vlasecČlen Přidáno
před 10 letAhoj.
Jsem karavanystické ucho. Mám topení Trumatic . Je plynové. Návod jsem si nechal poslat v češtině od výrobce, ale stejně stojí za nic. Prosím vás o radu. Má otázka zní, jestli můžu topit bez zapnutí ventilátoru. Abych něco .... Je to ten pravý ovladač. A druhá otázka, na tom pravém ovladači se dá buď zapnout, nebo přepnout na automat? Jestli ano, jak ten automat funguje? Topíte si přes noc? Děkuji za vaše rady.
Upravil vlasec dne 12.09.2014 09:33,
před 10 let
vlasec Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
_P_H_Člen Přidáno
před 10 letCitovat
vlasec napsal:
Ahoj.
Jsem karavanystické ucho. Mám topení Trumatic . Je plynové. Návod jsem si nechal poslat v češtině od výrobce, ale stejně stojí za nic. Prosím vás o radu. Má otázka zní, jestli můžu topit bez zapnutí ventilátoru. Abych něco .... Je to ten pravý ovladač. A druhá otázka, na tom pravém ovladači se dá buď zapnout, nebo přepnout na automat? Jestli ano, jak ten automat funguje? Topíte si přes noc? Děkuji za vaše rady.
Ovládání ventilátoru budeš mít na levé straně. Ovládání termostatu a zároveň zapalování na pravé.
Odpověď na tvé otázky by měla být zde:
www.obytnevozy-pozuz.cz/web-data/file...i-fiat.pdf (pokud se nejedná o stejný návod, co máš od výrobce).
Pokud máš zapalovací automat, tak: Ovládací rukojeť (a) otoč do polohy termostatu 1 – 10 (dej cca stupeň 4) a stlač až na doraz. Zapálení nastane automaticky (Zápalnou
jiskru je slyšet), až plamen hoří. (stlačené to drž minimálně 5-10 sec)
V noci si topíme. Podle stupně hodnoty termostatu používám ventilátor (do stupně 5 většinou nepoužívám ventilátor). Samozřejmě je potřeba zapnout přívod plynu.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Upravil _P_H_ dne 12.09.2014 13:20,
před 10 letvlasecČlen Přidáno
před 10 letNo přesně tento návod mám. Ale Ovládání plynu mám na levé straně a ventilátor na pravé. Info , že si topíte i v noci a ventilátor nemusí být zapnutý je dobré, děkuji.
Jen ještě , jwstli má někdo zkušenost s tímto ovládáním ventilátoru. Jedna poloha je zapnout na požadované číslo a ta druhá poloha je nějaký automat?
Upravil vlasec dne 12.09.2014 15:48,
před 10 let
vlasec Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Karel ProkopČlen Přidáno
před 10 letautomat je ovládanej termistorem osazeným v límci motoru
_P_H_Člen Přidáno
před 10 letCitovat
vlasec napsal:
No přesně tento návod mám. Ale Ovládání plynu mám na levé straně a ventilátor na pravé. Info , že si topíte i v noci a ventilátor nemusí být zapnutý je dobré, děkuji.
Jen ještě , jwstli má někdo zkušenost s tímto ovládáním ventilátoru. Jedna poloha je zapnout na požadované číslo a ta druhá poloha je nějaký automat?
Máš pravdu, teď jsem si toho všiml na horním fotu, že máš regulaci termostatu na levé straně.
To ovládání na ventilátor vidím prvně, já ho mám od trumatiku zabudovaný jinde a jiný typ. Možná si to určuje otáčky dle teploty (v poloze A), nevím.
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
JiriMČlen Přidáno
před 10 letJak dlouho to při automatickém zapálení hází jiskru? Po zapálení plynu a nahřání pojistky mi to pořád hází jiskru, tak jsem musel vyndal dole baterku.
Jirka
Ford S-max, Wilk S3 490KM