se vrtám tak tam jsou nějaké posílené kontakty odolné proti jiskření.Při těch 12 V tam tečou pěkné ampéry.
Karel ProkopČlen Přidáno
před 9 letsamozřejmě že to nejsou klasický kvalitní fosforbronzový kontakty ale kus měděnýho plechu vyseklej někde v čínský garáži
naštěstí spínací proudy v naší aplikaci jsou poměrně malý (5-10x menší než hrdě uvádí výrobce)
zatím všechny aplikace drží bez ztráty quětinky :)
Tomas17Člen Přidáno
před 8 letAhoj,
chci si pridat druhou baterii do nastavby s pouzitim prepinace baterii viz. vyse. Koukal jsem na schema zapojeni kolegy Multaska a myslim si, ze lepsi odpojovat minus, ale nedokazu rict proc.
Vi nekdo proc je lepsi odpojovat minus nez plus?
Me navrzene schama v priloze, prosim o komentar jestli to tak muzu udelat.
Dekuji
Fiat Ducato Carado A464
Tomas17 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
TomTPČlen Přidáno
před 8 letZrovna u auta bych teda určitě odpojoval + pól. V tvém případě odpojíš mínus pól, budeš se někde v něčem hrabat, škrtneš si na ukostřený šásko a je na světě vzorovej kraťas. V případě nějak zbastlenýho rozvodu i možné zahoření vodičů a celýho auta. Podle mne zbytečné riziko.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Tomas17Člen Přidáno
před 7 letDiky za nazor.
V originale je take odpojovac baterie (ve schema ten nahore) minusu.
Je to na vestavbovou baterii a myslim si, ze ta neni ukostrena na kastli, zjistim. Kdyby nebyla ukopstrena, tak je to jedno, ne?
Tomas
TomTPČlen Přidáno
před 7 letPíšu to obecně, nevím jak to je a jak to máš v obytném autě. Nicméně ve schématu od Multaska je odpojovač kladného pólu.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest